מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
melech
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לא שאני יודע אידיש, כן, אבל מי צריך לדעת היום משהו, אם יש את גוגל ביידיש?
נטע כ”ץ שמחלק את זמנו בין בית שמש לבני ברק, בין קליעה למטרה לבין נטיעות, שלח לי מודעה שמתפרסמת כעת ברחובות בני ברק. אני אישית אהבתי, אולי זה הזכיר לי בריפים מלכותיים אחרים, אולי זה הזכיר לי את הימים הנוראים הקרבים, אולי.

melech

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. זה בדיוק מה שחשבתי שהלכתי ביום שישי ברחובות בני ברק .
    מודעה חזקה שמיד מכניסה אותך לאווירת היום הנורא
    כשאתה רואה את המודעה אתה מרגיש את החשמל המצמרר של בית הכנסת שהחזן מסלל אמיילך.

    וקצת בקורת חייבים – הרקע היה צריך להיות חד יותר שאז זה היה מדגיש את הקיטל “הלבן”

    אם היו נותנים את הקרייטיב לשרי מקובר היא הייתה עושה פה מודעה מושלמת.

  2. יפה מאוד, קולע למטרה, וכל נטיעות שנוטעים ממך יהיו כמותך

  3. יפה. נקי. אסטטי. אכן, א’מלך!

    אדוור..

  4. שיחקתם אותה.

    זה מסוג הפרסומות שאני אומרת לעצמי ‘ איך לא חשבתי על זה קודם’…

    תמשיכו כך.
    בביצוע, באופי, והחשוב מכל: בקראייטיב.

    אני מנבא שעוד תגיעו רחוק!

  5. אהבתי מאוד את הפרסום, אולם המילה “קולקציה” אינה מתאימה.
    חיפשתי היום בכמה חנויות בב”ב ולא מצאתי ומישהו אמר לי שרק שבוע הבא זה יגיע לחנויות.

  6. נוטי עבודה מקסימה ומושקעת (ומי כמוני יודע….)

    שיהיה לך ולנו הרבה הצלחה ושיתוף פעולה פורה.

    ואסיים שכל “נטיעות” שיוצאים ממך תמיד יהיו מוצלחים ונטועים חזק במקומם.

  7. מודעה מושכת ויפה, מרטיטה ועוצרת נשימה ובעיקר נועלת את המחשבה.
    אין ספק שפרסום המעורר את נקודות הרגש הוא הפרסום החזק, הרי כל ‘בעל מתחיל’ יודע שהפרסום הגויי מביא תמונות ויצירות שבהם ניתן לצוד את עין ורגש האדם וד”ל.
    ולהבדיל אנו היהודים נעצרים וננעלים כשנזכרים שאנו הולכים לעמוד לפני מלך מהה”מ.

    נטיעות הוא כח עולה, כדאי לעקוב בפרט איתנו בפאשקויל הוא מקושר עם דינקיס חבל על הזמן.

  8. ממש יפה.
    אולם מאד מחקה את הסגנון של מקובר לשרפמאנ’ס.

  9. יסלחו לי כל המבינים, אני חושב שזה פשוט בושה וחרפה של פירסום…
    מה זה הדבר הזה? ה’מלך???? לקחת את הרגע הכי קדוש של ר”ה ויוהכ”פ ולהפוך אותו לפירסומת???
    אין לאנשים בושה. ממש כמו הפרסומת של כרמל מזרחי – רואים שאתם מוכנים לשנה החדשה – ככה מתכוננים לשנההחדשה, עם בקבוק יין??? מה עם תשובה ומעשים טובים.
    אני לא מבין, ותסחו לי אם אני נשמע פלצן, אבל לא קולקציה מלכותית, ולא ה’מלך ראויים לפרסום במגזר שלנו, וחבל שכותבי פירסום לא מבינים את הענין הזה…

  10. שמישהו יעביר ליוסי כוס מים [או יין]…
    אולי תעלה לפה את הכרזה האחרונה שאתה עשית ונלמד מהגדולים??

    זכותך לא לאהוב את העבודה הזו אבל למה ככה? אתה לא נשמע פלצן אלא סתם מתלהם,
    אחינו תתכנון לשנה החדשה, שתה כוס יין, תירגע ודפדף לפוסט הבא, גימזו כתב לך משו..

  11. תודה לכל המפרגנים, כמובן לדינקיס ולחוצניק (נפגשים היום!), ולנעליי שהביאוני עד הלום.

    אה, וגם מאיר. למרות שרק יום ג’ קבל ברכת ‘הוגו צ’אבס’.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן