מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר כתבנו כאן על תחילתו של הקמפיין לפני כמה חודשים. עכשיו מימד מוציאים פרינט המשך בסדרת היובש של ווזלין. דווקא הפרינט הקודם עם המים היה בא לי יותר טוב עכשיו, עם כל העומס חום הזה, אבל פ’סדר.

vaseline

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. אפעס, ‘מחזיר את החיים לעור’, נשמע כאילו יש איזה חיים שזקוק לשוב לעור…מתישהו, איכשהו.

  2. אני אתחיל בלפרגן על המודעה הנקייה, שבאמת מעבירה אחלה תחושה של רעננות.
    (הפרינט הקודם, דינקיס, היה חשוך מדי בשביל קיץ, לא?)

    והנה השאלות:
    משהו לא הסתדר לי עם עלה יבש וקיץ. שלכת יש בסתיו, לא?
    חוצמזה, אם כבר הרעיון של תחליב-הגוף-נשפך-על-העלה-היבש-והופך-אותו-לירוק
    למה הבקבוק שוכב בצד המודעה? אין איזו אפשרות לתת לנו תחושה שהוא באמת נלחץ ונשפך על העלה?

  3. מודעה יפה נקיה ומשדרת,
    אל תתפסו לקטנות.

  4. מודעה טובה ונקיה הגורמת לתחושת דהז’וו מצמררת.

    ניקול, ענבים, צימוקים. אומר משהו?

  5. לא התחברתי ממבט ראשון, לעומת הויזואל ההוא שהתחברתי ברגע

  6. כבר בשנייה הראשונה אהבתי ולפי דעתי זה אחד ה”רעיונות” החזקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן