הכותרות:
- בולטון פוטנציאל והקמפיין המפנק של שטראוס
- ראיון עם אבשה שילין המנכ”ל ה-א-מ-י-ת-י של מגזרים [חיים, איזו התנצלות, כפרה עליך. אבל מה יהיה? הפעם חסר את השורות האחרונות של הראיון….]
- רעיון שיווקי ויחצנ”י מגניב לרשת המשביר לצרכן [אופפפ איתך, גנבת לי פוסט מוכן]
- והמדורים הקבועים – ‘שמץ של מושג’ ו’צא ולמד’
3 תגובות
אהבתי את “מי שלא עושה לא טועה”.
לא אהבתי שגנבת פוסט מוכן לאריאל.
מה? השבוע לא היה שום תקציב חדש? 🙂
שכוייח!
פאדיחות!
נראה לי המגיה נרדם כשהגיע לעמוד 12. אבל בינינו, מה זה לעומת הפוסט החמוד של $#$#.
אולי שכחתם שאסור פה לעשות אאוטינג (אומר מי שעשה לעצמו אאוטינג מהרגע הראשון).
יאמי, איזו גלידה. זה פרווה זה? אם זה פרווה אני צנצנת. איך הם עושים את זה?!
דינקיס, חוצניק, אופו ההזמנה שלי????? אני לא מצליח לישון בלילות מרוב ציפיות וכריות.
תישן חיים, תישן, בחוץ עוד יורים כדורים… 😉
ההזמנה שלך שמורה היטב. אין לך מה לדאוג.