בית החולים ‘מעיני הישועה’ העלה קמפיין חדש ובולט במיוחד באמצעות משרד הפרסום ‘בקטע אחר’ של אלי אשכנזי. לפאשקעוויל נודע כי המשרד נבחר לאחר סבב ארוך של פרזנטציות רבות ממגוון משרדי פרסום.
בקמפיין נכללו כל סוגי המדיות ולראשונה הוא עלה גם בטלוויזיה ובערוצים כלליים. פרסומת ראשונה כבר עלתה בערוץ 20 ואחרי החג הקמפיין צפוי לעלות גם בערוצים הדיגיטליים של קשת ורשת.
“זו רק ההתחלה”, אומר לנו ישעיהו מנת, מנהל המשרד. “הקמפיין הגדול באמת ייצא לדרך מיד לאחר חג הפסח והציבור ייחשף להפקות ומהלכים בסדר גודל ענק. קל מאוד לפרסם בכל המקומות ולא לשנות כלום, אבל בגלל שרוצים להתקדם, בית החולים נערך לקראת הוספת שירותים חדשים וייחודיים”.
משרד הפרסום ‘בקטע אחר’ מורכב מסיירת קטנה וחכמה של אנשי קריאייטיב מהטובים בארץ עם ניסיון רב ביצירת קמפיינים שיווקיים למגזר הכללי והחרדי. האג’נדה המוצהרת של המשרד היא להביא משב רוח חדש, צעיר ומרענן לעולם הפרסום המגזרי, או במילים אחרות: לעשות את מה שכולם עושים, רק בקטע אחר.
הקמפיין למרכז הרפואי מעיני הישועה הוא הקמפיין הגדול הראשון של המשרד הצעיר, אך כמו שמבטיח לנו מנת, “יש הרבה דברים גדולים בקנה. צפו להפתעות”.