WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
על כנפי רוח בהגזמה, הגימטריה של מכון לב ועוד כמה ביקורות: היכנסו לקריאת הטור השבועי של דורון מלצר
אמונה נקי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יש לכם יותר מדי כנפי רוח

ברכות לכל שלושת המוסדות/ארגונים/עמותות/עסקים דתיים שלא השתמשו עדיין במילים כנפי רוח. יש לכם כנפי רוח (בתמונה: רשימה חלקית מאוד).

ביקורת פרסומות סרוגות #2 1

עכשיו יותר מתמיד: להחליף משרד פרסום

ביקורת פרסומות סרוגות #2 2שלום ישיבת ההסדר נווה דקלים שבאשדוד (ימית לשעבר). אשאל שאלה אחת: מה?! ככה אתם מפרסמים את עצמכם? ישיבה שכותבת מתנתקים מהעבר? מקום שמבוסס על לימודי תורה, על מסורת, על קבלה מדורות אחורה אומר בכותרת שהוא מתנתק מהעבר? הרפורמים היו חותמים על משפט כזה.

מתנתקים מהעבר וקוראים לעצמכם עדיין נווה דקלים? מתנתקים מהעבר ובסרטון אתם מספרים על העבר? אם כבר החלטתם שאתם מתנתקים אז תראו לנו שהתנתקתם, אל תשימו תמונה של הישיבה שנחרבה בנווה דקלים.

ומה זה העיצוב הזה שנראה כמו פרסומת גרועה למפלגת קדימה? הבנתי שאתם רוצים לשחק עם המילה התנתקות, עשיתם את זה ממש רע. עכשיו, יותר מתמיד, אתם צריכים משרד פרסום טוב יותר.

מה רוצים ההורים שלך אם לא אמונה

טוב, קצת פרגון. משרד הפרסום אשחר עשו קמפיין יפה למכללת אמונה, נקי וטוב. משפט מסקרן באמצע, הרבה ריק והסבר למטה. הייתי מקצר מאוד את ההסבר (אבל לך תשכנע לקוח שצריך לשלם גם על הלבן במודעה) זה, וגם המודעה עם אמונה, קצת מסבירים את הקריאייטיב. חבל.

ביקורת פרסומות סרוגות #2 3

מכון לב בגימטריה אחלה קמפיין

כ”ח (28 בגימטריה) אדר (205 בגימטריה) תשע”ח (778 בגימטריה). קמפיין יפה שמעורר לחשיבה. החיסרון כאן שנתנו כאילו מדובר בתאריך לועזי (מכירים כתיבה של תאריך עברי עם נקודות?). אחלה קמפיין, רוצו ליום הפתוח – אם מקומכם איתם.

ביקורת פרסומות סרוגות #2 4

zoya – הטוב 

הנה דוגמה לשימוש נכון בכותרת לחג. לא בטוח שזו פעם ראשונה, לא זוכר אם כבר היה. בלי משחקי מילים מיותרים, רק מבט שונה גם לחול וגם למועד.

אבל אי אפשר בלי אבל, אם אתם רוצים לשדר שהמחירים זולים, אתם לא עושים את זה נכון. אם אתם רוצים לשדר יוקרה אתם גם לא עושים את זה נכון.

מחירים זולים? אז אל תעמידו את השמלה על קולב בעמידה של דוגמנית אבל בלי הדוגמנית. ספרו בכותרת שהמחירים שווים (מחירי חול למועד) ותראו את זה.

רוצים לשדר יוקרתי? אל תשחקו עם הגודל של הפונט בכותרת (על דברים מעין אלו יגיע בע”ה פוסט נפרד. רק על זה בקצרה: סמכו על הקוראים שיבינו שהתכוונתם למילים חול המועד דווקא) אל תקנו מתלה זול מאיקאה, ותשקיעו יותר.

רוצים לשדר יוקרתי אבל זול? לא הצלחתם, מהסיבה הנ”ל (גודל פונט וכו’)

ביקורת פרסומות סרוגות #2 5

רבבה

פרסומי ישראל, או שאתם לא מדברים על אותה אחת או שהיא תמיד מאחרת לשיעור פילאטיס. (אלא אם כן במרכז הכוונה בסנטר של רבבה). אני יודע שכולם מגזימים בקרבה לעיר, אבל יש גבול. בשום שעה ביום, גם לא בשעות הקטנות של הלילה, לא לוקח מרבבה למרכז 15 דקות (בטח לא בחמש אחה”צ)

ביקורת פרסומות סרוגות #2 6

התקף ל”ב

– יש לנו 32 סדרים. מדהים.
– נפרסם שיש לנו ל”ב סדרים והתרומה מלב אל לב. גאוני.
– אבל איך אנשים יבינו שלב זה 32?
– נאכיל אותם בכפית. מכל הלב.

זה החלק הפחות נוראי במודעה הזו. אבל זה מה שהצלחתי לחלץ אחרי הבלאגן שהיא עשתה לי בעיניים. דרך אגב: הם מכרו לנו את אותו ל”ב 3 פעמים. לא חב”ל?

ביקורת פרסומות סרוגות #2 7

סרטון אושר עד

אושר עד שוב יצאו בסרטון פרסום. שוב עשו את זה יפה. סרטון שכולו אווירה, אף מילה על מחיר.

בחירה מצוינת של פרזנטור: חרדי שיכול לפרסם לחילונים. (אושר עד לא ממתגים את עצמם כרשת חרדית). בחירה יפה של סיפור: יוצאים ממוצר אחד לאווירה של חג שלם. ומתכתב עם הסרטון המצוין, אפילו יותר, שהפיקו לקראת סוכות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן