כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
boltonola
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מיד כשראיתי את המודעה הזאת הרגשתי שמשהו בקרדיט לא תקין. מאז פרסום המודעה הטלפון שלי לא הפסיק לצלצל. זה היה אחי הקטן (14), חבר קרוב ואחד שלא דיברתי איתו מזמן. הטלפון צלצל, חלונות מסנג’ר קפצו אחד אחרי השני ויש גם מי שנדנד. חלקם שאלו מה הקטע של “בולטונה פוטנציאלה”, אחרים רצו לדעת מה אני חושב על זה. אחד אפילו הגדיל לשאול, איך יפעת בקרת פרסום תתמודד עם זה. שאלה טובה באמת. לפני שנודע לי שזאת הברקה של שלמור חשבתי לכתוב פוסט ולפרגן מכל הלב. אחרי שראיתי את המודעה של שלמור החלטתי לא לרדת לגמרי מהעץ ולהודות פעם אחת: מודעה טובה מאוד, זכירה, קריאטיבית. אהבתי את הפיתה מלאה רק בחומוס ואת החיוך של הילד הזה.

boltonola

thinola

shalmornola

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

23 תגובות

  1. אפשר לפרגן מכל הלב לשלמור אבנון עמיחי..
    עשתה לי את הצום, המודעה הזו. כל היום חלמתי על פיתה עם חומוס

  2. פיייייייייי, איך הרסת בבת אחת את הריספקט שלי לבולטונולה.

    שאפונולה לאבנונולה!!!

  3. בושה וחרפה לבולטון, מה היה רע במודעה של שלמור?

  4. יוסי: בושה וחרפה לבולטון, מה היה רע במודעה של שלמור?

    ה”תבוא, יהיה אחלה”..

  5. מה בדיוק הם עושים שם במשרד חוץ מלמחזר לנו את מה שכבר היה במגזר הכללי…

  6. כרגיל,בולטון כמו מימד עושה בעיקר אדפטציות וחיקויים למודעות של המשרדים החילונים ואח”ח יספרו “איזה קריאייטיב מבריק יש לנו”

  7. .
    למה צריך לנקד עבור החרדים?
    למה צריך לשים ויז’ואל משמים אם יש קופי מבריק?
    למה צריך לכתוב פעמיים: עברנו לקנולה?
    למה לוגו שטראוס שונה מהכללי?
    למה יש קונטור לבן מסביב ללוגו אחלה (והפטרוזיליה)?
    למה אני קטנוני?
    .
    שבוע טובנולה.
    .

  8. מקארתור,
    בנוגע לפנייתך במייל אלינו, רציתי לענות לך ולספר לך כמה דברים,
    אבל המייל שציינת הינו פיקטיבי ואין לי איך ליצור איתך קשר.
    חזור אלי שוב עם מייל תקין. תודה.

  9. מזל שיש את בולטון. כדי שיהיה קריאייטיב על הקרדיט שלהם.
    האמת מי שהיה צריך להתחנף לגדעון על הזכיה בקאן היו בולטון על כל הכסף שהם גוזרים על הקריאייטיב שלהם (ולא גל שרק חולמים על זה בלילה…)

  10. זה לא סוד שלבולטון פונטנציל אין קרייטיב
    מספיק להסתכל על מודעת סלקום ולראות גרפיקה פשוטה סוג ג’,

    נו, אז למה הם כל כך מוצלחים

    כנראה שאת מירב האנרגייה שלהם
    הם משקיעים בקשר חזק אם הלקוחות, ושם הם שמים את מירב ההשקעה שלהם.

  11. טוב, זה ממש לא קשור לפרסום

    אבל שאלה שקשה לי שנים איך מותג חזק של שטראוס “חומוס אחלה” מתהדר בכשרות של “שארית”. לא בד”צ העדה החרדית לא לנדאו. רק כשרות מגזרית.

    אתמהממה, לה

  12. איך חברה רצינית כמו שטראוס עם מחלקת תקשורת שיווקית יכולה להוציא מודעה עם לוגו ישן???
    ולענין המודעה, הרעיון טוב, אבל היו צריכים יותר להשתמש בשפה החדשנולה ע”י טיזרים או סדרת מודעות או כל דבר אחר כי כרגע הילד תופס את המודעה וזה מעביר את המסר פחות חזק
    והאדום של שלמור הרבה יותר טוב

    בואו נחכה לקמפיין הענק של שטראוס שהשבוע ראינו את הטיזרים שלו בצורת ממו על עמודי השער של העיתונות
    (לא מידיעה אבל יש 2/3 חברות שזה מאתים להם ההשקעה והכיוון וכנראה שאני צודק בשליש…)

  13. אייל גור

    אני איתך, אבל גם ל’חילוינים’ ניקדו.

  14. דודי: א>בואו נחכה לקמפיין הענק של שטראוס שהשבוע ראינו את הטיזרים שלו בצורת ממו על עמודי השער של העיתונות(לא מידיעה אבל יש 2/3 חברות שזה מאתים להם ההשקעה והכיוון וכנראה שאני צודק בשליש…)

    אולי בשליש

  15. אכן דודי, עוד מודעה עם ילד. זה עובד עם כל דבר, עם קשר, בלי קשר, עם קנולה ובלי.

    ואגב אני חוזר בי על הקרדיט לבולטון על הקריאייטיב בקרדיט. ראיתי שאפילו את הקיק הקטן הזה הם גנבו מגדעון. אח…. אחח….

  16. ….. …………. ……… …….. … ..
    ……………… ….!!!! ……. …..?!……..
    ……….. ……… ………. !….

    חוצמזה, הכל בסדר, אחלה מודעה.

  17. לגבי הקרדיטולה של שני המשרדי – שלמור ובולטון, אני חייב להעתיק בבוטות משפט שכתב איש יקר בשם מאיר גל בבלוג שלו כשהוא מתייחס לנושא אחר:

    “עוד הוכחה לכך שמדובר בחבר’ה שמדברים בעיקר לעצמם,
    מתמסטלים מהריח של עצמם ורלוונטיים אולי לאותם 2000 איש שנקראים “הברנז’ה..””

    ותחליטו אתם אם הוא לא צודק…

  18. זה דומה. זה מועתק אבל חזקקקק!!!

    אחלה מודעה אהבתי מהרגע הראשון שראיתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן