מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
איתי גדסי יגיש תוכנית חדשה תחת הכותרת ‘זירה פוליטית’ אשר תעסוק בבחירות לרשויות המקומיות. כל הפרטים
GADASI (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לקראת הבחירות המוניציפליות: איתי גדסי יגיש תוכנית ברדיו קול חי 1

נכנס לזירה: הבחירות לרשויות המקומיות יערכו רק בעוד כתשעה חודשים, אבל בתקשורת החרדית הבחירות כבר כאן, ומזמן. למדורי החדשות המוניציפליות בעיתונות הכתובה, שכבר מספר חודשים מבעירים את הגזרה, מצטרפת השבוע תוכנית רדיו חדשה שתעסוק בנושא בהרחבה.

ברדיו ‘קול חי’ הודיעו כי החל מהשבוע תשודר תוכנית שבועית בשם “זירה מקומית”, אותה יגיש הכתב הפוליטי של התחנה איתי גדסי, ולפי הפרומו היא תעסוק “בכל החדשות, המועמדים, העדכונים והספינים”. התוכנית הראשונה תשודר כבר מחר (שלישי).

כאמור, התוכנית מצטרפת למדורים שכבר עוסקים בכך. הנחשונים בזירה היו ‘קו עיתונות’ עם “שטח מוניציפאלי” שהחל כבר לפני כשבעה חודשים, בתחילה בכתיבת אבי רבינא, ובשבועות האחרונים על ידי הכתב המקומי של הרשת ישראל פריי. בהמשך הצטרפו ‘משפחה’ עם ‘עירוני מקיף’ של שלומי גיל, ואז ‘בקהילה’ עם ‘מקומי’, אותו כותב חיים פרידלנדר. גם עיתון ‘יום ליום’ החל לעסוק בכך לפני מספר שבועות במדור ‘מוניציפאלי’. בעיתון ‘הדרך’ תמצאו מדור מקומי בשם ‘מראה מקום’, אבל הוא עוסק בעיקר בפעילות נציגי ש”ס ולא בפוליטיקה.

המדורים הללו כבר יצרו לא מעט כותרות שחוללו סערות בפוליטיקה ובברנז’ה החרדית, אבל ברוב המקרים מדובר בסערה בכוס מים, מאחר וההחלטות הסופיות מתקבלות רק בסמוך לבחירות.

“כיום הבחירות המקומיות מתנהלות בעיקר בתקשורת, והתחרות העזה בין העיתונאים מגיעה גם למצבים אבסורדים”, אומר גורם פוליטי בשיחה עם ‘פאשקעוויל’ ומוסיף: “בפועל, במפלגות החרדיות כידוע דוחים את ההחלטות עד לרגע סגירת הרשימות ממש, ואפילו באותו היום חלים שינויים לא מעטים בהרכב הרשימות וכדומה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. גם ברדיו קול ברמה הולך להיות תוכנית בשם מהדורה המונציפאלית בהגשת יעקב גרודקה וישראל אוחיין, למה אין כתבה גם על זה ?

  2. האזנתי לתוכנית השבוע שעבר והיה יפה מאוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן