פשקוויל
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
פשקוויל
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
ראשי » דיגיטל » הטרנד החם בתקשורת: טלגרם

הטרנד החם בתקשורת: טלגרם

פוסט אורח 06/03/18 9:12 אין תגובות

טלגרם, מורי ורבותיי. כן, האפליקציה ההיא שכבר שנים לא מתקדמת כל כך, ורק לאחרונה זכתה לעדנה בנסיבות מפוקפקות, הפכה בפחות מחודש לדבר החם באזורי הברנז’ה והפוליטיקה.

זה התחיל בערך בנפתלי בנט שפתח ערוץ עדכונים. ראש הממשלה נתניהו, שלא יכול להשאיר אף זירה פנויה ליריב הפנים-ימני, מיהר להצטרף גם הוא, ובזה נתן את האות.

בזה אחר זה החלו להצטרף לאפליקציה פוליטיקאים ועיתונאים, או במילים אחרות ‘אומת הטוויטר’, אותה בועה ברנז’אית-ישראלית, שמתמקדת באפליקציית הציוצים, גילתה את הטלגרם, והחלה לעבור אליו.

אחת הסיבות למעבר, היא העובדה שגם טוויטר “התקלקלה” מפייסבוק, והחלה במשחקי אלגוריתם בהצגת הפיד שלנו. אם פעם היינו מקבלים את כל הציוצים בסדר כרונולוגי ללא יוצא מן הכלל, בחודשים האחרונים טוויטר החלה להתעלל במשתמשים ולשבש את סדר הצגת הציוצים בצורה לא ברורה.

סיבה נוספת נוגעת לנוחות העלאת הקבצים לטלגרם, כולל אפשרות לקבצי אודיו וPDF-, הנפוצים מאוד בקרב אנשי תקשורת ופוליטיקאים, אפשרות שלא קיימת בטוויטר. בנוסף לכך, גם קבצי וידאו ניתן להעלות לטלגרם בקלות יותר, וללא הגבלת משקל ואורך.

אבל קשה להתעלם מסיבה לא פחות משמעותית. האופציה הייחודית של טלגרם על פני וואטסאפ, היא האפשרות לפתוח ‘ערוץ’, שבו מנהל או מנהלי הערוץ, מפרסמים הודעות, וכל החפץ בכך יכול לעקוב ולצפות בהן. האופציה הזאת, מנטרלת את אחד הדברים המשמעותיים ברשתות החברתיות וזו האינטראקציה בין אנשים, שהייתה חשובה עוד יותר, כשמדובר בפוליטיקאים ומפורסמים, שאינם נגישים בדרך כלל לאזרח הקטן, והרשתות החברתיות אפשרו לכל אדם, להתכתב עם מי שיחפוץ ולהביע את דעתו על דבריו (במידה והוא לא חסם אותו, כמובן).

השאלה הגדולה כעת היא, האם הטלגרם יצליח כעת “לתפוס” בישראל, לאחר שבשנים האחרונות נדחק לשוליים, או שגם הטרנד הזה יגווע בקול ענות חלושה.

השאלה השנייה היא, מה יהיה ה’קונספט’ של טלגרם. היום אנחנו כבר יודעים להבדיל בין הסגנון של פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, ולהתאים את התוכן לכל פלטפורמה. מה הסגנון של טלגרם? זו עדיין חידה.

אבל אם יורשה לנו, הנה ניסיון הפיצוח: אחד הערוצים הפופולאריים שהוקמו לאחרונה, הוא ערוץ משותף לשלושה עיתונאים חברים, חיים לוינסון, עקיבא נוביק ועמיחי אתאלי. הקונספט שלהם הוא סוג של קבוצת וואטסאפ לשלושתם, שבה הם מהגגים את הגיגיהם, מעירים את הערותיהם, בציניות המשובחת הידועה שלהם, והקהל פשוט צופה במחזה.

ערוץ פופולארי אחר, שככל הנראה הוא בעל מספר העוקבים הגדול ביותר בזירת פוליטיקה ותקשורת, הוא של פרשן ‘החדשות’ עמית סגל. שם יש בעיקר דיווחים, אבל מתובלים בציניות.

הקונספט המצליח, אם כן, הוא שילוב בין אקטואליה לדעה אישית, מתובלת בהומור, ציניות וכל מה שיש להציע. כלומר, סוג של טוויטר (בכל זאת כפי שאמרנו, הנהירה עכשיו מגיעה מאומת הטוויטר), אבל עם תוספת של קבוצת וואטסאפ.

יאללה, בואו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של פאשקעוויל וקבלו עדכונים על פוסטים חדשים באתר >> לחצו כאן

ווטסאפ טוויטר טלגרם פאשקעוויל רשתות חברתיות

|להציג את כל הפוסטים של פוסט אורח


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

מה אתם מחפשים?
סיקור קמפיין מבית ‘דץ ועמיחי’: השקה לחנות השעונים היוקרתית
פרסום חרדי

סיקור קמפיין מבית ‘דץ ועמיחי’: השקה לחנות השעונים היוקרתית

שיפי חריטן חוזרת ל’לובי נשי’: “אני באה עם משהו חדש”
ברנז'ה

שיפי חריטן חוזרת ל’לובי נשי’: “אני באה עם משהו חדש”

סיקור מצולם: יותר מאלף נשים באירוע “עושות עסק 5” של עיתון משפחה
אירועים

סיקור מצולם: יותר מאלף נשים באירוע “עושות עסק 5” של עיתון משפחה

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה למנהל השיווק של ‘נתיב החסד’
ברנז'ה

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה למנהל השיווק של ‘נתיב החסד’

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש”ס
ברנז'ה

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש”ס

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי
פרסום חרדי

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: “אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר”
ברנז'ה

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: “אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר”

ככה משווקים נדל”ן: מי אמר בני ברק ולא קיבל?
פרסום ושיווק יתד נאמן

ככה משווקים נדל”ן: מי אמר בני ברק ולא קיבל?

פאשקעוויל – פרסום חרדי

אתר פאשקעוויל מסקר את ענף הפרסום החרדי מאז 2008 ומנגיש את העולמות המקבילים (תקשורת, מדיה, ברנז’ה, שיווק, יחסי ציבור, דיגיטל ועוד) לקהל הרחב. כותבי ועורכי האתר מגישים מדי יום תוכן מגוון, מעניין, עדכני ואמין. ניתן ליצור קשר בכל עניין באמצעות טופס יצירת קשר (ממש כאן בצד). המשך גלישה מהנה 🙂

ספרו לנו משהו מעניין!
תגיות
אייל גור אינטרנט איתן דובקין אפיקים בולטון פוטנציאל בחדרי חרדים בקהילה בראשית גל אורן BSD דמיון הבצפר המבשר המודיע חיים גיל חיים קליגר חרדים טריו יוסי צלניקר יפעת בקרת פרסום יתד נאמן כיכר השבת לומדה מדיה מוטי רובינשטיין מימד מנטה מקאן אריקסון מקאן מגזרים מרכז העניינים משפחה משרדי פרסום ספי בר חי עניין בפרסום פאשקעוויל פרוג פרינט פרסום פרסומת קול ברמה קו עיתונות קו עיתונות דתית קריאייטיב תוצאות אפקטיביות תחרות תנובה
בזכות Elementor Page Builder ו Pojo הצלחנו לבנות את האתר לבד:)
אהבתם?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן