מותג נעלי הילדים פפאיה חוגג עשרים שנות פעילות ומתחיל פעילות שיווקית ממוקדת במגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום מילר פוינט. במסגרת ההשקה התכנסו נציגי המדיות ומובילי דעת קהל בחנות הדגל של הרשת בקניון איילון, דגמו את הקולקציה החדשה והתמנגלו כמקובל באירועים כאלו. צוות מילר פוינט התייצב במקום כדי להכין את שולחן הכיבוד המיוחד ולקבל בברכה את המוזמנות והמוזמנים. הצלם שלומי כהן עשה את מלאכתו נאמנה ומצלמתו הנפיקה מאות תמונות ממותגות בתוך פחות משעתיים.
בעל הרשת, משה אורון, קיבל אותנו במאור פנים ואמר כי אחרי שנים של פעילות עניפה במגזר החרדי הוא שמח להתחיל לעבוד בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום מילר פוינט והוסיף, כמתבקש, כי מעצבי הבית של פפאיה משקיעים מאמצים מיוחדים בהתאמת הנעליים לצורכי הלקוחות החרדים.
לדברי אורון, כחמישים אחוזים מלקוחות החברה נמנים עם המגזר החרדי וזו הסיבה בגינה פפאיה משקיעה רבות באיכות חומרי הגלם. כאשר סיפר בקצרה ובחינניות על תהליך הייצור בסין, אורון תיאר כיצד הוא ואנשיו מתעקשים על חומרי גלם איכותיים “גילינו שיש חומר יותר חזק מעור אמיתי ואנחנו מתעקשים להשתמש רק בחומרים הכי איכותיים שיש”, ואנחנו, האורחים הנכבדים מאוד, הרגשנו בכנות דבריו ובהתרגשות של מנכ”ל שאוהב את מה שהוא עושה ולא מסתיר זאת.