לאחרונה נתקלנו בפרסום חינני של ‘איחוד הצלה’ הקורא לאנשים לעגל לטובה ולתרום שאריות מכרטיס אשראי (עד 4 שקל לחודש בערך) לטובת הארגון באמצעות פרויקט ‘עיגול לטובה’.
במקביל, נחשפנו גם לקמפיין של עמותת ‘גדולים מהחיים’ וזה היה קצת מבלבל. רגע, מה? מישהו העתיק כאן? יכול להיות. מצד שני, פרויקט עיגול לטובה הוא כר פורה להבלחות קריאייטיביות ולא מן הנמנע כי אנשי הקריאייטיב של ‘איחוד הצלה’ ועמותת ‘גדולים מהחיים’ חשבו על הרעיון הזה. מצד שלישי, גם הביצוע דומה מאוד. בקיצור, תשפטו אתם 🙂