דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
הקרב על חידון ההלכה בין תחנות הרדיו החרדיות, עבר אתמול שלב נוסף בבית המשפט ושוב חשף את האינטרסים של האתרים החרדים
TWITTER
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הקרב על חידון ההלכה בין תחנות הרדיו החרדיות, עבר אתמול שלב נוסף בבית המשפט וכדי לדעת מי ניצח, צריך להיכנס לאתרי החדשות החרדים שסיקרו את הנושא – כיכר השבת, בחדרי חרדים, אקטואליק – ולנסות לקבל תמונה על דרך האמצע. אז מי ניצח אתמול? כרגיל, תלוי את מי שואלים.

באתר ‘כיכר השבת’ תקבלו תמונה נחרצת ומעוותת: “ניצחון לקול חי”. באתר ‘אקטואליק’ (בבעלות ‘קול ברמה’) תקבלו תמונה נחרצת ומעוותת: “ניצחון לקול ברמה”. באתר ‘בחדרי חרדים’ תקבלו תמונה מאוזנת: “מי הפסיד ומי ניצח?”.

בין האתרים, בפרשה הזאת, אתר ‘בחדרי חרדים’ מקבל צל”ש על סיקור הפרשיה בצורה אובייקטיבית ומקצועית, כאשר הידיעה חתומה על ידי כתב הפלילים של האתר, אלי שלזינגר.

בעקבות 'חידון ההלכה': מפת האינטרסים של האתרים נחשפת 1

בעקבות 'חידון ההלכה': מפת האינטרסים של האתרים נחשפת 2

בעקבות 'חידון ההלכה': מפת האינטרסים של האתרים נחשפת 3

לסיכום:

1. פרקליטי ‘קול ברמה’ הגישו תביעה נגד ‘קול חי’ בעקבות שידור “חידון ההלכה העולמי”, בטענה כי מדובר בהפרת זכויות יוצרים ובהעתקת פורמט שפותח ב’קול ברמה’.

2. במהלך השבוע שחלף מאז הדיון האחרון, ב’קול חי’ נסוגו ושינו דברים רבים בתכנית, כולל את שמה ל”חידון הלכה למעשה”, את מספר המשתתפים, שיר הפתיחה ועוד.

3. למרות השינויים, ב’קול ברמה’ לא ויתרו וטענו כי גם במתכונתה החדשה והשונה, ישנה בעיה בתכנית, מאחר והיא משודרת באותו היום ובאותה השעה שבה שודר ב’קול ברמה’, מול ‘חידון ההלכה העולמי’ המשודרת ב’קול ברמה’.

4. אלא שאת הטענה הזו השופטת לא קיבלה, ופסקה כי למרות שבצורה המקורית בה שודר החידון ב’קול חי’ היה משום הפרת זכויות יוצרים, כעת לאחר השינויים מדובר בפורמט אחר, ואילו יום ושעות השידור לא נחשבות לחלק מהזכויות של הפורמט, ולכן דחתה השופטת את הבקשה לצו מניעה.

5. יחד עם זאת, הליך התביעה הכספי עדיין מתנהל בין הצדדים.

6. אמש (ראשון) שודרו שני החידונים במקביל. ב’קול חי’ בפורמט החדש, וב’קול ברמה’ החלו את העונה החדשה של החידון, בתוספת כוח, כאשר החידון שודר מבית הכנסת שבביתו של הגר”ע יוסף זצ”ל ברחוב הקבלן 45 בירושלים.

7. ‘כיכר השבת’ העביר בשידור וידאו את החידון של ‘קול חי’

8. ‘בחדרי חרדים’ העביר את התוכנית של ‘קול ברמה’

עדכון: לאחר פרסום הפוסט, הובא לעינינו ציוץ של שלזינגר המסכם את הנושא מזווית אישית:

בעקבות 'חידון ההלכה': מפת האינטרסים של האתרים נחשפת 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן