אנחנו רגילים לקמפיינים מהסוג הזה בדיגיטל, מתוזמנים, מדויקים, אקטואליים וקולעים בול לצורך של הצרכן באותו רגע. במדיה המסורתית, קשה לדייק בקמפיין מסוג כזה.
בעקבות תחזית מזג האוויר המאיימת לקראת סופ”ש סוער במיוחד, אנשי הקריאייטיב במשרד הפרסום ‘שחור ולבן’ החליטו לצאת בקמפיין-בזק ולהדביק בכניסות לבניינים מסר שקולע בול במטרה: צא ותירטב!
הקמפיין בוצע תוך שעות אחדות וכך, לפני שבת המלכה והסוערת, עשרות אלפי אנשים ראו את המסר הברור בזמן שהם מבקשים להתגונן מפני הגשם והרוח, רגע לפני שיוצאים לרחוב הקר. אנחנו אהבנו מאוד.
תגובה אחת
או כנס/י עם משקף יבש לאוטו
אין לך ואת/ה חרדי/ת אל תנהג/י ללא עדשות