מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הכותרות:

  1. בכללית יש תזוזה- מכרז חדש?
  2. סלקום יצאו השבוע בקמפיין ראשון עם ‘בולטון פוטנציאל’ – שרהל’ה פוגל, אבריימלית אמיתית, לא עונה על השאלות.
  3. על שולחן הניתוחים – הקמפיין הירקרק של דמיון ל B&D
  4. והמדורים הקבועים – ‘שמץ של מושג’ ו’צא ולמד’

קליק כאן לPDF המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. חיים אכזבת אותי..
    כתבת יחסי הציבור שנכתב למיץ תפוחים במסווה של פרסום- לא אמינה!

    המודעה לא קריאייטיבית לחלוטין וחיוך ממש לא יצא לי( באמת שניסתי)

    בוא ננסה להיות אמיתיים יותר- מה שטוב- טוב, מה שלא –לא.
    מותר לכתוב ביקורת בונה על מודעה לא מוצלחת.

    ממתין להמשך

  2. לצערי שוב דמיון מראים שהם בס”ה דמיון ותו לא, הקמפיין הלא מקורי הזה הוא חיקוי של “אמא תקטפי לי תפוז” (אני חושב של פרימור),
    מודעה נטולת יצירתיות ולי אישית לא עשתה כלום,

    לגבי ההפתעה הגדולה מכך שתקציב סלקום בבולטון, הסוד הזה היה גלוי כבר מזמן בכל פורום ורק תזכורת מלפני חודשיים וחצי https://pashkevil.co.il/2579
    אבל בס”ה המדור כתוב מעניין ויפה אז תמשיך כך ואל תתן לעובדות לבלבל אותנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן