כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
koogle
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פוסט מעודכן: 20:30 11/07/09
לא, לא רק בבני ברק. גם בגזרת האינטרנט “החרדי” חם. איזה חם? לוהט!!!
ע”פ כל המחקרים והסקרים רובו הגדול של הציבור החרדי עדיין לא מקוון ובוודאי שלא יקרא את הפוסט הזה, אבל אתרים חדשים לא מפסיקים לצוץ – כזיעה על מצחו של בני ברקי בימים לוהטים אלו.
כיכר השבת, אתרוג, חרדים, קצר, קוגעל, אלו האתרים שקמו בחודשיים האחרונים. אמנם לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו, אבל בגדול – כולם מנסים להיות – הפורטל החרדי הבא. יותר נכון, ה”בחדרי חרדים” / ה”לדעת.נט” הבא.

האם יש מקום לכ”כ הרבה אתרי חדשות [מגזריים דייקא]? ממש לא
האם ישנו צידוק מסחרי מאחורי המהלכים הנ”ל? עדיין לא
אולי במקום להקים עוד אתר שדומה כ”כ למתחרים, צריכים להביא רעיונות יותר יצירתיים? בוודאי

תחשבו על זה שרק 20% מהציבור החרדי גולשים ברמה כזו או אחרת באינטרנט, וזה עוד במצב האופטימי [שמא אולי פסימי?!] ביותר. כנראה שיש כאן הרבה מעבר לשיקולים מסחריים.

koogleetroglogokatzarkikarharedim

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. לדעתי אתה טועה
    השיקולים הם עסקיים נטו
    וכמו כל עסק מוצלח, החשיבה היא אסטרטגית ולא פיננסית בשלב הראשון
    והאסטרטגיה הקיימת אומרת, כנראה, שכדי להרוויח עוד 3 או 4 שנים, צריך להתחיל להשקיע מעכשיו. וזה מה שעושים.

    פאשקעוויל, אומנם לא אתר אבל בלוג מכובד, הינו האתר היחיד ברשימת המועדפים שלך, שלא נולד מתוך חשיבה עסקית.

    ככה אני רואה את כל זה, ויש מצב שאני טועה- כמובן.

  2. לעניות דעתי, הרבה למעלה מ-20 אחוז מהמגזר מחוברים לנט.

  3. כל מי שמעורב ולו מעט בתחום האינטרקטיב יודע שבישראל כולה יש אולי 2 אתרים ריווחיים בעלי מאזן חיובי.
    הנוסחא שתתרגם את עשרות אלפי הגולשים לשקלים עדיין לא הומצאה.
    אז מה ההגיון בהקמת אתר (במיוחד שקהל היעד מצומצם ממילא) ?..
    שיעמום / רצון לנוכחות תקשורתית / נאביות / חוסר ידע עיסקי בולט / עבודת ה’ כנה …

    – כאמור, פשקוויל אינו בכלל האתרים שדנתי בהם..-

  4. חבל שכותבים דבר ולא ממצה. 1. המצב ברשת החרדית היום שהמון גולשים באינרטנט .
    2. יש פורטל ענק בשם קוגל http://www.koogle.co.il ויש שם חדשות, קניות, טיסות, לוחות וכל דבר.

  5. מי העומדים מאחורי שפעת האתרים.

    באם המנהלים הנכבדים יספרו לנו, נוכל לדעת האם המיזם הוא עסקי נטו או שמא נבנה לצורך מיצוב דעת קהל וכו’

  6. מעניין לדעת על איזה סקרים נתמכת בהנחה שרוב רובו של הצבור בחרדי אינו מקוון, האם ידוע לך הנתון שבב”ב אין צורך להתחבר למודם סלולרי, כמעט בכל נקודה יש קליטת של נט אלחוטי…..

    לגופו של ענין, נכון שהאתרים החדשים מזיעים להגיע לתואר ‘אתר החדשות המוביל’ ותקוותי שיצליחו כי סיבות טובות להם, הצבור מעוניין באתר חדשות אמין ששומר על רמה גבוהה, בנקודה זו כשל בחדרי חרדים שכל ‘מלחך פינחא’ מוצא את מקומו בכבוד ובהדר, ולכשיצליחו אי מי מהחברות להגיע רחוק זה יהיה רווחי אואו רווחי.

    בנקודת היצירתיות ישנו אתר שהוזכר ע”י אחד המגיבים http://www.google.co.il שהוא פורטל מעניין ונותן מענה בקטע של שרות יד2 השוואת מחירים של זאפ, וואלה שופס וואלה טורס והכל ברמת עיצוב גבוהה בתכנים נקיים ואיכותיים..

  7. חלק גדול מהציבור החרדי מקוון, עם מסננת.

    גם אתרים “חרדים” מנופים דרכה.

  8. אכן, 20% מודים שהם מחוברים
    אבל על כל אחד שמודה יש עוד 5 שמחוברים בלי להודות.

    אני מעריך שהחיבור במגזר החרדי מגיע ליותר מ-60%. לא סתם התחיל לצוץ אינטראקטיב מגזרי.

    לגבי האתרים, כיכר של גלובס וקוגל של וואלה נראים המבטיחים ביניהם, ומי שירוויח את מיטב הרייטינג גם ינצח בסוף.

    אין ספק, שאתר שמגיע עם פלטפורמה קיימת של תוכן וטכנולוגיה (כגון הנ”ל) יקל עליו לנצח בתחרות הקשה והמתישה הזו על הרייטינג. צריך הרבה אורך רוח (ועומק כיס) כדי להחזיק ראש מעל המים עד שמגיע הרייטינג.

    מה שבטוח, זה שהאתרים הללו ינהיגו שיטת מדידת רייטינג מקובלת (כנהוג באתרים הגדולים החילוניים) להבדיל ממה שהיה נהוג עד היום באתרים מובילים חרדיים אחרים. שחברות הציגו מספרים ללא כל יכולת אימות.

  9. אינטרנט מגזרי זה הנדל”ן הבא,
    מי שתופס עכשיו את הגל רק ירוויח בעתיד.
    נולדים כאן דורות עם מקלדת במקום מוצץ ועכבר במקום דובי.
    דור אינראקטיבי שלא שיערום אבותינו וכנראה גם לא כמה חבר’ה מכאן.

  10. לא מבין מאיפוא הנתונים שלכם? ממה שאני יודע ואני יודע יש 54% גולשים חרדים. תתקנו את השטות הזאת.

  11. צודקים הקוגעלים. עידכנתי את הפוסט.
    עימכם הסליחה.

    רני: לא מבין מאיפוא הנתונים שלכם? ממה שאני יודע ואני יודע יש 54% גולשים חרדים. תתקנו את השטות הזאת.

    גיזמו: אכן, 20% מודים שהם מחוברים
    אבל על כל אחד שמודה יש עוד 5 שמחוברים בלי להודות.אני מעריך שהחיבור במגזר החרדי מגיע ליותר מ-60%. לא סתם התחיל לצוץ אינטראקטיב מגזרי.

    איש: לעניות דעתי, הרבה למעלה מ-20 אחוז מהמגזר מחוברים לנט.

    חבר’ה לכתוב השערות ותחושות זה נחמד.
    אני רוצה לראות מחקרים מול העיניים, רק כך אפשר למדוד את כניסתו של האינטרנט למגזר החרדי.

    להלן המחקרים מהם אני שאבתי את הנתון:
    http://www.moit.gov.il/NR/rdonlyres/377D98DE-B94F-49C4-B784-2F61E8942B85/0/internetharedim.pdf
    ומסקר TGI שהתפרסם כאן לראשונה:
    https://pashkevil.co.il/2321

    בראשון כתוב 10 % בשני כתוב 35%, לקחתי משהו באמצע ורשמתי.
    אדרבה אם למישהו יש נתון מחקרי אחר, אשמח אם תשתפו אותנו.

  12. כשיהיה אינטראקטיב בציבור החרדי אני אגיד מה אני חושבת

  13. פייסבוק היה שווה 15 מליארד $ לפני פחות משנה, היום בערך 6.
    אנשים בונים פלטפורמות ענק ובנתיים כשעוד לא יודעים איך לתרגם זאת לכסף, המחירים משתוללים לכל הכיוונים כי עוד לא ידועים כמה זה שווה, כולם בונים, ומחכים לגאון שיתרגם ל$$$

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן