פשקוויל
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
פשקוויל
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
ראשי » פרסום חרדי » ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי)

ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי)

יוחנן בלייך 11/02/18 20:58 תגובה אחת

אני אוהב מאד פרסום.

אני מתאר לעצמי שהמשפט הזה נשמע קלישאה אפילו כשהדובר הוא איש פרסום ותיק, אך יודגש: כלל אינני פרסומאי. לא למדתי שיווק, קופירייטינג או יח”צ, אבל אני אוהב מאד פרסום.

כשאני קונה חבילת עיתונים לשבת, אני רץ כמו ילד אל הפרסומות. מנסה להרגיש מה מגרה אותי, מה דוחה אותי ומה ככה-ככה. וואלה, מי יודע, אולי דווקא דעתי ונקודת המבט הנראית לעין הבלתי-מזוינת היא זו שתספק פרספקטיבה מעניינת.

אז ‘בקהילה’ פרשת משפטים, Here we go:

1. תנובה – הזכייה של הבית

מבצע שזוכה לעמודים 2-3 במגזין, ולקטלוג נרחב נוסח מכירה סינית, בשיטת איסוף עטיפות (לא כולל העטיפות של…). הקמפיין (של גל אורן) מכיל פרסים יוקרתיים המוגשים בחן רב אך משום מה על רקע ירוק-צהוב, שלי אישית מזכיר מקומונים שהספיקו לראות כמה סופות חול. בואו נסכם שהקמפיין הזה הוא לא מה שיגרום לי לקנות יותר תנובה; הטעם של תנובה הוא בהחלט פקטור חזק יותר בעניין.

2. רמות 360 – מכל המעלות שבעולם

אני נמשך מאד למינימליזם, אבל את הפרסום העמוס הזה (של פרונט) דווקא אהבתי. דבר ראשון, את רוב המודעה תופסת תמונת פנורמה לילית מרהיבה שמורכבת חלקית מהדמיה מדוקדקת. יש לציין כי לאותה הדמיה לא שכחו להוסיף את הרכבת הקלה המתוכננת באזור הפרויקט. הקו העיצובי כולל נקודות צבעוניות ושלל גוונים עליזים. בנוסף, במקום לדחוס מאות מילים לתוך חצי עמוד A4, ישנה פריסה יעילה מאד של מידע ובקיצור ממש התלהבתי. למישהו יש הלוואה?

3. הסודה של טמפו – כל בועה בועה

אמר מי שאמר: מינימליזם אינו חוסר במשהו; הוא פשוט הכמות המדויקת של אותו משהו. האד הזה הוא ההוכחה הניצחת ליעילות השיטה: רק מלהביט בו אני מרגיש בועות בגרון. עם צבע ירוק-ליים, המון בעבוע ולא יותר מדי מלל, הפרסום הזה של גל אורן הצליח להאהיב עלי סודה, ואני לא איש שאוהב סודה (יש לי עוד 20 שנה). גם הפונט הוא נקי וצעיר, ולסיום אציין כי הסלוגן “כל בועה בועה” הוא אמנם נחמד לחלוטין, אך אהבתי יותר את הגרסה שלו שהופיעה בשלטי החוצות (עיי”ש).

4. קפה עלית – יש ‘מצב’, תתעורר

הקו הפרסומי של עלית הקורץ לציבור הישיבתי מצליח איכשהו, כבר כמה שנים, לשלב בין האדום העז לבין המסרים הצ’יקאבריים. גם במקרה זה, אני לא ממש חסיד של קפה אבל בולטון מצליח לכפות עלי לפחות את הניחוח.

5. מעולה בתחפושת

אמרת כפייה, אמרת מודעות טרום-פורימיות. השמחה המזויפת הניבטת מפניהם של הליצנים שחשוב להם מאד הכלל “משנכנס אדר מרבין במבצעים”, מרגיזה אותי בכל מודעה כזו מחדש. שמישהו יסביר לי את הרציונל מאחורי הדברים האלו, פליז.

ספויילר: המוצר “סקוסוק” התפכח מיינו ומעתה ייקרא שמו בישראל “קוסקוס”.

ביקורת פרסומות טמפו יוחנן בלייך מעולה עלית רמות 360 תנובה

יוחנן בלייך |להציג את כל הפוסטים של יוחנן בלייך


« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובה אחת

  1. זאגט מיר 18/02/18 בשעה 0:07

    שוין אתה טוב אתה יוחנן אגב נשמע שאתה יותר קשור למוזיקה מפרסום כנראה היצירתיות פועמת בך ע”ע רדיו גאולה אביעה כל זמן ועוד ועוד להיטים
    בכל אופן מה שכתבת במשל ונמשל דומה לספויילר על פגש מעוך של סוברו אברייכים והשלדה משפשפת את הצמיג ממשקל 24 הנפשות שנדחסו לבוסטר אחד תכפיל ב4 מקומות ישיבה והיינו אומרים שהיפנים הוציאו אותנו מחוץ לשכונה ומשה ממצרים

השארת תגובה

ביטול

מה אתם מחפשים?
סיקור קמפיין מבית ‘דץ ועמיחי’: השקה לחנות השעונים היוקרתית
פרסום חרדי

סיקור קמפיין מבית ‘דץ ועמיחי’: השקה לחנות השעונים היוקרתית

שיפי חריטן חוזרת ל’לובי נשי’: “אני באה עם משהו חדש”
ברנז'ה

שיפי חריטן חוזרת ל’לובי נשי’: “אני באה עם משהו חדש”

סיקור מצולם: יותר מאלף נשים באירוע “עושות עסק 5” של עיתון משפחה
אירועים

סיקור מצולם: יותר מאלף נשים באירוע “עושות עסק 5” של עיתון משפחה

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה למנהל השיווק של ‘נתיב החסד’
ברנז'ה

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה למנהל השיווק של ‘נתיב החסד’

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש”ס
ברנז'ה

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש”ס

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי
פרסום חרדי

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: “אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר”
ברנז'ה

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: “אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר”

ככה משווקים נדל”ן: מי אמר בני ברק ולא קיבל?
פרסום ושיווק יתד נאמן

ככה משווקים נדל”ן: מי אמר בני ברק ולא קיבל?

פאשקעוויל – פרסום חרדי

אתר פאשקעוויל מסקר את ענף הפרסום החרדי מאז 2008 ומנגיש את העולמות המקבילים (תקשורת, מדיה, ברנז’ה, שיווק, יחסי ציבור, דיגיטל ועוד) לקהל הרחב. כותבי ועורכי האתר מגישים מדי יום תוכן מגוון, מעניין, עדכני ואמין. ניתן ליצור קשר בכל עניין באמצעות טופס יצירת קשר (ממש כאן בצד). המשך גלישה מהנה 🙂

ספרו לנו משהו מעניין!
תגיות
אייל גור אינטרנט איתן דובקין אפיקים בולטון פוטנציאל בחדרי חרדים בקהילה בראשית גל אורן BSD דמיון הבצפר המבשר המודיע חיים גיל חיים קליגר חרדים טריו יוסי צלניקר יפעת בקרת פרסום יתד נאמן כיכר השבת לומדה מדיה מוטי רובינשטיין מימד מנטה מקאן אריקסון מקאן מגזרים מרכז העניינים משפחה משרדי פרסום ספי בר חי עניין בפרסום פאשקעוויל פרוג פרינט פרסום פרסומת קול ברמה קו עיתונות קו עיתונות דתית קריאייטיב תוצאות אפקטיביות תחרות תנובה
בזכות Elementor Page Builder ו Pojo הצלחנו לבנות את האתר לבד:)
אהבתם?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן