משרד הפרסום החדש ‘דץ ועמיחי’ יצא לאחרונה בקמפיין יוקרתי ויפהפה עבור חנות השעונים ‘דיימונד טיים’ הממוקמת בכיכר בעלזא בירושלים. המהלך השיווקי הראשון הוא למתג את הכיכר המפורסם תחת השם ‘כיכר השעון’.
לנוכח העובדה שזה הקמפיין הראשון של דץ ועמיחי המסוקר בפאשקעוויל, חשבנו שמן הראוי להקדיש כמה מילים על המשרד החדש.
ובכן, משרד הפרסום ‘דץ ועמיחי’ מנוהל על ידי משה דץ ועמיחי עשהאל, אשר פרשו בחודשים האחרונים ממשרד הפרסום ‘אפיקים’ ופתחו משרד עצמאי.
עמיחי עשהאל הוא מוותיקי הענף ובעל ניסיון ועבר עשיר הן במגזר הכללי והן בחרדי. בשנים האחרונות ניהל את מחלקת הקריאייטיב של משרד הפרסום ‘אפיקים’, שם גם עבד יחד עם משה דץ. לדבריו, “הדרך לשותפות הייתה טבעית ומהירה”.
דץ נכנס לעולם הפרסום לפני כ-8 שנים ומילא מגוון תפקידים במשרד הפרסום ‘אפיקים’. הוא החל כתקציבאי, עבר דרך תפקיד הסופרוויזר וטיפל בלקוחות אסטרטגיים. מאוחר יותר התמנה לתפקיד מנהל הלקוחות של המשרד.
לפני כשנה, כאשר פנו אליו ממערכת פאשקעוויל ושאלו אותו על רצונו לעזוב, הוא הגיב כי מדובר ברכילות נחמדה בלבד.
אז מה שונה בדץ עמיחי?
“הקונספט של המשרד הוא ייחודי” – מסביר לנו עמיחי עשהאל – “המשרד קטן ומונה חמישה עובדים שעושים את כל העבודה. אנחנו עושים יחד ב-24 שעות מה שלרוב המשרדים הגדולים לוקח שבועיים. אנחנו חוסכים זמן של ישיבות ועדה וכדו’ ונותנים תשובות מהירות ללקוחות”.
נשמע כמו סטארטאפ…
עשהאל מוסיף ומציין את מה שכבר נאמר בסרטונים עם הבננות: “אנחנו חיים מעמל ולא מעמלה. שינינו את שיטת התמחור ואנחנו לא עסוקים בעמלה אלא בתוצאה עבור הלקוח נטו. אין לנו עניין להראות לו קמפיין שיצרנו ולשכנע אותו שהוא מתאים לו. אנחנו אוהבים לעבוד אצל הלקוח ובשיתוף פעולה מלא איתו, הוא הופך להיות חלק מהצוות, מתהליך העבודה”.
בהצלחה!
תגובה אחת
קמפיין יפה
אך לא נראה לי שזה מה שישנה את השם של הכיכר
בנוסף באיזור יש שתי כיכרות שבכיכר המרוחקת יותר יש שעון גדול של העירייה. לתשומת ליבכם
ב. החנות נראית מהכיכר מאד טוב אז למה שלא תשימו על החזית שעון גדול ואמיתי שעובד. זה צומת מרכזית ובוודאי שזה יביא תועלת ונראות
אחוזים בפרטי
?