מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
לרגל היום הבינלאומי לקידום המאבק בעישון, הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום “שפרה קרימלובסקי” קמפיין בועט נגד עישון
KADISH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש המיועד למגזר החרדי ומטרתו להפסיק לעשן. לרגל היום הבינלאומי לקידום המאבק בעישון המצוין בישראל ובעולם ב -31 במאי, הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום החרדי “שפרה קרימלובסקי” קמפיין בועט שכותרתו “קדיש יתום”.

מטרת הקמפיין היא לעורר את המודעות במגזר לכך שגם אם הם לא מקפידים על הבריאות של עצמם, שיחשבו על ילדיהם, אשר חלילה, עשויים להישאר יתומים בעקבות ההרגל הממכר והממית של הוריהם. ילדים, כידוע, הם הנקודה הרגישה ודרכם חשבו במשרד “קרימלובסקי” לגעת ברגשות ההורים.

המטרה היא לא רק להפסיק לעשן אלא גם לחשוב לפני שמתחילים לעשן שכן ילדים בבתים בהם יש הורים מעשנים ובריאותם נפגעת מעישון פסיבי של הוריהם.

הקמפיין החדש עלה באמצעות מודעה בעיתונים: המודיע, המבשר, יתד נאמן, הפלס, בקהילה ומשפחה.

קרדיטים לקמפיין: משרד הפרסום – שפרה קרימלובסקי. צוות קריאיטייב – זאב קלנג, ישראל ינקלביץ’. סמנכ”ל לקוחות – שירלי גלס קרונר, אחראית מדיה האגודה למלחמה בסרטן – מאיה פלדבלום

הגיע הזמן להפסיק לעשן: קמפיין חדש נגד עישון בעיתונות החרדית 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן