דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
תקופה קצרה לאחר שעמיחי עשהאל הודיע על פרישה, הנהלת ‘אפיקים’ מודיעה על מינוי חדש. כל הפרטים
דוד אביטן ועמיחי עשהאל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משרד הפרסום ‘אפיקים’ ממשיך בתנופת ההתחדשות, לאחר מינויה של ליזה יופה למנכ”לית המשרד והצטרפות כוחות חדשים למחלקות השונות, מצטרף למשרד דוד אביטל שיכנס לתפקיד מנהל הקריאייטיב.

אביטל, בעל ותק של 25 שנה בעולם הפרסום בישראל ובעל תואר ראשון בעיצוב גרפי מטעם מכללת הדסה ויצו קנדה חיפה, יחליף את מנהל הקריאייטיב הוותיק עמיחי עשהאל שכיהן בתפקידו בהצלחה מרובה כ-15 שנים ופרש לאחרונה.

פרסום 'אפיקים' מצטייד במנהל קריאייטיב חדש: דוד אביטל 1אביטל כיהן כמנהל קריאייטיב במשרדי הפרסום ערמוני בייטס, ליניאל DDB ואריאלי publicis וזכה בעשרות פרסי קריאייטיב בארץ ובעולם. בעל התמחות מיוחדת בכל הקשור לפרסום בתחום המזון ובנוסף, הינו מרצה בנושאים הקשורים לעולם הפרסום במכללות לקריאייטיב.

בין הקמפיינים הבולטים שהגה בעבר: הפיכת מותג הטחינה “בארכה” למוביל בישראל, החדרת רכבי היוקרה “לקסוס” לשוק הישראלי וטיפול בלקוחות גדולים במשק כמו: מאזדה, לאומי קארד, בייגל בייגל, מי עדן ועוד.

דוד אביטל: “אני שמח להצטרף למשרד מוביל במגזר החרדי ולחזור לעשייה פרסומית המתמקדת בעיקר בתחום הפרינט – שם נדרשת יכולת דיוק גבוהה מאשר במדיות אחרות. יש לי היכרות רבה עם עולם הפרסום החרדי איתו עבדתי לא מעט במהלך שנות עבודתי – הפרינט חי ונושם במגזר החרדי, ואשמח לתת מיכולתי וניסיוני הרב בתחום”.

ליזה יופה מנכ”לית המשרד מברכת את כניסתו של דוד אביטל לצוות המשרד: “ההחלטה על בחירתו של אביטל נעשתה לאחר תהליך מיון ארוך, במהלכו בדקנו את התאמתם לתפקיד של מספר מנהלי קריאייטיב מהמובילים בענף. אנו שמחים על הצטרפותו ובטוחים שהיא תצעיד קדימה את מחלקת הקריאייטיב המהווה את ראש החץ של קבוצת אפיקים. בכך למעשה אנו משלימים את גיוס שדרת ההנהלה החדשה, לאחר הצטרפותה של מיכל הדי לניהול מחלקת האסטרטגיה במשרד”.

יו”ר קבוצת אפיקים יגאל רווח מסר: “אני מודה לעמיחי עשהאל על 15 שנים בהן ניהל בהצלחה את מחלקת הקריאייטיב והוביל קמפיינים משמעותיים בעולם הפרסום החרדי, ומברך על מחליפו מר דוד אביטל שינהל מעתה את מחלקת הקריאייטיב. אין ספק כי שדרוג ההנהלה יעניק ללקוחותינו צמיחה וקידום בכל תחומי הפרסום”.

משרד הפרסום ‘אפיקים’, מהמשרדים המובילים במגזר החרדי, מציין בימים אלו 25 שנים להקמתו בתנופת התפתחות. לאורך השנים מטפל המשרד בלקוחות גדולים במשק: שירותי בריאות כללית, מפעל הפיס, עיריית ירושלים, חברת חשמל, אסם, פאגי, סנו, בזק, מי עדן, יכין, קבוצת בגיר ועוד.

בחודש שעבר פורסם כי יהודית גלבשטיין מונתה למנהלת המשרד. בהודעה שפורסמה בפייסבוק צוין כי גלבשטיין היא בוגרת ‘הבצפר’ ומתנדבת במד”א.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן