הישג ישראלי (וחרדי) בתחרות הפרסום של קאן ליונס: לראשונה, חברה מישראל זוכה בשני אריות על פעילות במגזר החרדי. מדובר בחברת פרוקטר אנד גמבל ישראל שזכתה בשני אריות בפסטיבל קאן עבור מהלך למותג ג’ילט דאודורנט במגזר החרדי – I Don’t roll on Shabbat – אריה כסף עבור המותג ג’ילט בקטגוריה הנחשבת “מצוינות בתובנות ואסטרטגיה תקשורתית” ואריה ברונזה בקטגורית מוצרי צריכה.
חברת ‘מדיה קום’ ישראל המובילה את אסטרטגיית המדיה של פרוקטר אנד גמבל בישראל וחברת יחסי הציבור ‘שטרן אריאלי סער’, זכו בפסטיבל קאן, עם שני קמפיינים שונים עבור המותג ג’ילט, בהובלת מנהלת חטיבת המגזרים, מיכל בר-טל, בשיתוף עם מנהל ההפקה מוטי בוקצ’ין.
הקמפיין הזוכה לדאודורנט ג’ילט, שהופק במגזר החרדי, הוא קמפיין גרילה תחת הקונספט “לכבד את השבת, לכבד את הבריות”, אשר כלל פעילויות רבות סביב כניסת השבת.
אופיר גוטמן, מנכ”ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: “זוהי עוד שנה נהדרת בה מעריכים את העבודה והעשייה שלנו, תחילה בפסטיבל ברומא וכעת בפסיטבל הנחשק והנחשב בעולם הפרסום, בקאן. לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה זו בהחלט גאווה גדולה – גם עבור הצוות המוכשר של פרוקטר אנד גמבל בישראל וגם עבור השותפים שלנו לעשייה היצירתית בהם שותף המדיה שלנו, חברת מדיהקום, משרד יחסי הציבור שלנו, שטרן אריאלי סער. אני שמח שמבין עשרות מדינות משתתפות, דווקא מישראל יוצאים מהלכים פורצי דרך בתחום השיווק והפרסום הזוכים להכרה ולהערכה בין לאומית”.
תגובה אחת
קמפיין מעולה!
כניסה למרחב של קהל יעד פוטנציאלי בחוכמה