דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
תחרות כרזות
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הקיץ הגיע, ואיתו הכנסים המקצועיים וערבי העיון. מתוך שלושת הקיפולים לחודשי הקיץ ביומן של חני וייזר, הערב של אימג’ שהתקיים אתמול הוא הראשון. חני וייזר, כתבת ‘בחדרי חרדים’, צפתה בתחרות ‘כוחה של מילה’, התרשמה ורשמה.

במקום שתמתינו עד יום שני לעיתון, תראו כאן את כתבתה של חני וייזר על תחרות הכרזות של אימג’ בשיתוף עם ‘מרכז העניינים’. וגם: שלוש הכרזות של הזוכות המאושרות. לעיונכם.

1

2

1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. במודעה השלישית עם הערות המחשב יש קריאייטיב מצוין לדעתי.

  2. הראשון והאחרון חזק האמצאי אפילו לא בנאלי, אבל מה אני מבין?

    אגב לגבי השלישי הכנתי רעיון דומא לתחרות של פרוג אבל לא שלחתי, צילום מסך של העתקה מתקיית פונטים לתיקיית פונטים גנובים וכו’.

  3. תקציבאי, אתה לא היחיד! ראיתי עוד מישהו שעשה שימוש ברעיון הזה…

    מה זה אומר על הרעיון? שהוא קריאייטיבי אבל קל לחשוב עליו? שהוא לא קריאייטיבי?

    הרעיון טוב, אבל הוא צפוי. המודעה תהיה טובה יותר או פחות לפי הסלוגן או הסוגר שיבחרו לציין.

    כאן, לצורך העניין, בחרו לשתוק. ואם מילה בסלע, שתיקה בתרי.

  4. הראשונה טובה לשלב שמינית הגמר בתחרות עיצוב
    השנייה תיזרק מהעיצוב ולא תתקבל לקריאייטיב
    השלישית קריאייטיבית ומעוררת מחשבה.

    יווווווווו, איזה רע שאני.

  5. חני: חשבתי יש פה 5 תגובות כאלה..חח

    היינו בטוחים שזה מובן מאליו…

  6. עם כאלו כרזות, אימג’ צריכים ללמוד קרייאטיב ולא ללמד!

  7. אני הכנתי ושלחתי לפרוג כרזה בסגנון זהה למודעה השלישית אבל אצלי התוצאה הסופית מדהימה ומושקעת !
    ואם אתם מגיעים- לא תוכלו לפספס…

  8. האמצעית מזעזעת מכל בחינה, אין קריאייטיב,המסר לא ברור, אין בעצם כל קשר בין הנושא-שמירת הלשון לבריאת העולם…
    אבל כנראה שמקצוענים של אימג’ מבינים אז מי אני שאתווכח איתם…
    המודעה הראשונה קריאייטיבית ויפה.
    השלישית בנאלית כמו צ’יפס קר ליד מנת פלאפל. אם רוצים לגדל קופירייטרים צריך ללמד אותם לחשוב מחוץ לקופסא לא לעשות אדפטציה לחומרים שרצים באינטרנט כבר שנים.

  9. אימאג’? פפפפפפפ
    הכרזות מדברות בעד עצמן.

  10. האמצעית – אין מה להגיד…

    הראשונה נחמדה.

    האחרונה – חביבה.

    הייתי מצפה לקצת יותר.

  11. בלי לשון הרע…
    אבל-
    אמממ… לא משו.
    (חוץ מהאחרונה שש=ה מבט..)

  12. בקרוב תוכלו לראות גלריה ענקת של עוד המון כרזות שנשלחו!
    יש יותר טובות מאלו שזכו. חכו לאשכול המלא.

  13. מצחיקים. לא אימג’ בחרו את הכרזות הזוכות. ורוב הכרזות נשלחו על ידי משתתפות מבחוץ ולא ע”י תלמידות אימג’. הכרזות הזוכות נבחרו ע”י אנשי פרסום ותיקים, עשרים שנה בשוק, הרבה יותר זמן מהרבה אנשים צעירים כאן, אז אולי כדאי להבין קצת יותר לפני שממהרים להגיב ולהפגיז עד כמה כולם כאן “מבינים”….

  14. השופטים בתחרות היו אפרים רוזנשטיין שהוא גם מייחצן את אימג’, עופר ענו שהוא מנהל קריאייטיב ומרצה באימג’ ופיני יצחק שהוא יועץ שר התקשורת וקופירייטר לשעבר במשרדי פרסום.
    היו כרזות הרבה יותר יפות מאלו הזוכות, לא הרבה, אבל היו.
    אני לא יכולה לומר שלא הבנתי את הבחירה אבל הבחירה על הכרזה “ויאמר אלוקים” ממש מרגיזה. לא ברור לי למה בחרו בה.
    לא מתאים לאנשי פרסום חרדים להתחבר לזה.
    זו דעתי וסליחה על הביקורת הישירה.
    אשמח לראות את שאר הכרזות כפי שהבטיח חוצניק.
    תודה רבה ויישר כוח על הבלוג הנפלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן