סופסוף רואים קריאייטיב בעיתוני המגזר! למרות שיש עוד מקום לליטוש (מטפסים, לא הולכים), המגמה ברוכה ואני מלא תקווה. האם מודעה כזאת תניב מכירות? האם כולם מבינים את ה “מפנה לך זמן” או דרושה כאן כותרת? אני אהבתי את זה ככה. אחרים לא הבינו איך מכונת כביסה יכולה לכבס קירות. אתם הבנתם? לא הבנתם… מה הבנתם?
פחחחח, האמת שהמודעות של טריו מצליחים להפתיע בכל פעם מחדש, אין אצלם באמצע, או קריאיטיב מפיל כמו: https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2009/09/magimix.jpg
או קראיטיב לא ברור שממש מפיל מאי הבנה, לדודמא מה שהם עשו לטרקלין יקאב חשמל “מזעזע” וגם כאן ישבנו בשבת קבוצה של אנשים שכולם קשורים לתחום וכולם לא הבינו מה רוצים במודעה, אני היחיד שלאחר זמן מה נפל לי האסימון והבנתי, אז נכון שזה גרם לנו להתעכב על המודעה אבל לא בטוח שזה עשה טוב,
צריך לזכור שלפעמים תיחכום יתר פועל הפוך מהמצופה
אני דווקא הבנתי אותה מיד, לעומת זאת אשתי, שהיא קהל היעד בעצם, הבינה אותה רק לאחר מחשבה.
אין ספק שהמודעה שונה בנוף העיתונות החרדית אבל לא כל תובנה של איש קריאייטיב היא מספיק חדה בכדי שקהל היעד יבחין בה.
מצד שני להאכיל בכפית זה גם לא משהו שאני אוהב.
אני חושב שאם היו מתאמצים שם, היו עולים על דרך האמצע.
המודעה מביעה משפט חזק, שאני לא כ”כ בטוח שהוא מוכר במחוזותינו, מהסיבה שהציבור שלנו מלא בילדים עד בלי די ולכן למי יש זמן גם אחרי קניית מכונה כזו. או מכיון שהגברים בציבור שלנו לומדים או מפרנסים לכן גם להם אין את הזמן…
אך ציבור בטלנים, או שבבניקים לחילופין יבינו זאת מהר…. (:
תקציבאי, מה הקשר בין המודעה שנעשתה לטרקלין, לפה? איזה קרייאטיב היה שם, מי בכלל רצה לעשות שם קרייאטיב?
קרייאטיב חזק מדהים., מעניין אם היית איזו שהיא עזרה מחברת האם…
אכן חשיבה יפה. אכן מובן, גם העובדה שלקח לי זמן להתעכב על המודעה מרוויחה נקודות, אבל אני חושש שהדרך הקריאטיבית קצת רחוקה מדי לרוב האנשים ורוב העם לא יבין את הקטע. בגלל שזה כ”כ רחוק, ואין קופי, אנשים יוכלו לקחת את זה לנקיון של קירות.
לענ”ד נכון היה לכל הפחות לשים קופי שיחבר את היציאה המקורית הזו למוצר.
אבל אני חושש שהבעיה כאן היא יותר גדולה. המסר של משעמם – מטפסים על הקירות (ועוד לאמא) הוא מסר חילוני מדי למגזרנו. וממילא לא בטוח שמתאים.
תעיד כל אשה נשואה עם ילדים כאן (שלא לדבר על כזו שעוד עובדת לפרנסתה) וכל גבר שראה את אשתו באמצע היום עם ילד אחד על הידיים, עוזרת לשני, סוגרת עם הרגל את מכונת הכביסה ותוך כדי שוטפת כלים, שלהגיד שכשגומרים את הכביסה מטפסים על הקירות משעמום.. מעט לא רלבנטי.
אולי פשוט ספל קפה, היה עושה את העבודה.
בעצם.. במחשבה שניה.
נראה לי שמודעה זו תעשה רק טוב למכירות. משני סיבות:
1. הציבור שלנו אוהב מודעות שאפשר להתפלסף ולהתדיין עליהם, ב”ה אנו ציבור למדני. (עם הספר, הלומד בספר) לכן לענ”ד דנו וידונו על זה לא מעט בין הדגים לבשר, ואחרי הטושלנט. כמובן לאחר שיובן הרעיון, ההנאה תהיה גדולה, מאשר מודעה שהיתה מובנת מלכתחילה.
2. הציבור שלנו לא מקבל כ”כ הרבה פרסומות קרייאטיביות שתופסות את תשומת ליבו. שאר המודעות ממש לא מעניינות אותו אא”כ יש בהן משהו רלבנטי לצופה, מה שאין כן בציבור החילוני שהוא מלא עד פיצוץ בפרסומות קרייטיביות ושאינן.. אצליהם אולי האפקט היה נאבד…
לכן מסקנתי, שאע”פ שמודעה זו תהיה קשה להבנה, אנשים יהנו לנתח מודעה זו ויזכרוה זמן רב. מה שאומר שמודעה זו תעשה אך טוב וחסד למכירות, או לפחות לזכירות המוצר.
מה נאמר ומה נדבר, על המודעה התעכבנו, אך על הטוקבקים הרבה יותר…
טריו..
יש להם איזהצוות קריאייטיב חדש או משהו…?
כל הכבוד!
תתקנו אותי אם אני טועה. לטריו יש עוד תקציב חוץ מניופאן
אני לא הבנתי כלום.
אפשר עזרה?
אני מסכימה לחלוטין עם גיזמו.
בתור קהל היעד של המוצר, המודעה לא רלוונטית בכלל.
כאילו מה, אין לי צורך להתעסק עם כביסה אז כל מה שנותר לי זה לטפס על הקירות?
לא יכלו למצוא אלפי ויזואלים של עיסוקים אחרים יומיומיים שלנו, כנשים דתיות אין מספיק זמן לפנות להם??
ועוד, מודעה שלוקח יותר מדי זמן להבין אותה, היא מודעה לא טובה.
נראה שעל הבריף הזה ישבו 2 גברים צעירים שנהנו מהתובנה הענקית שנפלה להם ותו לא.
אולי זה רק אני אבל כבר חשבתי שהמציאו את הגלגל…
אם היו מפרסמים את זה לפני 30 שנה אז אולי זה היה עובד..
במקום לכבס ביד ואח”כ לרוץ לחבלים לתלות נותר הרבה זמן פנוי…
היום כשיש לכל אחד מכונה ומייבש חסכתם לי בדיוק את הזמן של להעביר מהמכונת כביסה למייבש = משהו כמו 2 דקות..
ויאמר מי שיאמר שחסכנו לחכות שהמכונה תגמור ואפשר לצאת בידיעה שהבגדים יהיו יבשים כשאחזור אז אני אומרת שאני מעדיפה 2 מכונות נפרדות כי למשפחות כמו שלנו זה יוצא קל יותר שבזמן שמכונה אחת מייבשת אני מכניסה עוד מכונה עם כביסה מלוכלכת…
אז ככה שגם הזמן שחסכנו נתון למחלוקות!!
לאחר שהעמקנו הבנו שצפוי אולי י שחוץ מכביסה אניחנו מטפסים על הקירות,
אי לכך היה רצוי טביעות ידיים ורגלים.
תגידו לי אני הטמבל פה???
לא הבנתי מה קשה להבין פה?
פשוט מאוד רעיון יפה!
איך חשבתם להבין מהמודעה שהמכונה מכבסת קירות?
אני חושב שהמסר עובר יפה מאוד בלי צורך בהסבר נוסף.
היה אולי ניתן לעשות את המודעה יותר חרדית אם היה תמונה של ילד משחק בגינה ולכתוב נשאר לך המון זמן גם לשחק עם הילדים או משהו כזה…
אבל אני חושב שהמודעה הזאת יפה בדיוק כך שנשאר לך זמן גם לעצמך.
אחד: המודעה מביעה משפט חזק, שאני לא כ”כ בטוח שהוא מוכר במחוזותינו, מהסיבה שהציבור שלנו מלא בילדים עד בלי די ולכן למי יש זמן גם אחרי קניית מכונה כזו. או מכיון שהגברים בציבור שלנו לומדים או מפרנסים לכן גם להם אין את הזמן…אך ציבור בטלנים, או שבבניקים לחילופין יבינו זאת מהר…. (:תקציבאי, מה הקשר בין המודעה שנעשתה לטרקלין, לפה? איזה קרייאטיב היה שם, מי בכלל רצה לעשות שם קרייאטיב?קרייאטיב חזק מדהים., מעניין אם היית איזו שהיא עזרה מחברת האם…
דברתי בכלליות על המשרד שיש לו סדרות מפילות מקרקאייטיב מוצלח ולעיתים פתאום הבלחות לא מובנות וטרקלין רק דוגמא, יכלו להוציא משהו הרבה פחות נוראי,
ולעצם העניין, לא תמיד צריך קריאייטיבי, ראה את התגובות לקמפיין הבשר של בני’ס, אולם מודעה גם נטולת קריאייטיב אמורה להיות ברורה ומובנת לפחות לאחר מספר שניות.
2 מודעות הזויות ראינו השבוע 1.העז מביתר.2. הניופאן של טריו.אני בכלל חשבתי שהויזואל ממחיש לנו הליכה וישיבה על הכורסא בו זמנית עם קונוטציה למכונה שגם מנקה וגם מייבשת . מודעה גרועה. קרייאיטיב בשקל ועיצוב בכי
כמו שכתבו כאן-
זו מודעה ש’זורה מלח על הפצעים’.
תתעצבן האמא החרדית הסטנדרטית (אמא ל-5 ילדים קטנים) ותאמר-
‘אם יש לי מכונת-כביסה אני יוכל לטפס על הקירות? ממש..’
ישראלי,
נשמע לי קצת מוגזם להגיד קריאייטיב בשקל ועיצוב בכי. גם אם לא אהבת.
המודעה מעוצבת יפה, והקריאייטיב חזק, חזק מאד..
יודע מה, בעצם הוא חזק מידי. אבל זו תוצאה של עבודה, לא של זלזול.
אני עדיין מסכים עם גיזמו לגבי הכוס קפה, אבל זה לא זלזול. ובטח לא העז.
הייתי מציע לעורכי פשקעוויל ללכת עם המודעה הזו ברחוב ולשאול עוברים ושבים מה הם הבינו במודעה .אני שאלתי כמה ואף אחד לא הבין את כוונת המשורר . דינקיס ידידי 100 דולר לכל ראש שיסביר את המודעה כמו שצריך ובתנאי ששמנה מתוך עשר יסבירו אותו הדבר . תנאי נוסף. תוך 20 שניות יצטרכו להגיב ולא אחרי התבוננות ארוכה יותר.
הלו, אנשים טובים?
אני עדיין מחכה שיסבירו לי..
חני, רצו להגיד, שעם המכונה של אנילא-זוכר-איך-קוראים-לה-מרוב-שהקריאייטיב-מפיל, מרוב שהיא עובדת מהר, ישעמם לך ותטפסי על הקירות משעמום.
סתם, מבחן מעניין, בלי לגלול למעלה. מי מכם/ן זוכר של מי המכונה? : ) (ואל תגידו ניופאן).
גיזמו, אינדסיט
אולי בגלל שהייתי צריך לכתוב את התגית? אולי בגלל שאני הבנתי את זה מיד והתלהבתי לראות קריאייטיב שידעתי שאחרים לא יבינו?
תכניסו את זה טוב לראש: אינדסיט, אינדסיט! מפנה לך זמן!!!
גיזמו: חני, רצו להגיד, שעם המכונה של אנילא-זוכר-איך-קוראים-לה-מרוב-שהקריאייטיב-מפיל, מרוב שהיא עובדת מהר, ישעמם לך ותטפסי על הקירות משעמום.
אויש, בחיאת
זה הקריאייטיב המפיל?
ספה, טביעות נעלים בוציות על הקיר ומכונת כביסה?
היה אפשר לעשות כל כך הרבה יותר עם קונספט של מפנה-לך-זמן!
חבל
אה, ותודה גיזמו על ההענות
תכנס להגיד שלום..
אה, ולכבוד המבט החיובי שמנסים להחדיר כאן
יש לציין שאני מורידה את הקשת בפני מנהלי הקריאייטיב שעשו מודעה שלא הצלחתי להבין, גם אחרי התעמקות ארוכה וקריאת כל הטוקבקים
יש בזה משהו מוצלח, אין מה לגיד
לא מבין את ההתלהבות הגדולה.
עם כל הריספקט שיש לי לטריו, זה יותר קרוב למודעה עם העז מאשר לקריאייטיב גדול.
א. לא כל מה שלא מובן הוא חכם.
ואולי דווקא להיפך- כגודל הסיבוך כך גודל הטפשות.
ב. גם אם המודעה עצרה אותי וגרמה לי לנסות להבין את פשרה זה עדין לא
מוכר לי אותה כמכונה מכבסת אלא כמכונה שמאחוריה עומד קופירייטר/ משרד שאלוף בחידות.
ג. ואם כבר ללכת על הרעיון העלוב- הייתי ממליצה לשים לפחות עקבות בגודל אנושי ולא כאלו של “צעד ראשון”- מה שמקשה עוד יותר על פתרון החידה.
ד. ואחרון- אל תלמדו מהם חברים.
היו יצירתיים ופליז- אל תקשו על מח עייף של קוראי עתון עמלים.
זהו.
אחתשחשה.
מרוב רוח אלול, לא הבינו גם את מה שכתבתי. המודעה בעייתית. בעייתית מאוד. לא עוברת מסך. כל השאר היה בבחינת דברי הכוזרי.. “כוונתך רצויה וכו'”.
וחוצניק, אני חושב שבמשפט הגדרת את כל הבעיה במודעה הזו.
“נהניתי לראות קריאייטיב שאחרים לא יבינו”. אז זהו, זה קמפיין לנשים מהעם.
לא נשות קריאייטיב מאאגניבות.
כן מובן או שלא
טריו נמצאים בחזית הקריאטיביות ללא שמץ ספק
מרוב שהם בחזית …לבד… אני מסתפק אם הם לא טועים וכולם צודקים שהדרך אחרת…
מעניין באמת אם לחברת הבת טריו, ה’אמא’ עוזרת….?
קונספט נחמד, הספה מאוד מבלבלת את לקוח הקצה
הייתם צריכים לקחת ויז’ואל של שעון ריק, יומן ריק, מערכת שעות ריקה
זה באמת רחוק מדי לאדם הממוצע, לא רק לאישה:)
מכונת כביסה בשילוב עם מיבש , מה יכול להיות יותר מדהים ?
המוצר יכול לשווק את עצמו, למה להוסיף את הקישקושים מסביב בצורה שכ”כ קשה לזהות את המוצר בעצמו???
המכונה נמצאת למטה כ”כ בקטן ,שצריך להתאמץ כדי להבין מה הולך פה…
מה המכונה הזו?
למה היא משמשת?
בפרט שכ”כ הרבה אנשים עברו על הפרסומת ולא הצליחו להבין את זה……
אני כאזרח לא איש קרייאטיב ולא למדן גדול שהמודעה אמורה לדבר אלי לא הבנתי לרגע מה יחודיות המוצר ומה יש להם למכור מעבר לחברה של LG למשל,
חבל שלא נתנו לי להיעצר על מודעה.
פשש, עם כל הטוקבקים האלה נראה שלכולם פה יש עוד זמן..
מה שלא משאיר להם זמן לטפס על הקירות..
טוב, נו, במקרה שלכם, על קירות הפייסבוק…:)
תקנו אותי אם אני טועה אבל העקבות לא של נעליים של גבר או חייל
לא הבנתי בכלל, עד שמישהו הסביר,
באמת פרסומת מושקעת אבל אם צריך להגיע לכאן או לפורומים אחרים בשביל להבין מה המשמעות, אז מה שווה כל ההשקעה?
34 תגובות
פחחחח, האמת שהמודעות של טריו מצליחים להפתיע בכל פעם מחדש, אין אצלם באמצע, או קריאיטיב מפיל כמו: https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2009/09/magimix.jpg
או קראיטיב לא ברור שממש מפיל מאי הבנה, לדודמא מה שהם עשו לטרקלין יקאב חשמל “מזעזע” וגם כאן ישבנו בשבת קבוצה של אנשים שכולם קשורים לתחום וכולם לא הבינו מה רוצים במודעה, אני היחיד שלאחר זמן מה נפל לי האסימון והבנתי, אז נכון שזה גרם לנו להתעכב על המודעה אבל לא בטוח שזה עשה טוב,
צריך לזכור שלפעמים תיחכום יתר פועל הפוך מהמצופה
אני דווקא הבנתי אותה מיד, לעומת זאת אשתי, שהיא קהל היעד בעצם, הבינה אותה רק לאחר מחשבה.
אין ספק שהמודעה שונה בנוף העיתונות החרדית אבל לא כל תובנה של איש קריאייטיב היא מספיק חדה בכדי שקהל היעד יבחין בה.
מצד שני להאכיל בכפית זה גם לא משהו שאני אוהב.
אני חושב שאם היו מתאמצים שם, היו עולים על דרך האמצע.
המודעה מביעה משפט חזק, שאני לא כ”כ בטוח שהוא מוכר במחוזותינו, מהסיבה שהציבור שלנו מלא בילדים עד בלי די ולכן למי יש זמן גם אחרי קניית מכונה כזו. או מכיון שהגברים בציבור שלנו לומדים או מפרנסים לכן גם להם אין את הזמן…
אך ציבור בטלנים, או שבבניקים לחילופין יבינו זאת מהר…. (:
תקציבאי, מה הקשר בין המודעה שנעשתה לטרקלין, לפה? איזה קרייאטיב היה שם, מי בכלל רצה לעשות שם קרייאטיב?
קרייאטיב חזק מדהים., מעניין אם היית איזו שהיא עזרה מחברת האם…
אכן חשיבה יפה. אכן מובן, גם העובדה שלקח לי זמן להתעכב על המודעה מרוויחה נקודות, אבל אני חושש שהדרך הקריאטיבית קצת רחוקה מדי לרוב האנשים ורוב העם לא יבין את הקטע. בגלל שזה כ”כ רחוק, ואין קופי, אנשים יוכלו לקחת את זה לנקיון של קירות.
לענ”ד נכון היה לכל הפחות לשים קופי שיחבר את היציאה המקורית הזו למוצר.
אבל אני חושש שהבעיה כאן היא יותר גדולה. המסר של משעמם – מטפסים על הקירות (ועוד לאמא) הוא מסר חילוני מדי למגזרנו. וממילא לא בטוח שמתאים.
תעיד כל אשה נשואה עם ילדים כאן (שלא לדבר על כזו שעוד עובדת לפרנסתה) וכל גבר שראה את אשתו באמצע היום עם ילד אחד על הידיים, עוזרת לשני, סוגרת עם הרגל את מכונת הכביסה ותוך כדי שוטפת כלים, שלהגיד שכשגומרים את הכביסה מטפסים על הקירות משעמום.. מעט לא רלבנטי.
אולי פשוט ספל קפה, היה עושה את העבודה.
בעצם.. במחשבה שניה.
נראה לי שמודעה זו תעשה רק טוב למכירות. משני סיבות:
1. הציבור שלנו אוהב מודעות שאפשר להתפלסף ולהתדיין עליהם, ב”ה אנו ציבור למדני. (עם הספר, הלומד בספר) לכן לענ”ד דנו וידונו על זה לא מעט בין הדגים לבשר, ואחרי הטושלנט. כמובן לאחר שיובן הרעיון, ההנאה תהיה גדולה, מאשר מודעה שהיתה מובנת מלכתחילה.
2. הציבור שלנו לא מקבל כ”כ הרבה פרסומות קרייאטיביות שתופסות את תשומת ליבו. שאר המודעות ממש לא מעניינות אותו אא”כ יש בהן משהו רלבנטי לצופה, מה שאין כן בציבור החילוני שהוא מלא עד פיצוץ בפרסומות קרייטיביות ושאינן.. אצליהם אולי האפקט היה נאבד…
לכן מסקנתי, שאע”פ שמודעה זו תהיה קשה להבנה, אנשים יהנו לנתח מודעה זו ויזכרוה זמן רב. מה שאומר שמודעה זו תעשה אך טוב וחסד למכירות, או לפחות לזכירות המוצר.
מה נאמר ומה נדבר, על המודעה התעכבנו, אך על הטוקבקים הרבה יותר…
טריו..
יש להם איזהצוות קריאייטיב חדש או משהו…?
כל הכבוד!
תתקנו אותי אם אני טועה. לטריו יש עוד תקציב חוץ מניופאן
אני לא הבנתי כלום.
אפשר עזרה?
אני מסכימה לחלוטין עם גיזמו.
בתור קהל היעד של המוצר, המודעה לא רלוונטית בכלל.
כאילו מה, אין לי צורך להתעסק עם כביסה אז כל מה שנותר לי זה לטפס על הקירות?
לא יכלו למצוא אלפי ויזואלים של עיסוקים אחרים יומיומיים שלנו, כנשים דתיות אין מספיק זמן לפנות להם??
ועוד, מודעה שלוקח יותר מדי זמן להבין אותה, היא מודעה לא טובה.
נראה שעל הבריף הזה ישבו 2 גברים צעירים שנהנו מהתובנה הענקית שנפלה להם ותו לא.
אולי זה רק אני אבל כבר חשבתי שהמציאו את הגלגל…
אם היו מפרסמים את זה לפני 30 שנה אז אולי זה היה עובד..
במקום לכבס ביד ואח”כ לרוץ לחבלים לתלות נותר הרבה זמן פנוי…
היום כשיש לכל אחד מכונה ומייבש חסכתם לי בדיוק את הזמן של להעביר מהמכונת כביסה למייבש = משהו כמו 2 דקות..
ויאמר מי שיאמר שחסכנו לחכות שהמכונה תגמור ואפשר לצאת בידיעה שהבגדים יהיו יבשים כשאחזור אז אני אומרת שאני מעדיפה 2 מכונות נפרדות כי למשפחות כמו שלנו זה יוצא קל יותר שבזמן שמכונה אחת מייבשת אני מכניסה עוד מכונה עם כביסה מלוכלכת…
אז ככה שגם הזמן שחסכנו נתון למחלוקות!!
לאחר שהעמקנו הבנו שצפוי אולי י שחוץ מכביסה אניחנו מטפסים על הקירות,
אי לכך היה רצוי טביעות ידיים ורגלים.
תגידו לי אני הטמבל פה???
לא הבנתי מה קשה להבין פה?
פשוט מאוד רעיון יפה!
איך חשבתם להבין מהמודעה שהמכונה מכבסת קירות?
אני חושב שהמסר עובר יפה מאוד בלי צורך בהסבר נוסף.
היה אולי ניתן לעשות את המודעה יותר חרדית אם היה תמונה של ילד משחק בגינה ולכתוב נשאר לך המון זמן גם לשחק עם הילדים או משהו כזה…
אבל אני חושב שהמודעה הזאת יפה בדיוק כך שנשאר לך זמן גם לעצמך.
דברתי בכלליות על המשרד שיש לו סדרות מפילות מקרקאייטיב מוצלח ולעיתים פתאום הבלחות לא מובנות וטרקלין רק דוגמא, יכלו להוציא משהו הרבה פחות נוראי,
ולעצם העניין, לא תמיד צריך קריאייטיבי, ראה את התגובות לקמפיין הבשר של בני’ס, אולם מודעה גם נטולת קריאייטיב אמורה להיות ברורה ומובנת לפחות לאחר מספר שניות.
2 מודעות הזויות ראינו השבוע 1.העז מביתר.2. הניופאן של טריו.אני בכלל חשבתי שהויזואל ממחיש לנו הליכה וישיבה על הכורסא בו זמנית עם קונוטציה למכונה שגם מנקה וגם מייבשת . מודעה גרועה. קרייאיטיב בשקל ועיצוב בכי
כמו שכתבו כאן-
זו מודעה ש’זורה מלח על הפצעים’.
תתעצבן האמא החרדית הסטנדרטית (אמא ל-5 ילדים קטנים) ותאמר-
‘אם יש לי מכונת-כביסה אני יוכל לטפס על הקירות? ממש..’
ישראלי,
נשמע לי קצת מוגזם להגיד קריאייטיב בשקל ועיצוב בכי. גם אם לא אהבת.
המודעה מעוצבת יפה, והקריאייטיב חזק, חזק מאד..
יודע מה, בעצם הוא חזק מידי. אבל זו תוצאה של עבודה, לא של זלזול.
אני עדיין מסכים עם גיזמו לגבי הכוס קפה, אבל זה לא זלזול. ובטח לא העז.
הייתי מציע לעורכי פשקעוויל ללכת עם המודעה הזו ברחוב ולשאול עוברים ושבים מה הם הבינו במודעה .אני שאלתי כמה ואף אחד לא הבין את כוונת המשורר . דינקיס ידידי 100 דולר לכל ראש שיסביר את המודעה כמו שצריך ובתנאי ששמנה מתוך עשר יסבירו אותו הדבר . תנאי נוסף. תוך 20 שניות יצטרכו להגיב ולא אחרי התבוננות ארוכה יותר.
הלו, אנשים טובים?
אני עדיין מחכה שיסבירו לי..
חני, רצו להגיד, שעם המכונה של אנילא-זוכר-איך-קוראים-לה-מרוב-שהקריאייטיב-מפיל, מרוב שהיא עובדת מהר, ישעמם לך ותטפסי על הקירות משעמום.
סתם, מבחן מעניין, בלי לגלול למעלה. מי מכם/ן זוכר של מי המכונה? : ) (ואל תגידו ניופאן).
גיזמו, אינדסיט
אולי בגלל שהייתי צריך לכתוב את התגית? אולי בגלל שאני הבנתי את זה מיד והתלהבתי לראות קריאייטיב שידעתי שאחרים לא יבינו?
תכניסו את זה טוב לראש: אינדסיט, אינדסיט! מפנה לך זמן!!!
אויש, בחיאת
זה הקריאייטיב המפיל?
ספה, טביעות נעלים בוציות על הקיר ומכונת כביסה?
היה אפשר לעשות כל כך הרבה יותר עם קונספט של מפנה-לך-זמן!
חבל
אה, ותודה גיזמו על ההענות
תכנס להגיד שלום..
אה, ולכבוד המבט החיובי שמנסים להחדיר כאן
יש לציין שאני מורידה את הקשת בפני מנהלי הקריאייטיב שעשו מודעה שלא הצלחתי להבין, גם אחרי התעמקות ארוכה וקריאת כל הטוקבקים
יש בזה משהו מוצלח, אין מה לגיד
לא מבין את ההתלהבות הגדולה.
עם כל הריספקט שיש לי לטריו, זה יותר קרוב למודעה עם העז מאשר לקריאייטיב גדול.
א. לא כל מה שלא מובן הוא חכם.
ואולי דווקא להיפך- כגודל הסיבוך כך גודל הטפשות.
ב. גם אם המודעה עצרה אותי וגרמה לי לנסות להבין את פשרה זה עדין לא
מוכר לי אותה כמכונה מכבסת אלא כמכונה שמאחוריה עומד קופירייטר/ משרד שאלוף בחידות.
ג. ואם כבר ללכת על הרעיון העלוב- הייתי ממליצה לשים לפחות עקבות בגודל אנושי ולא כאלו של “צעד ראשון”- מה שמקשה עוד יותר על פתרון החידה.
ד. ואחרון- אל תלמדו מהם חברים.
היו יצירתיים ופליז- אל תקשו על מח עייף של קוראי עתון עמלים.
זהו.
אחתשחשה.
מרוב רוח אלול, לא הבינו גם את מה שכתבתי. המודעה בעייתית. בעייתית מאוד. לא עוברת מסך. כל השאר היה בבחינת דברי הכוזרי.. “כוונתך רצויה וכו'”.
וחוצניק, אני חושב שבמשפט הגדרת את כל הבעיה במודעה הזו.
“נהניתי לראות קריאייטיב שאחרים לא יבינו”. אז זהו, זה קמפיין לנשים מהעם.
לא נשות קריאייטיב מאאגניבות.
כן מובן או שלא
טריו נמצאים בחזית הקריאטיביות ללא שמץ ספק
מרוב שהם בחזית …לבד… אני מסתפק אם הם לא טועים וכולם צודקים שהדרך אחרת…
מעניין באמת אם לחברת הבת טריו, ה’אמא’ עוזרת….?
שגם הן לא הבינו 😉
מישהו פה הזכיר את העובדה שהקהל יעד שהן הנשים. לא תבינה את המודעה??
נראה לי שהוא קצת צדק…
קונספט נחמד, הספה מאוד מבלבלת את לקוח הקצה
הייתם צריכים לקחת ויז’ואל של שעון ריק, יומן ריק, מערכת שעות ריקה
זה באמת רחוק מדי לאדם הממוצע, לא רק לאישה:)
מכונת כביסה בשילוב עם מיבש , מה יכול להיות יותר מדהים ?
המוצר יכול לשווק את עצמו, למה להוסיף את הקישקושים מסביב בצורה שכ”כ קשה לזהות את המוצר בעצמו???
המכונה נמצאת למטה כ”כ בקטן ,שצריך להתאמץ כדי להבין מה הולך פה…
מה המכונה הזו?
למה היא משמשת?
בפרט שכ”כ הרבה אנשים עברו על הפרסומת ולא הצליחו להבין את זה……
אני כאזרח לא איש קרייאטיב ולא למדן גדול שהמודעה אמורה לדבר אלי לא הבנתי לרגע מה יחודיות המוצר ומה יש להם למכור מעבר לחברה של LG למשל,
חבל שלא נתנו לי להיעצר על מודעה.
פשש, עם כל הטוקבקים האלה נראה שלכולם פה יש עוד זמן..
מה שלא משאיר להם זמן לטפס על הקירות..
טוב, נו, במקרה שלכם, על קירות הפייסבוק…:)
תקנו אותי אם אני טועה אבל העקבות לא של נעליים של גבר או חייל
לא הבנתי בכלל, עד שמישהו הסביר,
באמת פרסומת מושקעת אבל אם צריך להגיע לכאן או לפורומים אחרים בשביל להבין מה המשמעות, אז מה שווה כל ההשקעה?