מי שמכיר את איש הביטוח והפיננסים הוותיק חנוך הירשוביץ, בעל המותג החרדי המפורסם ‘הירשוביץ פתרונות ביטוח ופיננסים’, לא יכול שלא לחייך לנוכח המודעה החגיגית מבית מדרשם של אנשי ‘שחור ולבן’.
היא קולעת בול ומספרת את כל הסיפור של חנוך על רגל אחת. דניאל פורמן, האיש הקריאייטיבי שהגה את המודעה, מסכים עם הקביעה שלי ואומר כי אכן, “מתי מעט לא חייב להיות השקעה כספית קטנה שתניב רווח כלכלי גדול, אלא אפילו השקעה של זמן מועט יכולה להביא רווח גדול ועצום ורב.
“כל העניין הוא שאני לא צריך להיות אויבער חוכעם או להבין בכלכלה”, מוסיף פורמן באלגנטיות וחותם במסר שיווקי מהדהד: “אני פשוט צריך להתעניין, לשאול, לבוא לפגישה. משם, הדרך לקבלת שקט נפשי – הן ברמה הכלכלית והן ברמה הביטוחית – קצרה ומובטחת”.
תגובה אחת
דניאל התותח!!