WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
rc1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המחסור בפרזנטורים איכותיים, מביא את משרדי הפרסום למצבים לא נעימים של גיור מאסיבי של תמונות. ילדים מדגמנים, שוב פעם ילדים מדגמנים ו… שוב פעם ילדים מדגמנים! באפיקים החליטו לקפוץ לשכנים ולצלם אותם שותים פחיות קולה בספונטניות. אין ספק שזה אחלה גימיק.

נראה אתכם מזהים את כל החבר’ה מהפרסומת החדשה של אפיקים ל RC cola.

rc1

והנה הפרינט בשלמותו:

rcc

עידכון: עכשיו שהקמפיין יצא לאור, אפשר להחזיר את הפוסט.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

27 תגובות

  1. מופיעים בתמונה מימין לשמאל: ינון פלח, אבי בלום, ינון פלח, אבי רוזן, ינון פלח, אבי בן טוב, ינון פלח, ינון פלח, אבי בלום ואבי בלום. אה, וינון פלח.

  2. ינון פלח זה כל קו עתונות דתית תוציאו אותו משם וגורל העיתון יהיה כגורל קול ברמה… (נהי בכי תמרורים וגו’)

  3. מי מאפיקים נתן לכם על הראש כדי שתורידו את הפוסט הזה, לפני כמה זמן?

  4. מה זה הדבר הזה?
    פדיחות להוציא כזה דבר.
    לקחו 6 אנשים וכתבו “בכל מקום בכל זמן כווווווווווווווום שותים” נו באמת…
    אם אבי רוזן ואבי בלום היו יודעים שככה יגדילו את התמונה שלהם בפאשקעוויל גם 30 פחיות ארסי קולה לא היו משכנעות אותם להצטלם.
    הקטע שגם עמיחי עשאל מנהל הקריאייטיב של אפיקים, לכאורה גם “יוצר” המודעה הזאת, הצטלם לפרסומת.

  5. ממש עונת המלפפונים……..
    אין כבר מה לחדש אתם מתחילים למחזר??

  6. מהיכרותי את אבי רוזן, אני מהמר שהוא היה בטוח שתמונתו תהיה בגודל עשר אחוז ממה שהיא באמת.

  7. זה אבל מתפרסם רק בקו עיתונות, לא? רק אל תגידו לי שהמודיע המבשר ויתד הולכים לפרסם את ינון ואבי ואבי ואבי

  8. תופתע לשמוע שזה מתפרסם בכל העיתונים, ונראה לי שבכוונה תחילה הם עשו את זה כפרסומת בנוסף לעיתון ולא בתוך העמודים, כדי שהוועדה הרוחנית לא תראה.
    אבל אם באמת היו רוצים להיות חסרי תקדים, היו שמים בהמודיע את לוזר קנופ שותה RC וביתד נאמן את יעקב לבין שותה RC וכו’. או לפחות חברה מהמגזר אליו מיועד העיתון. ליטאים/חסידים וכד’. אבל מה לעשות, מדובר באפיקים, וזו החברה שלהם… קו עיתונות..

  9. מבואס: תופתע לשמוע שזה מתפרסם בכל העיתונים, ונראה לי שבכוונה תחילה הם עשו את זה כפרסומת בנוסף לעיתון ולא בתוך העמודים, כדי שהוועדה הרוחנית לא תראה.אבל אם באמת היו רוצים להיות חסרי תקדים, היו שמים בהמודיע את לוזר קנופ שותה RC וביתד נאמן את יעקב לבין שותה RC וכו’. או לפחות חברה מהמגזר אליו מיועד העיתון. ליטאים/חסידים וכד’. אבל מה לעשות, מדובר באפיקים, וזו החברה שלהם… קו עיתונות..

    לונורא, אל תתבאס

  10. בהמודיע לא היה.
    במבשר גם אם לא היה זה לא אומר שזה מה’וועדה הרוחנית’ של העיתון…

    ביתד נאמן היה?

  11. למנהלי האתר היקרים
    פנייתי לא קשורה לפוסט הזה אלא באופן כללי.
    כפרסומאים חרדים, היינו מצפים מהבלוג הזה להיות הרבה יותר מענין.
    לא רק להביא פעם ביום יומים איזה פרינט יבש, אלא להפציץ את כל או לפחות רוב, הפרינטים שמתפרסמים בעיתוני המגזר החרדי, עם ניתוחים וכו’ וכו’
    כמו שאתם יודעים לעשות טוב מאוד, כשאתם רוצים…

    בתקווה לשיפור.
    ובתודה מראש.

  12. אני לא יודעת מה רוצים כל הקנאים.
    עשו פה אחלה מודעה שתחדיר היטב את RC לציבור החרדי.

    זה וודאי הרבה יותר מוצלח מכל מיני ג’ננות של משרדי פרסום אחרים.

  13. תקשיבו, אם המסר שחברת “ארסי” רוצה להעביר זה ש”כולם” במגזר שותים, הם היו צריכים להבליט את זה ע”י המראה / הלבוש… של הדמויות שילוב של חסידי, ספרדי, לטאי, וכו’.. או לשלב בין אנשי תקשורת מהמגזר שייצגו ולא לקבץ את משפחת “קו עיתונות” לתוך הנייר כמו איזה פאזל ומ- 6 אנשי מערכת אחת לומר כוווולם. מה שעוד הצילום של הדמויות היה צריך להיות בפוקוס מלא!! לא כתמונת פספורט, הפחיות שלהם סגורות או ריקות, איפה ה-לשתות בזה?? זה נראה כל כך זלמני ולא מושלם. אז בקמפיין הבא דברו איתי…

  14. ציפי: למנהלי האתר היקרים
    פנייתי לא קשורה לפוסט הזה אלא באופן כללי.
    כפרסומאים חרדים, היינו מצפים מהבלוג הזה להיות הרבה יותר מענין.
    לא רק להביא פעם ביום יומים איזה פרינט יבש, אלא להפציץ את כל או לפחות רוב, הפרינטים שמתפרסמים בעיתוני המגזר החרדי, עם ניתוחים וכו’ וכו’
    כמו שאתם יודעים לעשות טוב מאוד, כשאתם רוצים…

    בתקווה לשיפור.
    ובתודה מראש.

    למה שנביא לכאן כל פרסומת?
    מה אנחנו מאגר פרסומות?
    על מה שבא לנו לכתוב אנחנו מעלים לכאן.
    והלוואי שהיה לנו יותר על מה לכתוב.
    יותר משעגל רוצה לינוק….

  15. ציפי,
    יש לי המון מה לכתוב, ועל המון דברים. חוסר-זמן-פנוי גורם לי לוותר, להתעלם ולדחות. חזרתי עכשיו מחופש (היה מעולה, תודה) ואני מקווה, השבוע, לדאוג לפוסטים בתדירות יותר גבוהה.

    שולחי מיילים חביבים: רבים מאיתכם שולחים לנו מיילים אנונימיים בתקווה שנפרסם תשובה מעל גבי במה זו, ולא נותר לנו, כמובן, אלא להתעלם.

    נשמח לענות לכולכם, במידה ותשאירו כתובת מייל תקנית. כמובן שאתם לא חייבים להיחשף, אפשר לשלוח דרך כתובת פקטיבית, אבל פעילה.

    את האיחול לשיפור אני מאחל גם לעצמי,
    בברכת שבוע טוב,
    חוצניק.

  16. הבלוג מקסים ומעניין,
    אם היה יותר פוסטים,
    היה מעניין כפליים.

  17. המודעה חזקה ומוצלחת, מעניינת ולא שגרתית

    וחוץ מאיתנו (הברנז’ה) אף אחד לא מכיר את ינון פלח ושות’, אז בוודאי שזה מודעה קולעת.

    אבל מה שבטוח שאף אחד מהמודעה לא שותה פחית RC קולה.

  18. בושה. בושה.
    אבי בלום מסמיק מבושה. אבי רוזן מסמיק מבושה .ומיידע אפיקים ביקשו מהם להצטלם לסקיצה {הם עובדים באותו בנין}ולבסוף ללא רשותם פירסמו את הדבר האומלל הזה.זה רק מראה לכם עד כמה אפיקים הוא משרד לא רציני .לא אחראי וכמובן לא מקצועי. עכשיו יושבים כל הנוגעים בדבר ומסכמים את ענין הפיצויים …..

  19. מידיעה, אבי רוזן עדיין לא התאושש מהרמאות והניצול שהחברה מאפיקים עשו הבן אדם לא מתאים לו בכלל להיות דוגמן ובוודאי לא בפוזה כזאת והצעקות שהוא הרים על בעלי אפיקים עלו עד השמיים.
    אפיקים הוכיחו שוב שכשהם לא מקבלים חומר מהמשרד החילוני ועושים רק התאמות (אדפטציה בלע”ז) הם פשוט חובבנים מוחלטים ובעיקר עצלנים פשוט לא מתאים (או שכן).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן