דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
180
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

טוב יופי. עבר יום, הראש עוד כואב, אבל לפחות נרגענו, טיפה התאוששנו. היה אירוע מדהים ללא כל ספק. ההרצאות היו מדהימות ומחכימות והפאנל שהנחה הפאשקעווילער נתי טוקר, אכן פרץ גבולות.

קבלו באיחור אלגנטי את שלושת הכרזות המנצחות:

מקום ראשון: רפי א.

180

מקום שני: חני בירנבוים
076

מקום שלישי: יוני לוקסנבורג

157

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

29 תגובות

  1. קודם כל, גילוי נאות: שלחתי מודעה (טובה) והיא לא זכתה.
    בואו נעשה ניסוי: קחו את המודעה הזוכה ותראו אותה למישהו שלא שמע על התערוכה (או תנסו להסתכל עליה ככה בעצמכם) ועכשיו תשאלו: מה המסר? מה רצו להגיד? תנו לי לנחש: אף אחד לא יגיד שמדובר בשמירה על זכויות יוצרים.
    המודעה יכולה להעיד על הברקה של היוצר. אולי על הרבה דברים אחרים. אבל היא לא משיגה את המטרה, או כמו שעופר ורוני אמרו בהרצאה – היא מודעה “יפה” אנאקספקט ואנרלוונט (לא צפוי אבל גם לא קשור)
    זו בעיה נפוצה – עולים על הברקה ולא עוזבים אותה כי בטוחים שכולם מבינים על מה מדובר (במקרה הזה השופטים ידעו את נושא התחרות, אבל סתם מישהו לא)
    המודעה טובה כדי לומר שפפסי מנסים להעתיק מקוקה קולה ללא הצלחה, לא יותר מזה.
    מצטער אם הרסתי למישהו את האידיליה.

  2. דורון
    לא הרסת לאפ’חד את האידיליה, לפחות לא לי.
    המקום הראשון שלי זה בכלל המקום השני.
    המודעה הזו זכתה נטו בגלל הזכירות והאימפקט שהיא יצרה, לא בגלל המסר.

  3. טופ,
    לא התלהבתי. אצלי המקום השלישי הוא ראשון. אבל רק כי לא הייתה ברירה
    ומה שהיה זה שמונה מודעות שהיו להם הכי הרבה חברים.

  4. מסכים עם שניכם, גם אני שלחתי מודעה שלדעתי מבטאת את המסר הרבה חזק, ויחד עם זאת כבר בתערוכה עמדתי מול הפרינט הזוכה ואמרתי לסובבים, זה לא מעביר את המסר המתבקש אבל זה כ”כ חזק שמגיע לו לזכות,
    כי יש כאן קריאייטיב ענק, קליט ומתחבר יופי לדברים של נועם מנלה.

  5. אם לא הייתי קוראת את מה שכתבתם – הייתי מכניסה כאן מהזה התלהבות מהראשונה.
    עכשיו ציננתי אותה קצת – אבל.. אחלה הברקה!

    השניה מאוד צפוייה, בטח היו כמה כאלה לא? (או שמקום ראשון בכפילויות לקח המסך מחשב עם חלון העתקה..)

    תביאו עוד כרזות בקשה..

  6. כולכם מודים שה’מסר’ ישנו בכרזה הזוכה.
    רק מה? ההברקה, הזכירות והמותג גברו על המסר.
    כתבתי ‘גברו’ כי הם לא השכיחו אותו.
    נו, אז מה אתם רוצים?
    זו כרזה זוכה!

    את מה שהיה לי לומר על הכרזה הזו כבר אמרתי לרפי אישית, אבל גם פה אכתוב בקצרה ש’אילו נוסדה התערוכה ולו רק בשביל כרזה זו, דיינו’.

  7. רפי. א. – אומר לך משהו.
    ורפי. ב.
    ומה עם ג.
    אה.. שכחתי גם ד.

  8. אחד: רפי. א. – אומר לך משהו.ורפי. ב.ומה עם ג.אה.. שכחתי גם ד.

    הגזמת, הוא כבר ממש לא חסוי עם כל הפרטים שמפרסמים עליו כאן ובאתרים אחרים:
    אנחנו יודעים איך קוראים לו, באיזו אות מתחיל שם המשפחה שלו, בן כמה הוא ושהוא בחור ישיבה
    זה נקרא אתגר למוח הבני ברקי, או, במילים אחרות:
    אואטינג רציני 🙂

  9. מסכים עם דורון מלצר. המודעה הזוכה לא משאירה שום מסר. וככזו היא לא משיגה דבר. כמה חבל.
    מה שכן, יש פה רעיון חזק ומבריק מאוד.
    לפחות אם הסלוגן החותם את המודעה היה בומבה – זה היה משאיר איזשהו חותם עם מסר. ‘אבל מועתק’ לא אומר כלום. זה לא מפחיד. זה לא שלילי. זה סתם ציון עובדה יבשה.
    אם לדוגמא הוא היה מסיים: כן דומה, כן כמעט, אבל זיוף! – זה היה עוד משאיר אחריו מסר: חבר’ה אל תזייפו.

    אה, והיו שם הרבה מודעות זבל שבושה שהעלו אותה (הירשזון, שומרים על זכויות היוצרים!!! ועוד). בפעם הבאה – לא כל מודעה חייבים להעלות. כדאי שיהיה רמת-סף.

    ולדעתי, אגב מפתח הגנבים היתה ה-מודעה.

    גילוי נאות: לא שלחתי מודעה…

  10. עם כל הכבוד לזוכה (ויש כבוד כי זה בהחלט מדליק..) המודעה השלישית עשתה עלי את הרושם הנכון ביותר.

    היא עונה על הבריף. היא מראה לך בפנים את העובדה הכואבת שבגניבה מיוצר. היא עשויה בפשטות קריאייטיבית אמיתית.

    נ.ב.
    יוני, במקרה אני מכיר אותו וזה בהחלט מפתיע כי הוא בכלל בענף עריכת הסרטים… כל הכבוד גברבר!

  11. פיקצר:
    לא. המסר פשוט לא שם (גם לא מתחת לרקע האדום, בדקתי)
    מותג? תזכיר לי איזה מותג היו אמורים לפרסם?

    תקציבאי מתחיל:
    נעם מנלה דיבר על העברת המסר בצורה יצירתית. לא על יצירתיות בלי מסר.

  12. לעניות דעתי הדירוג הוא מלמטה למעלה. המקום השלישי הוא הראשון, השני שני והראשון שלישי.

  13. לדעת רוב האנשים שדיברתי איתם הכרזה השלישית היא גאונות קרייטיב בעיצומה .
    משום מה זכה הפפסי&קולה ביוקרה. אתמהמה !?

    וכמה מילים על הפנאל הפרסומי. היה גדול מרתק ומעניין

    ונגש לציונים
    המנחה נתי טוקר – אתה בתחילת הדרך ניכר ההתרגשות הקלה בקולך. חסר לך את הקול הרדיופני אבל שלטתה במצב למופת.(אם תדבר לאט יותר, זה רק יועיל)
    אפיקים – לא יכלתם לשלוח משהוא יותר מוצלח.אולי הוא חזק בקרייטיב אבל בפנל כזה צריך פלפל.
    בולטון פונטנציל – מעניין מאד לראות את הבוס מר בריסק מסתתר בקהל ומסתודד אם איזעק .בוא נראה אותך ממה ברחת. אבל דני מזרחי אפי’ שנראה איזה אברך מכסא רחמים הפתיע לטובה בתשובות ברורות וחדות, קצת קורטוב של שנינות לא היה מזיק.
    מאיר גל – עשה את זה בשנינות אם מילים מפוצצות להנאת המאזינים. אמנם לא אהבתי את המריבה הקטנונית אם נתי טוקר על ההבנה בקרייטיב.
    מנלה (הרב) – אם שמתם לב היה כמה תובנות שאמר שממש לא היו נכונות. (והוא עוד “מייבין”)
    איצקוביץ – נחמד ומוצלח קצת נראה עיף
    פרסום חן – סבאלה טוב שסיפר על תולדות הפרסום. מה שלא אהבתי שדווקא הוא דיבר על חוסר היצירתיות במודעות הפרסום החרדיות. רציתי לאגיד לו נתן תרים אתה את הכפפה “תול קורה ממודעותיך” .המודעות שלך רחוקים מלהיות קרייטיבים ואתה מדבר על יצירתיות.נו באמת.
    מרגליות – קצת דיטה לא יזיק,סתם. דברתה ממש לענין.
    מקאן אריקסון- דבר ברור חד ומצוין. מעניין שהלקוחות שלו בזמן האחרון לא שומעים אותו.

    טוב היה גדול. תודה לחיים למוטי ולכל הכשרוניים החדשים והישנים.

  14. יצמח. ההוא ממקאן אריקסון הלקוחות לא שומעים אותו כי אין כאלו.

  15. יצמח: לדעת רוב האנשים שדיברתי איתם הכרזה השלישית היא גאונות קרייטיב בעיצומה .משום מה זכה הפפסי&קולה ביוקרה. אתמהמה !? וכמה מילים על הפנאל הפרסומי. היה גדול מרתק ומענייןונגש לציוניםהמנחה נתי טוקר – אתה בתחילת הדרך ניכר ההתרגשות הקלה בקולך. חסר לך את הקול הרדיופני אבל שלטתה במצב למופת.(אם תדבר לאט יותר, זה רק יועיל)אפיקים – לא יכלתם לשלוח משהוא יותר מוצלח.אולי הוא חזק בקרייטיב אבל בפנל כזה צריך פלפל.בולטון פונטנציל – מעניין מאד לראות את הבוס מר בריסק מסתתר בקהל ומסתודד אם איזעק .בוא נראה אותך ממה ברחת. אבל דני מזרחי אפי’ שנראה איזה אברך מכסא רחמים הפתיע לטובה בתשובות ברורות וחדות, קצת קורטוב של שנינות לא היה מזיק.מאיר גל – עשה את זה בשנינות אם מילים מפוצצות להנאת המאזינים. אמנם לא אהבתי את המריבה הקטנונית אם נתי טוקר על ההבנה בקרייטיב.מנלה (הרב) – אם שמתם לב היה כמה תובנות שאמר שממש לא היו נכונות. (והוא עוד “מייבין”)איצקוביץ – נחמד ומוצלח קצת נראה עיףפרסום חן – סבאלה טוב שסיפר על תולדות הפרסום. מה שלא אהבתי שדווקא הוא דיבר על חוסר היצירתיות במודעות הפרסום החרדיות. רציתי לאגיד לו נתן תרים אתה את הכפפה “תול קורה ממודעותיך” .המודעות שלך רחוקים מלהיות קרייטיבים ואתה מדבר על יצירתיות.נו באמת.מרגליות – קצת דיטה לא יזיק,סתם. דברתה ממש לענין.מקאן אריקסון- דבר ברור חד ומצוין. מעניין שהלקוחות שלו בזמן האחרון לא שומעים אותו.טוב היה גדול. תודה לחיים למוטי ולכל הכשרוניים החדשים והישנים.

    אחינו –
    לא נעים להגיד אך לפני שאתה אומר לאחרים “טול קורה מבין עיניך”
    אומר לך “טול דקדוק מפי מוריך…”
    בבקשה עבוד קצת על העברית!

  16. לא רוצה להשמע מתנשא אך ניכר בבירור כי הפירסומאים נקלעו בעל כרחם לבחירה בין שמונת ה’רעים’ וה’רעים פחות’ שהטיל לעברם ציבור המצביעים בתערוכה שנע ברובו בין קבוצות-בנות-במגמת-גרפיקה-בבית-יעקב-כל-שהוא, לבין צלמים חובבים בגילאי העשרה. בעוד שמודעות קריאייטיביות ‘נכונות’ ומנוסחות טוב בהרבה נשארו הרחק מאחור בשלב ההצבעה הראשונית. לו היו משכילים המפיקים היו מביאים אל הפיינל את ‘בחירת הקהל’ ולצידה את בחירת אנשי המקצוע, העירבוב ביניהם לא טוב.

  17. מסכים עם רמז_דק, לגבי הגדרת הבוחרים!
    קצת יותר דיקדוק וחשיבה היו מביאים תוצאות אחרות.

  18. הצצה חטופה על המודעות הזוכות הספיקה לי כדי להבין עד כמה נהגתי בחכמה כשוויתרתי על ההשתתפות בכנס הזה.
    אם זו היתה רמת המודעות הנבחרות אני תוהה לעצמי מה היתה רמת השאר ורמת הכנס כולו. כאחת שלמדה פרסום ומחפשת במודעה את המסר, את התקשורת והחיבור עם הקורא, אני מוכרחה לומר שאף לא אחת מהמודעות הנבחרות הצליחה לעשות את זה.
    נכון. יש קריאייטיב. אבל עם קריאייטיב לא הולכים לחבורת שודדים ומבקשים מהם שיפסיקו לגנב!!!!
    בשעת מלחמה לא מדברים בסמלים. צריכים לדבר בס-כי-ני-ם. לחתך. לפגע. לדקר. ולהעביר מסר שיגיד סטופפפפפפפפפפפפפפפפפפ!!!!! שיעצור את הדם. וישקיט.
    ——
    המודעות האלו לא עשו את זה.

  19. אניאני הגאה, הפסדת.
    כאחד שלמד פרסום, נהניתי מאד בכנס…

    ואמנם לא בחרתי באף אחת מהכרזות,
    אבל,
    את שופטת כנס שלם לפי הכרזות שנבחרו בו?

    אם כן אמות המידה שלך לקטלוג תכנים כנראה התבלבלו עם לימודי הפרסום שלך.

    הצלחות בהתפכחות.

  20. אניאני: הצצה חטופה על המודעות הזוכות הספיקה לי כדי להבין עד כמה נהגתי בחכמה כשוויתרתי על ההשתתפות בכנס הזה.אם זו היתה רמת המודעות הנבחרות אני תוהה לעצמי מה היתה רמת השאר ורמת הכנס כולו. כאחת שלמדה פרסום ומחפשת במודעה את המסר, את התקשורת והחיבור עם הקורא, אני מוכרחה לומר שאף לא אחת מהמודעות הנבחרות הצליחה לעשות את זה.נכון. יש קריאייטיב. אבל עם קריאייטיב לא הולכים לחבורת שודדים ומבקשים מהם שיפסיקו לגנב!!!!בשעת מלחמה לא מדברים בסמלים. צריכים לדבר בס-כי-ני-ם. לחתך. לפגע. לדקר. ולהעביר מסר שיגיד סטופפפפפפפפפפפפפפפפפפ!!!!! שיעצור את הדם. וישקיט.——המודעות האלו לא עשו את זה.

    לא מדויק…
    קריאייטיב טוב יכול להעביר מסר של מלחמה גם ללא סכינים.
    את זה ניסינו להעביר במודעות שחלקנו שלחנו.

    אגב, אמירה של “מזל שלא שלחתי” אינה קבילה כאן- רצוי לא לעסוק במתן ביקורת אם לא משתתפים מלכתחילה במשחק.

    נכון, גם אני לא מרוצה מרמת המודעות (גילוי נאות – שלחתי 2 מודעות בעלות מסר טוב מאוד לעניות דעתי ולא עליתי לשמינייה- זאת משום שעיקר השופטים היו בנות מגמת גרפיקה בסמינר המחפשות מודעה צבעונית ולא אנשי פרסום המחפשים רעיון קריאייטיבי) והתאכזבתי במידה מסויימת מהעובדה הזו, אך גם בשנה הבאה אשלח מודעה ואקווה שהמארגנים יהיו קשובים יותר.

    בכל אופן ישר כח על היוזמה ונקווה ששנה הבאה התערוכה תהיה קריאייטיבית יותר.

    שבת שלום

  21. אניאני

    נכון שהמודעות של האיססיסיים כן שכנעו אותך שצריך מלך?
    כאן לפחות היה גימיק טוב, והעלאת חיוך גם אצל פשוטי העם שלא ‘מבינים’ בפרסום.

    קולמוס,

    הצדק אתך.
    אם שופטים כנס לפי המודעות הזוכות, אימג’ חייבים לי כסף…

  22. דינקיס, התלהבת
    למה לצטט פעמיים את אותה כתבה באותו בלוג?

  23. אביהו עצר: אחינו -לא נעים להגיד אך לפני שאתה אומר לאחרים “טול קורה מבין עיניך”אומר לך “טול דקדוק מפי מוריך…”בבקשה עבוד קצת על העברית!
    </blockquote

    מה שנכון נכון, צודק

  24. אם אתה כ”כ סקרן זה בחור ישיבה ולכן הוא לא רוצה לקבל את המשרה ולכן הוא ג”כ חסוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן