כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
borselino
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בוועידת התקשורת ונתח שוק של ‘גלובס’ לפני שלושה שבועות, יצא לאור ספר ‘מדד המותגים’ השנתי אשר ביצעו חברת הייעוץ TEFEN וחברת גיזה-זינגר-אבן. כמידי שנה מיטב פרסומאי ישראל מנסים להפגיז את המגזין עם הפרסומות הכי מגניבות והכי “קוליות”. השנה יש לציין, זה היה פחות מרשים. מה שרלוונטי לעניינינו, זה “המחקר המעמיק” שביצע עבור המגזין קובי אריאלי, על מותגי העל במגזר החרדי [ראיון איתו תוכלו לקרוא במדור הפרסום של חיים גיל בקו עיתונות דתית].
במקום הראשון ע”פ אריאלי נמצא מותג הכובעים מאיטליה – בורסלינו, יש כבוד.

borselino

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. או, הבלוג קם לתחיה, ישתבח שמו!
    למה “מחקר מעמיק” במרכאות?

  2. עוד טור של קובי אריאלי……
    לא ממש התלהבתי….
    נו שוין…
    מה קורה לבלוג שלנו???
    משעמם פה לאחרונה!

  3. המודעה הנורמלית הראשונה שתוצאות עושים לבורסלינו.

    מלבד העובדה שאני לא מצליח להבין את מריחת הלוגו 3 פעמים על המודעה.

  4. איש: אני לא מצליח להבין את מריחת הלוגו 3 פעמים על המודעה.

    אחד על הקיר, אחד על הסטנד ואחד על המודעה
    הגיוני, לא?

  5. דווקא לא נפלתי.
    אהבתי יותר את כובע על האיטלקי השמן.

  6. חני: אחד על הקיר, אחד על הסטנד ואחד על המודעההגיוני, לא?

    ועוד אחד על הסרט של הכובע.
    אין יותר הגיוני מזה.

  7. הרעיון עם הכובע על הגובה מובן, ומעניין

    אבל חברה מתוצאות, למה אתם מסתירים את הלוגו (“3 פעמים” – איש) של בורסלינו.
    כבר הבאתם רעיון יפה למה אי אפשר לגמור את המודעה בצורה מושלמת.

    תחשבו על זה !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן