פשקוויל
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
פשקוויל
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
  • פרסום חרדי
  • ברנז’ה
  • אירועים
  • דיגיטל
  • ליל שישי בשטיבל
  • דעות
ראשי » פרסום חרדי » ‘גיל גרופ’ זכתה במכרז של עיריית אלעד להפעלת פרסום החוצות בעיר

‘גיל גרופ’ זכתה במכרז של עיריית אלעד להפעלת פרסום החוצות בעיר

תוכן שיווקי 06/06/18 11:09 2 תגובות

בעיריית אלעד החליטו לעשות סדר בתחום פרסום חוצות ומודעות רחוב ולאחרונה יצאו למכרז, בו זכתה קבוצת ‘גיל גרופ’. חטיבת ‘גיל סטריט’ שבבעלות הקבוצה, תחל להפעיל בקרוב את מערך הפרסום בעיר.

במסגרת ההסכם, ‘גיל סטריט’ מקבלת את האחריות על פרסום החוצות בעיר, שילוט חוצות, לוחות בכניסה לעיר וכן לוחות מודעות. בהתאם להסדר החדש, מהיום כל מודעה תודבק אך ורק על ידי ‘גיל סטריט’.

ע”פ תנאי המכרז, התחייבו בגיל סטריט להחליף את לוחות המודעות הקיימים בלוחות חדישים, יפים ובטיחותיים, פעולה שתעניק מראה אסתטי למרחב הציבורי באלעד ומענה טוב יותר לצרכי הפרסום בעיר. ברחובות העיר מוצבים לא פחות מ-120 לוחות מודעות חדשים, עם מראה מרשים ומכובד, בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

“מהלך זה של החכרת הזיכיון להדבקת מודעות רחוב על ידי הרשות המוניציפאלית הולך וצובר תאוצה בערים שונות בארץ”, מציינת שושי יפה, מנכ”לית גיל גרופ, “מודלים מוצלחים בערים שונות, כגון ירושלים, ביתר עילית, מודיעין עילית ובית שמש, הוכיחו שהשירות לגוף המפרסם משודרג לאין ערוך כשהעבודה נעשית על ידי זכיין. זאת בנוסף לטובת הכלל של שיפור הנראות של פני העיר, המשנה את חזותה לטובה עם לוחות מודעות ופרסום מוסדר הבאים במקום מודעות פיראטיות המודבקות ללא חוק וסדר”.

המיקומים של לוחות המודעות נבחרו בתיאום עם העירייה, בעלי עסקים, מדביקי מודעות מקומיים ונציגים מטעם התושבים. כמו כן, הושם דגש על הבטיחות של לוחות המודעות ואלה אושרו ע”י מהנדס מומחה. מבין לוחות העיר שיותקנו, 15 מתוכם הותאמו עבור כלל התושבים לצורך הדבקה פרטית ולא מסחרית, ללא כל עלות.

המהלך הנוכחי בעיר אלעד זוכה גם לגיבויים של רבני העיר, המעניקים גושפנקא הלכתית לזכיינותם הבלעדית של ‘גיל גרופ’ ואף מתרים שהדבקה לא מוסדרת ולא מתואמת עם הזכיינים היא עבירה על מספר איסורים כגון גזל ובל תשחית. זאת בנוסף לקנסות הגבוהים המצפים לעבריינים שיפרו את כללי ההסדר החדש בעיר.

אלעד גיל גרופ גיל סטריט דוד גלפרין פרסום חוצות

תוכן שיווקי |להציג את כל הפוסטים של תוכן שיווקי


« פוסט קודם
פוסט הבא »

2 תגובות

  1. יוני 09/06/18 בשעה 22:08

    לגיל גרופ יש שותפות בפאשקוויל? הכתבות יח״צ שלהם לא מפסיקות להופיע פה. כבר מוגזם.

  2. משיב 11/06/18 בשעה 16:28

    אחד הדברים המכוערים ביותר שעשו באלעד!

השארת תגובה

ביטול

מה אתם מחפשים?
סיקור קמפיין מבית ‘דץ ועמיחי’: השקה לחנות השעונים היוקרתית
פרסום חרדי

סיקור קמפיין מבית ‘דץ ועמיחי’: השקה לחנות השעונים היוקרתית

שיפי חריטן חוזרת ל’לובי נשי’: “אני באה עם משהו חדש”
ברנז'ה

שיפי חריטן חוזרת ל’לובי נשי’: “אני באה עם משהו חדש”

סיקור מצולם: יותר מאלף נשים באירוע “עושות עסק 5” של עיתון משפחה
אירועים

סיקור מצולם: יותר מאלף נשים באירוע “עושות עסק 5” של עיתון משפחה

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה למנהל השיווק של ‘נתיב החסד’
ברנז'ה

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה למנהל השיווק של ‘נתיב החסד’

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש”ס
ברנז'ה

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש”ס

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי
פרסום חרדי

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: “אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר”
ברנז'ה

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: “אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר”

ככה משווקים נדל”ן: מי אמר בני ברק ולא קיבל?
פרסום ושיווק יתד נאמן

ככה משווקים נדל”ן: מי אמר בני ברק ולא קיבל?

פאשקעוויל – פרסום חרדי

אתר פאשקעוויל מסקר את ענף הפרסום החרדי מאז 2008 ומנגיש את העולמות המקבילים (תקשורת, מדיה, ברנז’ה, שיווק, יחסי ציבור, דיגיטל ועוד) לקהל הרחב. כותבי ועורכי האתר מגישים מדי יום תוכן מגוון, מעניין, עדכני ואמין. ניתן ליצור קשר בכל עניין באמצעות טופס יצירת קשר (ממש כאן בצד). המשך גלישה מהנה 🙂

ספרו לנו משהו מעניין!
תגיות
אייל גור אינטרנט איתן דובקין אפיקים בולטון פוטנציאל בחדרי חרדים בקהילה בראשית גל אורן BSD דמיון הבצפר המבשר המודיע חיים גיל חיים קליגר חרדים טריו יוסי צלניקר יפעת בקרת פרסום יתד נאמן כיכר השבת לומדה מדיה מוטי רובינשטיין מימד מנטה מקאן אריקסון מקאן מגזרים מרכז העניינים משפחה משרדי פרסום ספי בר חי עניין בפרסום פאשקעוויל פרוג פרינט פרסום פרסומת קול ברמה קו עיתונות קו עיתונות דתית קריאייטיב תוצאות אפקטיביות תחרות תנובה
בזכות Elementor Page Builder ו Pojo הצלחנו לבנות את האתר לבד:)
אהבתם?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן