דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
במכרז שערכה עיריית אלעד זכתה קבוצת ‘גיל גרופ’ בהפעלת מערך לוחות המודעות ושילוט-חוצות
PIRSUM GIL ELAD (2) (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעיריית אלעד החליטו לעשות סדר בתחום פרסום חוצות ומודעות רחוב ולאחרונה יצאו למכרז, בו זכתה קבוצת ‘גיל גרופ’. חטיבת ‘גיל סטריט’ שבבעלות הקבוצה, תחל להפעיל בקרוב את מערך הפרסום בעיר.

במסגרת ההסכם, ‘גיל סטריט’ מקבלת את האחריות על פרסום החוצות בעיר, שילוט חוצות, לוחות בכניסה לעיר וכן לוחות מודעות. בהתאם להסדר החדש, מהיום כל מודעה תודבק אך ורק על ידי ‘גיל סטריט’.

ע”פ תנאי המכרז, התחייבו בגיל סטריט להחליף את לוחות המודעות הקיימים בלוחות חדישים, יפים ובטיחותיים, פעולה שתעניק מראה אסתטי למרחב הציבורי באלעד ומענה טוב יותר לצרכי הפרסום בעיר. ברחובות העיר מוצבים לא פחות מ-120 לוחות מודעות חדשים, עם מראה מרשים ומכובד, בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

“מהלך זה של החכרת הזיכיון להדבקת מודעות רחוב על ידי הרשות המוניציפאלית הולך וצובר תאוצה בערים שונות בארץ”, מציינת שושי יפה, מנכ”לית גיל גרופ, “מודלים מוצלחים בערים שונות, כגון ירושלים, ביתר עילית, מודיעין עילית ובית שמש, הוכיחו שהשירות לגוף המפרסם משודרג לאין ערוך כשהעבודה נעשית על ידי זכיין. זאת בנוסף לטובת הכלל של שיפור הנראות של פני העיר, המשנה את חזותה לטובה עם לוחות מודעות ופרסום מוסדר הבאים במקום מודעות פיראטיות המודבקות ללא חוק וסדר”.

המיקומים של לוחות המודעות נבחרו בתיאום עם העירייה, בעלי עסקים, מדביקי מודעות מקומיים ונציגים מטעם התושבים. כמו כן, הושם דגש על הבטיחות של לוחות המודעות ואלה אושרו ע”י מהנדס מומחה. מבין לוחות העיר שיותקנו, 15 מתוכם הותאמו עבור כלל התושבים לצורך הדבקה פרטית ולא מסחרית, ללא כל עלות.

המהלך הנוכחי בעיר אלעד זוכה גם לגיבויים של רבני העיר, המעניקים גושפנקא הלכתית לזכיינותם הבלעדית של ‘גיל גרופ’ ואף מתרים שהדבקה לא מוסדרת ולא מתואמת עם הזכיינים היא עבירה על מספר איסורים כגון גזל ובל תשחית. זאת בנוסף לקנסות הגבוהים המצפים לעבריינים שיפרו את כללי ההסדר החדש בעיר.

'גיל גרופ' זכתה במכרז של עיריית אלעד להפעלת פרסום החוצות בעיר 1

'גיל גרופ' זכתה במכרז של עיריית אלעד להפעלת פרסום החוצות בעיר 2

'גיל גרופ' זכתה במכרז של עיריית אלעד להפעלת פרסום החוצות בעיר 3

'גיל גרופ' זכתה במכרז של עיריית אלעד להפעלת פרסום החוצות בעיר 4

'גיל גרופ' זכתה במכרז של עיריית אלעד להפעלת פרסום החוצות בעיר 5

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן