מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הכותרות:

  1. בולטון פוטנציאל והקמפיין המפנק של שטראוס
  2. ראיון עם אבשה שילין המנכ”ל ה-א-מ-י-ת-י של מגזרים [חיים, איזו התנצלות, כפרה עליך. אבל מה יהיה? הפעם חסר את השורות האחרונות של הראיון….]
  3. רעיון שיווקי ויחצנ”י מגניב לרשת המשביר לצרכן [אופפפ איתך, גנבת לי פוסט מוכן]
  4. והמדורים הקבועים – ‘שמץ של מושג’ ו’צא ולמד’

קליק כאן לPDF המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. אהבתי את “מי שלא עושה לא טועה”.
    לא אהבתי שגנבת פוסט מוכן לאריאל.
    מה? השבוע לא היה שום תקציב חדש? 🙂
    שכוייח!

  2. פאדיחות!

    נראה לי המגיה נרדם כשהגיע לעמוד 12. אבל בינינו, מה זה לעומת הפוסט החמוד של $#$#.

    אולי שכחתם שאסור פה לעשות אאוטינג (אומר מי שעשה לעצמו אאוטינג מהרגע הראשון).

    יאמי, איזו גלידה. זה פרווה זה? אם זה פרווה אני צנצנת. איך הם עושים את זה?!

    דינקיס, חוצניק, אופו ההזמנה שלי????? אני לא מצליח לישון בלילות מרוב ציפיות וכריות.

  3. תישן חיים, תישן, בחוץ עוד יורים כדורים… 😉

    ההזמנה שלך שמורה היטב. אין לך מה לדאוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן