מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
אחרי שש שנים במשרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’, פולק עובר לצד הלקוח ויהיה אחראי על מכלול תהליכי השיווק של רשת הסופרמרקטים החרדית
ברוך-פולק
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תזוזות בענף: ברוך פולק מונה לתפקיד מנהל-שיווק של רשת הסופרמרקטים החרדית ‘נתיב החסד’. בשש השנים האחרונות עבד פולק במשרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’, שם טיפל במגוון לקוחות מהגדולים במשק.

במסגרת תפקידו החדש, פולק יהיה אחראי על מכלול תהליכי השיווק של ‘נתיב החסד’ – החל מפרסום, יח”צ ומיתוג וכלה בנראות החנויות, יצירת דילים ומבצעים, מועדון לקוחות, מחקרי שוק ועוד.

ברכות על המינוי, ברוך

“תודה רבה”.

מה מצפה לך בתפקידך החדש?

“יחד עם שאר חברי ההנהלה, בכוונתי להצעיד קדימה את רשת ‘נתיב החסד’ ולהוביל פיתוח והרחבה”.

ובמשרד מפרגנים לך?

“בוודאי. האמת היא שהשנים האחרונות בבולטון היו שנים טובות מאוד. מדובר במשרד מכובד, עוצמתי ומוביל במגזר, שנתן לי במה להתפתח. הם מפרגנים לי מאוד בעקבות הקידום”.

בהצלחה!

מי שנכנסה למחלקת היח”צ בחודש האחרון היא לא אחרת מאשר חני פרידמן, שכתבה באכסניה זו במשך תקופה קצרה וזכתה לראיין אנשים נכבדים בתעשייה. זאת ההזדמנות לאחל גם לה המון הצלחה בתפקידה החדש.

רוצים לעבוד בבולטון? ראינו בכמה עיתונים מודעות דרושים למחלקת היח”צ, וכנראה שזה בעקבות עזיבתו הצפויה של ברוך פולק. אתם מוזמנים לפנות לבולטון ולשגר קורות חיים 🙂

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן