כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
MENDI GRUZMAN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

גרוזמן כאן, גרוזמן שם: העיתונאי מענדי גרוזמן, מצטרף לעוד כלי תקשורת ומהשבוע תוכלו לקרוא את הגיגיו בטור קבוע בעיתון ‘בשבע’. לצד הטור האישי, גרוזמן גם יכתוב כתבות מגזין בנושאים שונים.

מענדי גרוזמן הצטרף לעיתון 'בשבע' 4

עורך ‘בשבע’ עמנואל שילה: “אנו שמחים לחזק את מדור התרבות המתחדש של ‘בשבע’ עם טור שבועי קבוע שייכתב על ידי מנדי גרוזמן. צירופו של מנדי לצוות הכותבים המשובח של ‘בשבע’ בא בהמשך לטורים של יאיר שרקי ויאיר יעקבי שנוספו בשנה האחרונה, במסגרת מגמה כללית של פנייה אל דור הקוראים הצעיר. אנו מאחלים למנדי הצלחה ובטוחים שקוראינו ייהנו ממנו”.

מענדי גרוזמן אמר: “אחרי כמה שנים של כתיבה העיסוק היומיומי שלי כיום הוא רדיו ואני שמח מאוד לשלב את אהבתי הראשונה, הכתיבה, ולהצטרף לצוות הכותבים של העיתון בשבע. אני מודה ליו”ר קבוצת בשבע דודו סעדה ולעורך הראשי עמנואל שילה על האמון. כיף גדול להיות חלק מהעיתון הנפוץ במגזר הדתי, לצד דמויות ענק כמו ידידיה מאיר ושלמה פיוטרובסקי. חשוב להבהיר שיאיר שרקי נותר הצעיר בחבורה, אני זקן ממנו בכמה שנים. סבתא שלי כבר מרוצה כיוון שבשבע מופץ בין היתר גם בכפר חב”ד. אם גם הקוראים יהיו מרוצים – גם אני אהיה מרוצה. בעזרת השם נעשה ונצליח”.

כזכור, רק לאחרונה החל גרוזמן בהגשת תכנית הבוקר של ‘כאן מורשת’, לצד אלי ביתאן. והבוקר צייץ, כי הצטרף לסגל כותבי מדור הדעות של ‘ישראל היום’, שם פורסם אתמול טורו הראשון.

צילום: בשבע 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן