למרות שלא אקנה רכב שכל הישיבוחערים טחנו אותו במורדות עמוקה או עשו איתו חאראקות על כביש 90, אבל לפחות הם מנסים. למרות שהרכבים נראים מלוקקים, אל תשכחו להציץ על השאסי הדפוק מלמטה מהרי האספלט הירושלמיים שמשום מה מתעקשים לכנות אותם פסי האטה. טוב, האמת יכול להיות שבכלל מדובר ברכבי הליסינג של אויס, מה שאומר שתלוי על מה תיפלו – מתכנתות היי טק, רופאות קופת חולים או מנהלי משרדי פרסום, מנהלי שיווק וכדו’… נכון שהפרינט לא מושלם עיצובית וקופית, אבל לפחות הם מנסים… וזה יצא חמוד.
16 תגובות
חכה חיכיתי שתועלה המודעה ולא אוכזבתי.
מודעה חזקה מאוד!
רק סתם הערה ממש לא חיונית – למה רקע העץ הזה נראה כמעופף בשמים?
זה גורם לי לחשוש כי לחיצה לא זעירה על גז הרכב תעיף את הארגז העליון לתהום!
מודעה מקסימה
מדהים!
טקסט גרוע וגמלוני, משחק לא חודרני על ‘נוהגים’
עוד פעם איזה מהפכה??
לתמונה יפה כזאת מתאים טקסט של “שפע”
רעיון טוב, לא מגרה במיוחד.
לנדרוברים לא מוכרים בבאסטה,
סורי.
.
באמת מתאמצים…
.
במזדה 3 ויונדאי גטס לא כדאי לגעת. רנו מגאן נשמע לי יותר כמו ליסינג.
אם זה של מתכנת היי טק תקחו, אם זה מתכננת כמו שדינקיס חושב – תיקחו מזדה 3 או יונדאי גטס. 🙂
הדבר הכי מפתיע במודעה הזו, זה הקרדיט.
יש להם מנהל קריאייטיב חדש או שהקיימים התעלו על עצמם?
מודעה שממש לא מתאימה להם ולא דומה לכל מה שהם עושים על בסיס קבוע. אני אישית מאוד אהבתי. שאפו!
גם אני חושבת כמו “אני”.
מודעה ממש לא מגרה.
אפילו המונית משהו.
מישו מוכן להדליק אורות,
מה מיוחד פה כל כך?-
עוד מודעה.
נתחיל מהחיובי. אין ספק, שהקונספט של המחיר הזול עובר כאן. התחושה של הרדסייל עוברת ובגדול, ורק על זה מגיע שאפו. המבצע עבר.
השאלה היא, האם מסר ותחושה של שוק למכוניות שגם כך (כפי שכתב דינקיס) “נטחנות ע”י בחורי ישיבה” מקלה על מכירתם או שמא תקשה?
אולי כדאי היה להעביר תחושה של מחיר נמוך למרות האיכות הטובה ולא על חשבון האיכות כפי שיכול להתפס כאן.
ובמסגרת פינת מתקטננים בסטודיו, טיפה הצללות בין השכפולים של המכוניות, יכלו ליצור תחושה טובה יותר של תלת מימד.
או שאני לא רואה טוב או שמישו עידן גירסה.
טיימינג מעולה לחרטות, אלול.
משקפיים?
את רואה טוב מאוד, וקלעת נכון גם לסיבה. גיזמו, אל תצטנע, מותר לי לספר את זה, למען יראו וילמדו.
טוקבקיסט מבקש מהעורכים להחליף תגובתו בגרסה מעודנת ועם ביקורת בונה במקום התגובה הלא מחמיאה שניסח ברגע של אי-שימת לב? יש דברים כאלה…
באלול, בפאשקעוויל.
קמצא רלונטי כל השנה.
מעריכה+.
אני קיבלתי תחושה של משחטת מכוניות.
יריד המכירות של אוויס הוכתר כהצלחה!
בסיכום היריד אומרים מנהלי Avis, כי ביומיים אלה נתבקשו עשרות הצעות מחיר
ונמכרה כמות גדולה של כלי רכב. “היקף המכירות הפתיעה אף אותנו”, אמרו ב- Avis.
http://habloyg.blogspot.com/2009/09/avis.html