אני חייב לומר שהמילה תררפ”ו בכותרת של הטיזר הצליחה לתפוס אותי כשפתחתי את גיליון המבשר מיום שישי האחרון. הטיזר החביב הניע אותי לפעולה והתחלתי להתקדם לעבר עמוד כ”ה. העיתון היה עמוס בפרסומות של בגדים חסידיים ועד פסח כנראה נראה עוד הרבה בעקיטשעס פרחוניים וססגוניים ומלכותיים.
אחרי כמה עמודים הופיע טיזר נוסף “בהצגת תלוש עזר חתנים בלבד” וחשבתי לעצמי שהשקיעו המון כסף בטיזרים, ואיפה המודעה שתבשר לי סופסוף מה אני צריך לקנות כדי להיות מאושר, אם הייתי חסיד, וכמה זה היה עולה לי בלי כוכביות ובלי זכוכית מגדלת.
ואז היא הופיעה, במלוא הדרה, המודעה המבשרת על מבצע לכוולם. נו שוין, הנחה הגיונית של 20% על הסחורה בחנות. איבדתם אותי לגמרי כשכתבתם “מבצע שטרם נראה כמותו מאז יציאת מצרים”. באמת?
קופי: ישראל אדלר | עיצוב: ישראל גולדקופף (מיתוג)
3 תגובות
מי שמכיר את תחום המבצעים יודע שכמעט תמיד מדובר בכמה סטנדים בודדים. מבצע שכולל את כל הדגמים, גם המעודכנים ביותר הוא נדיר מאוד. בסדר, לא מיציאת מצריים אבל לפחות מאז משתה אחשוורוש. אבל המבצע לפסח אז לא מתאים אחשוורוש..:)
כנראה שבאמת היותך לא בצד החסידי מהווה בעיה…
המבצעים במקומות אחרים הם רק על פרחוני חצי בטנה דגם 2013
או חליפות רק 2 שורות דגם 2014 וכן ע”ז הדרך..
בדר”כ מבצעים בסגנון הזה..
לא תמצא בשום מקום מבצע על כפוטות חלקים משום סוג.. זה מוצר שאם לא יילך היום אז יילך מחר (בשונה מחליפות שהם יותר אופנתיות).
רשת GB כמעט אף פעם לא יוצאת במבצעים, ולכן המבצע פה הוא ענק..
מה קרה לגי בי? היו להם יופי של מודעות פעם.לא מתאים להם….