באנר תמים למראה מוצג בימים אלו באתר ‘בחדרי חרדים’ תחת הכותרת “משהו חדש הולך לקרות בציבור החרדי”. הבאנר מפתה את הגולש ללחוץ עליו כדי “לעבור לעתיד”. בלחיצה על הבאנר תעברו לדף נחיתה המציג תיאור מוזר: “המערכת העתידנית הדיגיטלית לצרכנות ועסקים הגדולה ביותר שהוקמה לציבור החרדי”.
“מהי המערכת? למה זה קשור אליי? ואיך אני וכל בית אב בישראל נחסוך עשרות אלפי שקלים?”, שואל את עצמו המפרסם. ובכן, אם זה מעניין אותך וגם אתה שואל את עצמך את אותה השאלה, “קבל את כל הפרטים על המערכת המהפכנית ישירות למייל”. השיטה הכי ותיקה לאיסוף לידים לא מפולחים ולא מדויקים. כך אוספים לידים של גולשים סקרנים באתר.
ביום רגיל לא הייתי מקדיש לכך חשיבות וממשיך בעיסוקיי, אך הפעם חשבתי עליכם. שמתי את נפשי בכפי והשארתי את הפרטים הכי אישיים שלי (שם ומייל) כדי שלא תצטרכו ללחוץ על הבאנר ולהשאיר פרטים לקבלת דואר זבל (לא ידעתי עדיין, רק ניחשתי שזאת לא באמת מערכת עתידנית דיגיטלית הגדולה ביותר שהוקמה לציבור החרדי).
ובכן, מדובר באתר חרדים.נט, יוזמה נוספת בתחום הלוחות והפרסומים במרחב הדיגיטלי.
אז זה הסיפור המלא. הנה המייל שקיבלתי מיד לאחר השארת הפרטים. המייל הגיע כצפוי לדואר זבל והוא כולל מידע חלקי, קישורים להרחבה וקלישאות שונות:
ברוך הבא מוטי,
תודה שנרשמת לקבל פרטים על המערכת הדיגיטלית העתידנית של הפרסום החרדי
ראשית, הפרסום החרדי כותב בלשון זכר מפני נוחות הכתיבה אך מתכוון לשני המינים.
מערכת הפרסום החרדי שמה בראש ובראשונה את הצרכים של הצרכנים
כדי להכיר את מערכת הפרסום החרדי כנסו ובקרו באתר כאן
השקענו בקובץ PDF והנחנו בתמצית את כל החומר על המערכת
קובץ הPDF מצורף כאן. כמו כן תוכלו להיכנס לעמוד ולקרוא את הPDF כאן
מערכת הפרסום החרדי מציע גם אפשרות השקעה ל100 אנשים בלבד
הכל אודות ההשקעה נמצא גם בקובץ PDF המצורף למייל זה
להצטרפות להשקעה, לשאלות, לתגובות, לשיתופי פעולה ולכל נושא שהוא אפשר תמיד להתקשר:
0722-400-414כמו כן ניתן גם להגיב למייל זה: [email protected]
ההודעה שקיבלתם עכשיו נשלחה אליכם אוטומטית בשליחת פרטיכם בדף הנחיתה.
בעוד זמן קצר תקבלו מייל נוסף ממנכ”ל הפרסום החרדי אשר יהיה איתכם בקשר בכל התהליך.
עקב עומס טלפונים, אנא ציינו זמן נוח בו יתקשר אליכם נציג הפרסום החרדי
ברכה והצלחה
צוות הפרסום החרדי
זכור: השביעות רצון שלך הוא הדבר החשוב ביותר להפרסום החרדי
הנה השורה התחתונה: אני לא מומחה גדול בהשקעות ולא מתיימר להכריז כאן על עסקה מפוקפקת ומוזרה, אבל לפני שאתם מתפתים להיכנס כמשקיעים במיזם “הענק” הזה, המיועד “לציבור החרדי היקר”, כדאי שתתייעצו עם מומחים בנושא.
בהצלחה לכולם.