מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים

24 תגובות

  1. אנשים! מה אתם עיוורים?!

    הם כתבו סיפור חמדמד על עז ושמו תמונה של צבי בן יומו!!!

    סורי, אבל זה חוסר אחריות משווע להצלה

    אדוור..

  2. לחשוב שבפירסומית העזו לחשוב על מודעה לפרוייקט בניה. עצוב.

  3. עופר… ליתר דיוק..

    ועוד שמו אותו בתוך לב..

    על מודעה נקייה לא שמעו שם??

    נ.ב.

    במו אזני שמעתי את העופר הזה ממלמל

    “מה, אני עז?!”

  4. ועזבו לרגע הטעות בפרסומת…

    המשרד הזה ענק במכירות.

    עובדה, הם הצליחו לדחוף ללקוח מודעה כזו..

    חיים זקן? מילא הם, אבל אתה???

  5. זה מה שנקרא פדיחה פרסומית.

    (גימזו, סליחה)

  6. רשמו לפניכם את תגובתי: פחחחחחחחחחחחחחחח

    הניסיון הכי נואל שנעשה אי פעם לרגש למישהו משהו.
    זלזול באינטלגנציה.

  7. פשקוויל, החייתני… רווח לי!

    תמיד מלמלתי: תנו לחיות לחיות.. תמיד..

  8. טוב. עכשיו זה החוכמה להיות חיוביים, לא כשזה קל. וחיובי לא אומר ללטף או להתעלם מהמציאות. אז הנה. ביקורת בונה.

    חיפשתי את נקודת האור במודעה הזו, ואכן, הרעיון של הסיפור, בסיסו חביב. ויש מה לעבוד איתו.

    אכן כשכותבים על עז, כדאי לשים תמונה של עז. (ולא של צבי צעיר) ועיין גוגל שם שם.
    עצם העז, באמצע המודעה (בהנחה שזו היתה עז) יוצרת סטופר ועוצרת אותך. עכשיו נשאר בעיית החיבור.

    הסיפור מספר על רב ש”עבד” על התלמיד שלו ו”פתר” לו את בעיית הצפיפות בלהכניס עז ואז להוציא אותה. ממילא החיבור היה צריך להיות משהו בכיוון שלא יעבדו עליך, אצלנו הבתים באמת גדולים וכד’ או אצלנו יהיה לך חדר אפילו לעז וכו’.

  9. לא יודע עז או לא עז מה שבטוח שחיים זקן יצא פה חמור חמורותיים.

  10. גיזמו: טוב. עכשיו זה החוכמה להיות חיוביים, לא כשזה קל. וחיובי לא אומר ללטף או להתעלם מהמציאות. אז הנה. ביקורת בונה.חיפשתי את נקודת האור במודעה הזו, ואכן, הרעיון של הסיפור, בסיסו חביב. ויש מה לעבוד איתו.אכן כשכותבים על עז, כדאי לשים תמונה של עז. (ולא של צבי צעיר) ועיין גוגל שם שם.עצם העז, באמצע המודעה (בהנחה שזו היתה עז) יוצרת סטופר ועוצרת אותך. עכשיו נשאר בעיית החיבור. הסיפור מספר על רב ש”עבד” על התלמיד שלו ו”פתר” לו את בעיית הצפיפות בלהכניס עז ואז להוציא אותה. ממילא החיבור היה צריך להיות משהו בכיוון שלא יעבדו עליך, אצלנו הבתים באמת גדולים וכד’ או אצלנו יהיה לך חדר אפילו לעז וכו’.

    סוף סוף דברים של טעם

    ולדינקיס,
    נכון ש’חיים זקן’ לא קיבלת את הצעתך משרד הפרסום בו אתה עובד והעדיף את פרסומית, אך עדיין המודעה הזו שוברת שיגרה ושווה התייחסות שונה מהכותרת שכתבת.

  11. ברוך, הכותרת שאני רציתי לתת לזה לא הרבה יותר טובה: “זהו כלב או הרי זו עז?”. והסיפור עם היהודי והפריץ ידוע ומפורסם.

  12. 4 פעמים הייתי צריכה לקרא ת’שטות הזו כדי להבין שהם עצמם לא הבינו אותה.

  13. הי מירי, ברוכה הבאה בצל קורתינו הדלה (?)
    טוב לראותותך כאן 🙂

  14. דינקיס
    במחילה…

    כותרת קצת יותר …

    “מה, אני עז?!”

  15. ע-נ-ק!

    הכניסו לחיים זקן עז חבל”זית. שאפו על היצירה המהממת הזו.

    רק דבר אחד קטן (חוץ מהטקסט) לא הבנתי. את מי לא נרגיש? את העז או את המודעה?

    תביאו עוד דברים כאלה מחממי לב ומשעשעי עיניים.

    רחמנות על הזקן. מסכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן