מותג הוופלים והעוגיות הנוסטלגי “מן”, יוצא לראשונה מזה 60 שנה במהלך תקשורתי ראשון וייחודי למגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום אג’נדה פוגל.
המהלך המתוקשר בכל אמצעי המדיה החרדית, הינו מהלך מושקע שמטרתו היא חיזוק האינטראקציה בין המותג הוותיק והאהוב, לבין כל בני המשפחה.
במסגרת הקמפיין החדש, מוזמנים כל בני המשפחה להשתתף במבצע חורף מתוק המגייס את כל בני הבית לכתיבה משותפת של משפט מחורז ושיתוף חוויות אישיות, ויכולים לזכות במגוון פרסים משפחתיים וחווייתיים.
“מן הינו מותג הוופלים הוותיק והמוביל בשוק החרדי, והשני בגודלו בשוק הכללי”, אומר מנכ”ל החברה אבי פקר, שהינו דור שלישי בחברה המשפחתית. “אנחנו מייצרים כבר למעלה משישים שנה וופלים ועוגיות באהבה גדולה, תוך שימת דגש על טעם, איכות וכשרות ללא פשרות, והתוצאות מדברות בעד עצמן. כעת, בחרנו לפנות דווקא לצרכן החרדי שהוכיח לאורך כל השנים את נאמנותו למוצרים שלנו ולאפשר לו להשתתף בחוויה משפחתית חמימה וליהנות מפרסים המיועדים לכל בני המשפחה”.