מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מותג הבשר ‘נתח’ העלה קמפיין דיגיטל חדש, במסגרתו הגולשים מוזמנים לספר על המתכון הסודי שלהם לחמין-צ’ולנט השבתי שלהם
NETACH (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חמינתוח קמפיין: מותג הבשר ‘נתח’ העלה קמפיין דיגיטל חדש, במסגרתו הגולשים מוזמנים לספר על המתכון הסודי שלהם לחמין-צ’ולנט השבתי ולהשתתף בהגרלה על טיסה ופרסים נוספים.

אם תקליקו על הבאנר, תגיעו לדף נחיתה חביב, שם תתבקשו שלב אחר שלב לתת את רשימת הרכיבים שלכם לחמין. החל כמובן מסוג נתח הבשר בו אתם משתמשים, הירקות והמוצרים הנוספים, התבלינים, הכמויות, זמן ואופן ההכנה.

חמינתוח קמפיין 1

הקמפיין הזה הוא עוד שלב מרענן בהתקדמות שעושה עולם הפרסום החרדי לתוככי עולם הדיגיטל. התקדמות שנעשית בצעדים קטנים, מהוססים, ולא תמיד מקצועיים ולכן כיף לראות קמפיין שבנוי נכון לדיגיטל, ולא רק באנר שהותאם מהמודעה בפרינט.

תחרות צ’ולנט היא לא דבר חדש. תחרויות דומות מתקיימות בדרך-כלל בצורה קהילתית, שם כל אחד ואחת מביאים את מעשי ידיהם להתפאר, וצוות שופטים, או מתפללי בית הכנסת, קובעים את זהות המנצח.

כאן לקחו את הרעיון ועשו לו דיגיטציה חביבה. דף הנחיתה מספק איזשהו משחק נחמד ואינטראקטיבי, לא סתם כתיבת מוצרים יבשושית, אלא משהו קצת מעבר, שמתאים לאינטרנט ונותן חוויה קצת יותר מוחשית, כשכל המוצרים “נכנסים” לסיר הווירטואלי, דבר שכמובן אפשרי רק בדיגיטל.

השימוש בצ’ולנט, המאכל הכל-כך יהודי, שמחבר את כולם סביב הצלחת, עמוס התפודים, שעועית וקישקע, גם הוא נכון ומחבר לקמפיין, מעבר לסתם אכילת בשר. בטח בעונה הזאת, שלפחות לפי התחזיות אמורה להיות חורפית.

האם הקמפיין מתאים לקהל היעד? בהנחה שקהל היעד ברובו ככולו, הוא קהל הנשים, השאלה היא האם נשות המגזר, בעיקר אלו הנשואות, נמצאות ברשת? מבלי להיכנס לוויכוחים עקרים, על מספרים מדויקים, התשובה היא שוודאי ישנן נשים רבות, והיינו מסתכנים בהערכה שאולי אף יותר מגברים (עבודה וזה…).

רק למה על הבאנר (לפחות אלה שנתקלנו בהם), שאלו דווקא אם אנחנו מוסיפים קטשופ לחמין? קטשופ??? לצ’ולנט??? איך יתכן שבמדינה מתוקנת דבר כזה לא מהווה עבירה פלילית?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן