דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
עשרות בוגרי השלוחה החרדית של ‘הבצפר’ התכנסו ביום חמישי שעבר במתחם ‘אמפרסנד’ לאירוע חגיגי ומיוחד. כל הפרטים
HABETZEFER (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עשרות בוגרי השלוחה החרדית של ‘הבצפר’ התכנסו ביום חמישי שעבר במתחם ‘אמפרסנד’ לאירוע חגיגי ומיוחד, לכבוד המעבר של ‘הבצפר’ למשכנו החדש והמפואר. מתחם ‘אמפרסנד’ שוכן אחר כבוד בקומה העליונה של מגדלי קונקורד בבני ברק. מהמרפסת רחבת הידיים ניתן לצפות בנוף המרהיב של גוש דן ממבט של מעוף הציפור.

מאות מבוגרי ‘הבצפר’ הוזמנו לפגוש את חבריהם לספסל הלימודים על צלחת טשולנט מהבילה ופינוקים נוספים כמיטב המסורת של ליל שישי בשטיבל, ועל הדרך נהנו מהרצאה מקצועית של אבי קורנס בנושא מיתוג ואסטרטגיה.

מנכ”ל איגוד חברות הפרסום והבצפר, יגאל בראון, פתח את האירוע בדברי ברכה וסיפר על החשיבות הרבה שהוא רואה בהפעלת קורסים מקצועיים לציבור החרדי.

מה עשו בוגרי 'הבצפר' במתחם אמפרסנד? 1

לאחר מכן נשא דברים משה פרידמן, יזם מתחם ‘אמפרסנד’, שסיפר על חלל העבודה המפואר שהשיק עבור יזמים, אנשי עסקים, ואנשי מקצוע המחפשים לשכור משרדים, עמדות עבודה, חדרי ישיבות וכיתות הדרכה במודל חדשני המותאם לאנשי עסקים והייטק.

באירוע הושק שיתוף פעולה של ‘הבצפר’ החרדי ואתר ‘קול חי’, בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, במסגרתו מוזמנים הבוגרים ליצור קמפיין עבור חבישת קסדות לרוכבי אופניים בקרב הציבור החרדי. הקמפיין הזוכה יפורסם במדיה החרדית.

השלוחה החרדית של ‘הבצפר’ נפתחה לפני 8 שנים על ידי איש הפרסום איתן דובקין ומאז היא מנוהלת על ידו. מאות תלמידים, גברים ונשים, סיימו בהצלחה את לימודי הפרסום, שיווק ויחסי ציבור והשתלבו בשוק העבודה.

בימים אלה מתקיימת ההרשמה למחזור לימודים נוסף בשלוחה החרדית של הבצפר בבני ברק, לקורס פרסום, שיווק ויחסי ציבור, בכיתות נפרדות לנשים ולגברים.

לפרטים והרשמה 03-5792111

מה עשו בוגרי 'הבצפר' במתחם אמפרסנד? 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן