כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

למרות שלא אקנה רכב שכל הישיבוחערים טחנו אותו במורדות עמוקה או עשו איתו חאראקות על כביש 90, אבל לפחות הם מנסים. למרות שהרכבים נראים מלוקקים, אל תשכחו להציץ על השאסי הדפוק מלמטה מהרי האספלט הירושלמיים שמשום מה מתעקשים לכנות אותם פסי האטה. טוב, האמת יכול להיות שבכלל מדובר ברכבי הליסינג של אויס, מה שאומר שתלוי על מה תיפלו – מתכנתות היי טק, רופאות קופת חולים או מנהלי משרדי פרסום, מנהלי שיווק וכדו’… נכון שהפרינט לא מושלם עיצובית וקופית, אבל לפחות הם מנסים… וזה יצא חמוד.

avis-sale

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. חכה חיכיתי שתועלה המודעה ולא אוכזבתי.
    מודעה חזקה מאוד!

    רק סתם הערה ממש לא חיונית – למה רקע העץ הזה נראה כמעופף בשמים?
    זה גורם לי לחשוש כי לחיצה לא זעירה על גז הרכב תעיף את הארגז העליון לתהום!

  2. מדהים!
    טקסט גרוע וגמלוני, משחק לא חודרני על ‘נוהגים’
    עוד פעם איזה מהפכה??
    לתמונה יפה כזאת מתאים טקסט של “שפע”

  3. רעיון טוב, לא מגרה במיוחד.
    לנדרוברים לא מוכרים בבאסטה,
    סורי.

  4. במזדה 3 ויונדאי גטס לא כדאי לגעת. רנו מגאן נשמע לי יותר כמו ליסינג.
    אם זה של מתכנת היי טק תקחו, אם זה מתכננת כמו שדינקיס חושב – תיקחו מזדה 3 או יונדאי גטס. 🙂

  5. הדבר הכי מפתיע במודעה הזו, זה הקרדיט.

    יש להם מנהל קריאייטיב חדש או שהקיימים התעלו על עצמם?

    מודעה שממש לא מתאימה להם ולא דומה לכל מה שהם עושים על בסיס קבוע. אני אישית מאוד אהבתי. שאפו!

  6. גם אני חושבת כמו “אני”.
    מודעה ממש לא מגרה.
    אפילו המונית משהו.

  7. מישו מוכן להדליק אורות,
    מה מיוחד פה כל כך?-

    עוד מודעה.

  8. נתחיל מהחיובי. אין ספק, שהקונספט של המחיר הזול עובר כאן. התחושה של הרדסייל עוברת ובגדול, ורק על זה מגיע שאפו. המבצע עבר.

    השאלה היא, האם מסר ותחושה של שוק למכוניות שגם כך (כפי שכתב דינקיס) “נטחנות ע”י בחורי ישיבה” מקלה על מכירתם או שמא תקשה?
    אולי כדאי היה להעביר תחושה של מחיר נמוך למרות האיכות הטובה ולא על חשבון האיכות כפי שיכול להתפס כאן.

    ובמסגרת פינת מתקטננים בסטודיו, טיפה הצללות בין השכפולים של המכוניות, יכלו ליצור תחושה טובה יותר של תלת מימד.

  9. גיזמו: נתחיל מהחיובי. אין ספק, שהקונספט של המחיר הזול עובר כאן. התחושה של הרדסייל עוברת ובגדול, ורק על זה מגיע שאפו. המבצע עבר.השאלה היא, האם מסר ותחושה של שוק למכוניות שגם כך (כפי שכתב דינקיס) “נטחנות ע”י בחורי ישיבה” מקלה על מכירתם או שמא תקשה?אולי כדאי היה להעביר תחושה של מחיר נמוך למרות האיכות הטובה ולא על חשבון האיכות כפי שיכול להתפס כאן. ובמסגרת פינת מתקטננים בסטודיו, טיפה הצללות בין השכפולים של המכוניות, יכלו ליצור תחושה טובה יותר של תלת מימד.

    או שאני לא רואה טוב או שמישו עידן גירסה.
    טיימינג מעולה לחרטות, אלול.

  10. אני: או שאני לא רואה טוב או שמישו עידן גירסה.טיימינג מעולה לחרטות, אלול.

    משקפיים?

  11. אני:

    או שאני לא רואה טוב או שמישו עידן גירסה.
    טיימינג מעולה לחרטות, אלול.

    את רואה טוב מאוד, וקלעת נכון גם לסיבה. גיזמו, אל תצטנע, מותר לי לספר את זה, למען יראו וילמדו.

    טוקבקיסט מבקש מהעורכים להחליף תגובתו בגרסה מעודנת ועם ביקורת בונה במקום התגובה הלא מחמיאה שניסח ברגע של אי-שימת לב? יש דברים כאלה…

    באלול, בפאשקעוויל.

  12. חוצניק: את רואה טוב מאוד, וקלעת נכון גם לסיבה. גיזמו, אל תצטנע, מותר לי לספר את זה, למען יראו וילמדו.טוקבקיסט מבקש מהעורכים להחליף תגובתו בגרסה מעודנת ועם ביקורת בונה במקום התגובה הלא מחמיאה שניסח ברגע של אי-שימת לב? יש דברים כאלה…באלול, בפאשקעוויל.

    קמצא רלונטי כל השנה.
    מעריכה+.

  13. יריד המכירות של אוויס הוכתר כהצלחה!

    בסיכום היריד אומרים מנהלי Avis, כי ביומיים אלה נתבקשו עשרות הצעות מחיר
    ונמכרה כמות גדולה של כלי רכב. “היקף המכירות הפתיעה אף אותנו”, אמרו ב- Avis.

    http://habloyg.blogspot.com/2009/09/avis.html

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן