בוועידת התקשורת ונתח שוק של ‘גלובס’ לפני שלושה שבועות, יצא לאור ספר ‘מדד המותגים’ השנתי אשר ביצעו חברת הייעוץ TEFEN וחברת גיזה-זינגר-אבן. כמידי שנה מיטב פרסומאי ישראל מנסים להפגיז את המגזין עם הפרסומות הכי מגניבות והכי “קוליות”. השנה יש לציין, זה היה פחות מרשים. מה שרלוונטי לעניינינו, זה “המחקר המעמיק” שביצע עבור המגזין קובי אריאלי, על מותגי העל במגזר החרדי [ראיון איתו תוכלו לקרוא במדור הפרסום של חיים גיל בקו עיתונות דתית].
במקום הראשון ע”פ אריאלי נמצא מותג הכובעים מאיטליה – בורסלינו, יש כבוד.
9 תגובות
או, הבלוג קם לתחיה, ישתבח שמו!
למה “מחקר מעמיק” במרכאות?
תבקשי ממחלקת הקריאייטיב את הספר ותקראי את הכתבה, תביני.
עוד טור של קובי אריאלי……
לא ממש התלהבתי….
נו שוין…
מה קורה לבלוג שלנו???
משעמם פה לאחרונה!
המודעה הנורמלית הראשונה שתוצאות עושים לבורסלינו.
מלבד העובדה שאני לא מצליח להבין את מריחת הלוגו 3 פעמים על המודעה.
אחד על הקיר, אחד על הסטנד ואחד על המודעה
הגיוני, לא?
דווקא לא נפלתי.
אהבתי יותר את כובע על האיטלקי השמן.
ועוד אחד על הסרט של הכובע.
אין יותר הגיוני מזה.
“הזמר החסידי יעקב שוואקי הוא השרית חדד של החרדים”
ושלל פנינים נוספים ברמה של ילד מסומם
‘המחקר’ עצמו ליצנות אחת גדולה
והוא כנראה מאוד גאה בו
פורסם לפני חודשיים
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?QUID=1055,U1249630144561&did=1000480147
הרעיון עם הכובע על הגובה מובן, ומעניין
אבל חברה מתוצאות, למה אתם מסתירים את הלוגו (“3 פעמים” – איש) של בורסלינו.
כבר הבאתם רעיון יפה למה אי אפשר לגמור את המודעה בצורה מושלמת.
תחשבו על זה !