גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מסיור קצר בעיתון של השבוע עולה כי גם ביצירת האווירה הפורימית יש גרועים ויש גרועים יותר. טוב, האמת שיש גם כמה שממש טובים בזה. אז קדימה
PURIM (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פורים מתקרב, וכל חברה המכבדת את עצמה (?) מנכסת לעצמה את החג. כי מה מסמל את פורים יותר ממותג טיטולים חדש? אם נהיה כנים, לחג הפורים עצמו לפעמים אין מצב רוח להגיע, אבל הוא מרגיש לא בנוח להבריז. כל כך הרבה מותגים עלולים להישאר חסרי אונים וללא שימוש לאינספור דמויות ליצנים שנאספו בעמל רב מגוגל תמונות.

בכל מקרה, מסיור קצר בעיתון ‘משפחה’ של השבוע עולה כי גם ביצירת האווירה הפורימית יש גרועים ויש גרועים יותר. טוב, האמת שיש גם כמה שממש טובים בזה. אז קדימה:

# 1. ימי משתה ושמחה

למען האמת, דבר ראשון תפס אותי כאן הצבע. כחול עמוק ויוקרתי, זה לא הצבע שהייתי מצפה לו ממודעה פורימית המפרסמת אלכוהול. אבל תסתכלו: זה עובד.

הפרסום הזה, מבית אפיקים, אכן מכוון לפורימיסטים המשקיענים. אלו שמתכוונים לשלוח לידידיהם בקבוקי יין וויסקי בשווי ‭‭‭250‬‬‬ ש”ח ומחפשים את החוויה. במודעה מוצעת עמדת אריזה, שזה מה שאני לפחות הייתי רוצה לקבל כשאני משקיע סכומי כסף גדולים על שתייה שאתן למישהו אחר. מבחינה עיצובית, מדובר בתענוג לעיניים.

מה שחבל בעיני זה שלא מתפרסם כאן מותג ספציפי אלא מספר חנויות ששמותיהן מנויות באותיות הקטנות למטה.

ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי) #2 1

# 2. ערגלית אחת והחיים פטל

לא קשור לפורים, ובכל זאת משכר. שוב אפיקים במודעה מוצפת צבע. הדגש ניתן על הטוויסט המעניין לערגליות המוכרות: מילוי בטעם פטל. ברקע האדמדם מרחפים להם פירות פטל וחצאי ערגליות, שמייתרים את הצורך בסופרלטיבים מגוחכים: פשוט. ערגליות, פטל. קבלו, נראה אתכם מתאפקים.

ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי) #2 2

# 3. קרמוגית בטעם שוקו עם קרם אגוזים

תעשו העתקבק מ-2. עוד מוצר של אסם, מודעה של אפיקים ורעיון ממוקד וחוויתי מאד. גם כאן הצבע שולט, ובחלל האוויר מסתחרר לו שובל קרם אגוזים, ויש גם שני אגוזים שניצלו איכשהו מגזר דין מוות ומעופפים בשלמותם. אני חושב שכבר כמעט סיימתי להרכיב משלוח מנות די טוב. וכשאני אומר טוב הכוונה לכזה שאתה מחסל עוד לפני פורים.

ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי) #2 3

# 4. טפרברג, שמחה ומשלוח מנות

אבא שלי תמיד אומר שבשבילו יין זה בערך כמו מי-פה, אבל אני דווקא אוהב מאד יין, וכמובן נמשך לתוויות שעל בקבוקי היינות המשובחים. בתוויות אלו תמיד מתואר כיצד נקטפו הענבים מכרמים על הרים שטופי שמש, היין אוחסן בחביות עץ אלון צרפתי ובטעמו ישנם רמזים לשוקולד, אבל היקבים שאינם מסוגלים למכור חוויה כזו משתמשים בדרך כלל בתיאורי משפחתיות כדי לנסות ולרגש את הקונים.

במודעה זו, של בראשית, נעשתה עבודה ויזואלית טובה בעיצוב האות ט’ שנלקחה מהלוגו של טפרברג, אך הפוקוס ניתן על משפחת טפרברג במקום על חווית הטעם והשתייה. אני עדין מחפש מודעה עם טעם של יין. מצאתם? תעדכנו.

ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי) #2 4

# 5. פסח בסקוטלנד – מחלקה ראשונה בלבד

זה נראה כמו מאות המודעות על נופש לחרדים: מלל לא ממוקד, קולאז’ גנרי של תמונות מרחבי המלון והבטחה לחוויה יוקרתית, אבל המלונאי אריה וגנר מציע כאן את מלון טראמפ בסקוטלנד. אני אישית לא הצלחתי להסיק מהפרסום את המיוחדות של העסקה, מעבר לעובדה שמדובר בבית מלון שבבעלות טראמפ – הדמות שיהודים רבים מעריצים בסתר. בהכרזתו ההיסטורית על ירושלים קנה טראמפ לבבות יהודיים רבים, עכשיו הוא יקנה קצת כסף יהודי. מה רע?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. קח יויחונון
    https://www.pinterest.com/bakkesimages/food-wine-spier-creative-block/

    https://www.youtube.com/watch?v=1Z90XqZpceM

    לגבי יקבי טפרברג זו צורת חיבור תוך סיפור לעשיה ישראלית בתחום בוטיק היין
    צבע הכחול זה צבע של מבינים בכהל טוב ערגליות או לא להיות יש פירות מרחפים ועוד בעיות ויזואליות שאתה צודק בהם הם מחוץ לקרם ולא שקועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן