לוחות המודעות ברחובות העיר מרוחים בשכבות נייר על מצע דביק של קמח ומים, תיבות הדואר צרות מלהכיל את הררי הפלאיירים והעיתונים גם הם חוגגים במאות רבות של עמודי פרסום ססגוניים ומשכנעים במיוחד. “רגע האמת” ממשמש ובא וזה הזמן להיזכר בכמה מודעות טובות שנעשו אצלנו בשנים האחרונות עם חשיבה מיוחדת ותוצאה טובה למדי.
משרדי הפרסום טריו (ז”ל) השאיר לנו מזכרת טובה משנת 2010 תחת הכותרת “הסרת שומנים זו לא קריעת ים סוף”. מעולה.
המודעה הבאה של איקאה מבית ‘בולטון פוטנציאל’ התפרסמה בשנה שעברה אבל זוכרים אותה כאילו נראתה אתמול. “ולקחתי ולקחתי ולקחתי ולקחתי”. יפה!
מודעה מצוינת של מג’ימיקס המבשרת “עבדים היינו”, עם מעבד המזון הזה כבר לא.
מודעה מיוחדת של ‘השחר העולה’ (משנה שעברה) מבית היוצר של פרסום בריליאנט.
בשנת 2012 אייל גור הנפיק מודעה מיוחדת ליקבי ציון. מול מודעה כזאת בעיתון אי אפשר היה להישאר אדישים.
משרד הפרסום האמריקני MediaOTG העלה קמפיין חד ומדויק בארה”ב למותג ‘מהדרין’, וכך נכתב: “המדקדקים ביותר משתמשים רק במאכלי מהדרין”.
ואותו משרד הנפיק מודעה אחרת למותג ההלבשה GB עם הדמייה מעניינת וכותרת משובחת ברוח הימים “שלא שינו את לבושם”.
בשנת 2015 עוד היה מקובל לפרסם ספקיות תקשורת לשיחות לחו”ל. פרסום ‘בראשית’ הנפיקה מודעה עבור בזק בינלאומי בו מככבות ההגדות של פסח מבית ‘מלכות וקסברגר’.
חברת דאבו פרסמה באמצעות ‘קליעה למטרה’ שואב אבק עוצמתי תחת הכותרת “הנשק הטוב ביותר מול החמץ”