WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
shabta
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בסופ”ש האחרון כשרפרפתי כדרכי על העיתונים צצה מול עיני פרסומת של פרסום ‘אגס’ שמשום מה הייתה מוכרת לי מאיפ’שהו. לאחר זמן מה נזכרתי כי לפני כמה שבועות נחת לי בתיבה אימייל אנונימי ובו פרינט למוצר חדש + שאלון “מקצועי” על הפרינט המצורף. המייל שנשלח בתפוצה רחבת היקף לברנז’איסטים מהתחום וסתם עמך, סיקרן אותי, שלחתי מייל חוזר עם בקשת הזדהות מינימאלית, אך נאדה, גם מסנ’ קטן לחוצניק לא אעלה שום מידע חדש. מסתבר שעמוח המעווט שהתמנה לקופי באגס הפך את הקערה על פיה והחליט לעשות קצת בלאגן. אז הנה קבלו את הפרסומת ל’שבתא’ – פיתרון הלכתי מעולה לשניצל בשבת בבוקר.

אגב, סחטיין על הקופלימנטים בעיתון ‘משפחה’ האחרון על – ‘גבעת ספר’. קרוע אתה!

shabta

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

20 תגובות

  1. הקופי לא משהו…

    הוויז’ואל סבבה..

    לא יותר מדי…
    צננו התלהבותכם..

  2. השם ‘שבתא’ והלוגו תואמים את המוצר בול!
    אהבתי את הקופי.
    הוויז’ואל בהחלט עושה את העבודה.
    אבל מה לעזאזל היתרון הגדול של המוצר?

  3. כן, הקומפלימנטים במשפחה.

    קראתי ורחב לבי ברוחבי.

  4. (גם אם זה היה דאודורנט זה היה מומלצ בחום)

    יופי של עבודה.

  5. הכבוד הגדול שיש פה שמדובר במשרד פרסום צעיר שעושה דברים ברמה. אבל גם קצת בקורת חייבים .

    לא עוד – נדוש
    המשחק האותיות הפוכות קצת עצבן אותי לדעתי עם היום עושים את זה ישר זה היה יותר בולט ויותר ממוקד. (שזה יותר חשוב מהזמן שרמשחקים עם המודעה)

    המחיר 200 שקלים . יקר מאד למוצר שהוא בגדר פינוק ומותרות.

  6. ראיתי את המודעה במוספי שבת של יתד והמודיע.
    (סחטיין למשרד על הקפיצה למים העמוקים)

    אבל מה עם עיתון ‘המבשר’,
    החלטתם לעשות שרירים ולהתעלם מקהל יעד כ”כ גדול? מה הקטע?
    גדולים (וחכמים?) מיכם הכניסו את עיתון ‘המבשר’ כחלק אינטגרלי מעוגת הפרסום,
    אני באמת לא קולט את זה. או שאולי למנהלי המשרד יש אינטרסים פוליטיים?

  7. אולי מנהלי המשרד לא נכנעו ללחצים אלא פועלים בשיקול דעת מקצועי נטו?
    לא חשבת על זה. אההה?

    אגב,
    גם במקומון שלנו לא הכניסו את הפרסום.

    עוד שאלה קטנה…
    קהל יעד כ”כ גדול. כמה גדול?

  8. המבשר,
    אתה באמת לא מודע לכך שמשכן התכלת שייך לחסיד גגגוווווווווווררררררררררר
    מקצוען,
    בתור גערררררר
    אתה אמור לדעת את הפרט הזה, ולא להשתלח…

  9. מעניין, אף אחד לא אמר מילה על הלוגו החדש של משכן התכלת….
    אף אחד גם לא שם לב, שלפרסום נטו התאדה תקציב………………
    תגידו, זה בלוג פרסום פה?

  10. אכן, סחתיין על הלוגו החדש למשכן התכלת -אאאהבתי!
    לגבי הפרינט: נראה על פניו שהוא מוכיח את עצמו בשטח. נתקלתי בבעלי ובעלות בתים ואברכי-כולל הדנים רבות על המוצר.
    יופי לכם!

  11. רק אני, כקורא המבשר, לא שמעתי על המוצר הזה, עד שנכנסתי לפאשקעוויל.

  12. קופי טוב.
    ארט מסרבל.
    מוצר מעפאן.
    (ושם עוד יותר).

  13. סופשנה וזהו הזדמנות להוריד את הכובע בפני מאיר פורוש ואנשיו. הבנאדם פתח עיתון חודשים לא הייתה רואה שם שום מודעה ממשרד פרסום אבל לאט לאט הוא כבש גם את משרדי הפרסום
    כל הכבוד.

  14. עוד משהו.
    צמוד למוצר הדגול יש לצרף את 7 כרכי ‘מאורות ההלכה’ מבית מאורות הדף היומי, על הלכות שבת, כדי שהלקוחות ידעו מה מותר ומה אסור להניח על כירה גרופה וקטומה.

    סביר להניח שרוב הרוכשים של המוצר יחללו שבת באמצעות המוצר, יותר מאשר יצליחו למנוע חילול שבת באמצעותו.

  15. איש קריות. הוכחת שאתה מגיב למוצר ולפרסום מבלי לטרוח ולראותו בפועל.
    לפי מיטב הבנתי הם טוענים שזה יותר טוב מכירה גרופה וקטומה.
    והם טוענים שהסכימו ע”ז רבנים.
    כך שהמטרה היא לחסוך את קניית ז’ הכרכים האמורים, ובכסף שנחסך תוכל להרשות לעצמך את המוצר.

  16. מסתבר שלא חייבים לשלם על זה כל כך הרבה כסף.
    נתקלתי היום במוצר חדש שנקרא “על פלטה”,
    שנותן את הפתרון ההלכתי בצורה עוד יותר טובה (גם לא מגיע לכדי יד סולדת) – כך על פי הרב הלפרין,
    ועולה הרבה פחות ממנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן