WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
liquors
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

את המודעות של גל אורן לבנק הפועלים עם איחול טיפוגרפי מעניין לשנה החדשה, היה קשה לפספס. מישהו הסב את תשומת ליבי למשהו מעניין. פרסומת של חנות ליקרים החתומה ע”י משרד פרסום בשם MEDIA-OTG, התפרסמה בעיתון שעה טובה במהדורה האנגלית [המוצלחת במיוחד…] הדומה, שלא לומר גנובה, מהפרסומת של בנק פועלים. אני אישית זוכר שישנה פרסומת ישנה יותר שנעשתה לבנק פועלים עם אותו ויזו’אל במדוייק [בפסח כמדומני], אך בחיפוש ארוך בתיבת המייל שלנו לא מצאתי כלום, אז תתנחמו בשנה טובה.

קבלו ת’הליקרים
liquors

הנה מודעה כשרה לפסח
hapoalim_passover

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

21 תגובות

  1. נראה פאדיחה רצינית לגל. מילא להעתיק מחו”ל מהארץ? חרדי?

  2. אגב, אם חיפשת את המודעה מפסח לא תצטרך לטרוח.

    במודעה שהבאת כאן. אחד מהאיחולים במרכז הויז’ואל הוא: חג אביב שמח.

    הכל הם זכרו לשנות, לזה הם כנראה לא שמו לב.

    בכל אופן, שנה טובה שתהיה.

  3. האמת שהמודעה של חו”ל נראת מועתקת (וגרוע לטעמי).

  4. איש: אגב, אם חיפשת את המודעה מפסח לא תצטרך לטרוח.במודעה שהבאת כאן. אחד מהאיחולים במרכז הויז’ואל הוא: חג אביב שמח.הכל הם זכרו לשנות, לזה הם כנראה לא שמו לב.

    וואלה
    גדול

  5. לסטימצקי כבר יש פרסומת כזו בדיוק!!כ
    מה שלא חיפשתי אותה בשבילכם (פרינט) אבל בינתיים ללא תוצאות!

    (אצלם האותיות הרבה יותר קשורות..הרי מדובר בספרים .)
    אבל אין לי מושג מי באמת המקור אז שמישהו ינסה להשיג..

  6. די נו די נו,
    חני תשלחי להם את המודעה של פועלים בפסח עם תאריך של הבריף ביצוע
    ולווווונה, את תוכלי להעלות את סטימצקי או לשלוח לי אני אשמח
    🙂
    גמרח”ט

  7. MEDIA-OTG is from the biggest advertising firms here in the USA for Jewish companies. I’m wondering if they saw the idea somewhere or it was there own idea.

  8. ילדים ילדים להרגע. כשיש מקרה כזה של “השאלה” נהוג לומר בלעז ש”מוחות גדולים חושבים באופן דומה”. וכך ללמד זכות על צדיקים.

    אז כן, לא גל ולא המודעה באנגלית המציאו את הגלגל. טיפוגרפיה שנשפכת לכאן או לשם לכוס לשנה החדשה או לכוסו של אליהו הם דבר ישן. ישן מאוד. ישנם המון דוגמאות כאלה ואחרות שתמצאו בארץ ובטח בחו”ל שנעשו כבר.

    אז להרגע כולם. לא בריא לפני הצום.

    אגב מבחינת ביצוע, בשניהם יש מקום לשיפור. בשל גל – יש יותר נקיות במאקרו, אבל הזרימה בתוך הכוס של הטיפוגרפיה נתקעת. ודווקא אצל האמריקאים, בתוך הכוס המצב טוב יותר, אבל הטיפוגרפיה בשאר המודעה דרושה שיפור.

  9. .
    מבחינתי, ככל שיהיו יותר כוסות מלאות…
    שנה שתויה.
    .

  10. מאיר,

    סמיילי לאיל גור?

    יש משהו שאילן שילוח צריך לדעת?

  11. לא הבנתי מה מעותק פה? ועל מה הרעש…
    תסבירו לי בבקשה

  12. קיימים עוד הרבה דומים אבל היום כמעט להכל אפשר למצוא משהו דומה מהעולם הגדול,
    במיוחד אם זה כזה דבר הגיוני.
    אגב אם עד עכשיו לא שמתם לב זאת הפרסומת לפסח!! חחחח

  13. צביקה, בהתחלה פרסמנו את המודעה העדכנית של “שנה טובה”. הויזואל שם הוא צנצנת דבש.
    בעקבות אותה מודעה, הערתו של ‘איש’.
    עכשיו, משהחלפנו למודעה הרלוונטית, הטוקבק שלו הפך לא מובן.
    אז הנה אני כאן, כדי להסביר.
    הבנת? מה הבנת? 😉

  14. מדור צרכנות:

    קיבלתי מייל מידיד השוהה אי שם מעבר לים בו הוא מספר כי חברת הפרסום Media on the Go נחשבת לאחת הגדולות בארה”ב ומפרסמת את מיטב המותגים הפונים לקהל היעד היהודי שם. למנהל משרד הפרסום קוראים אייזיק איידלס והוא נחשב למלך בזירת הפרסום המקומית…
    אז שיהיה בהצלחה לכולם!

  15. לא יודעת מי זה משרד הפרסום האנגלית הזה,
    אבל הביצוע שלהם פשוט גרוע!!

  16. הרעיון של גל אורן הוא מקורי בדוק! הטיפוגרפיה שלהם בכמה דרגות יותר מדויקת! העיצוב כולו יותר נקי ויפה! מי שהעתיק מהם את המודעה הוא בעל טעם טוב, גם להעתיק צריך לדעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן