מודעה מבריקה ומקורית מבית גל אורן הזכירה לנו את המודעה המקורית הקודמת לאופנועי הונדה. אם כאן אנחנו רואים את הפקק היחיד של השמפניה, הרי ששם מקאן אריקסון דיברו על מחלץ פקקים בשפה ויזואלית אחרת, הרבה יותר טובה. וזכירה. הנה, אני זוכר את זה עד עצם היום הזה. אבל אחרי שהונדה כבר דיברו איתנו על היתרון הגדול של הימנעות מפקקי תנועה, באים החבר’ה מגל אורן ומדגישים עוד כמה יתרונות חזקים לרכישה כדאית. המון מלל נשפך על המודעה ואינספור פרטים נדחסו בה, ובכל זאת היא מצליחה להיות טובה, יפה וקריאטיבית. 30 שנה של קריאייטיב חרדי, מסתבר, לא באות ברגל. וגם לא תקועות בפקק.
15 תגובות
המודעה דורשת הסבר.
כשמסתכלים לעומק, השאלה המתבקשת היא:
מה הקשר בין פקק שוהם של בקבוק יין, לקטנוע, ולא רק זה, פתאום במפתיע בא לנו הסלוגן ואומר משהו הזוי:
‘הפקק היחיד שתיתקל בו’ – מה המסר במודעה? לעצור באיזה בר לתדלק בקבוק יין יוקרתי לגרון, ואז כשאנו מסטולים להמשיך בנסיעה מטורפת הביתה?
לא היה לכם קרייאטיב חזק וברור יותר אז רצתם עם זה?
כשמסתכלים ברפרוף, לא ברור ההקשר וזה אכן דורש חשיבה מינימאלית.
כשעוצרים רגע וחושבים על זה, ההקשר מיד עולה והקורא האינטליגנטי והשפוי אפילו יחייך כשיבין (והוא יבין) את ההקבלה המעניינת (למרות שהיא מוכרת ועשו בקונספט הזה שימוש…).
גם הסלוגן ממחיש בצורה מעולה את הפיתרון המוצע לצרכן.
אני לא מבין מה אתה רוצה, אחד יקירי, לא מבין את תגובתך.
אני חושב שמיהרת להגיב בלי לחשוב פעמיים.
כן, וודאי שאפשר להבין את הרעיון ככזה… (שמשמחה שקנית קטנוע כזה תפתח שמפנייה וכדו’..)
אבל עדיין…
אחד,
אם הפקק גרם לך להתעמק במודעה הוא עשה את העבודה שלו,
זו לא תחרות יופי…
חוצמיזה תגיד ת’אמת,
תידלקת בקבוק יין לפני הטוקבק הזה?
נתי, אמרתי לך שבסוף מישהו ייקח אותך רציני (“ברוכים הבאים למועדון. כאן מלכלכים על כולם..”)
ודבר אחרון,
המודעה של הונדה חולץ פקקים היתה באמת באמת מבריקה. אייל גור, זה לא הגיל זה העגיל.
צ’אבס 🙂
מודעה ברורה שמעבירה את המסר מיד ברגע הראשון,
אמאמה, זה לא סותר שהקריאייטיב ממש אבל ממש לא מפיל,
חוץ מזה שהיא נראית עמוסה ולא ממש מסודרת אבל בגדול עובר
חלש!
של מקאן- הונדה הרבה יותר חזק,ובהתחשב במודעות המקסימות של אדלר לא ברור בכלל הקשר של הפקק.
הפוסט הזה מתחיל במילים מודעה מבריקה ומקורית… והזכירה את המודעה המקורית של הונדה.
אם הייתה כזו מודעה של הונדה המודעה הזו לא מקורית.
לקחו קונספט מגניב שמקאן עשו בו שימוש נהדר ושחטו לו את הצורה בצורה בוטה.
גם הרעיון. גם המודעה העמוסה. גם הצבעים.
במודעה של הונדה הפותחן השתלב עם הויז’ואל של האופנוע בצורה מגניבה. כאן כלום. אין קשר וצדק ‘אחד’ שאמר שגם אם תנהג באופנוע לא תיתקל גם לא בפקק הזה.
תהיה מודעה בגלובס?
אני חושבת שהפרסומת הזו קצת מזיעה.
אם כותבים פקק לא צריך גם להראות אותו.
ואם מראים לא צריך לכתב.
לא???
חיקוי לא מוצלח… לא מבין ממה בדיוק חוצניק התלהב.
לקחו את התובנה של מקאן והביאו ויז’ואל פושר יותר.
חבל!
אל תרכבו על אותו אינסייט- זה יוצר פקקים!!!
אח.. קאן או מקאן.
קונספט טוב, רק לא שלהם. (החולץ פקקים המקורי היה יותר טוב, ולמה לעזאזל להרוס קריאייטיב טוב רק כדי לקחת עוד כסף ולהגיד שגיירנו את המודעה למגזר)
כמדומני שגם הקופי הופיע בעבר בקמפיין החדירה של כביש 6. זה היה סדרה של הפקק היחיד שתראה (עם משהו כזה) הרמזור היחיד שתראה (עם קרטיב רמזור) וכו’. זה היה מזמן, אבל זכור לי במעומעם.
אולי יש פה איזושהיא אי הבנה…
הפקק היחיד שאני יראה?! כפי מה שידוע לי אם שותים לא נוהגים…
אולי “הפקק היחיד שתעצר בגללו!
מודעה נחמדה. ‘מבריקה ומקורית’, לא הייתי נסחף.
חברה או שאתם עושים את עצמכם
או שבאמת הגיע הזמן להוציא את הפקקים מהחורים
מודעה מנצחת, עיצוב אליפות, קריאייטיב ליגה