שאלה: כמה מקוראי יתד באמת יכולים להרשות לעצמם לקנות קאדילק…
looooona: שאלה: כמה מקוראי יתד באמת יכולים להרשות לעצמם לקנות קאדילק…
יאללה, נשתמש בכפתור החדש “ציטוט”:
כמה מקוראי יתד של יום שלישי המופץ במאה שלושים אלף עותקים ברחבי הארץ?
יותר מאחד. ואם זה רק אחד, דיים.
ואם זה רק אחד שיילך להתרשם ויחליט בסופו של דבר לדחות את הקנייה “לכשירווח”, גם טוב. כך על פי עניות דעתי.
פשש יפה
המודעה הזו פורסמה גם בערב סוכות בעיתונים המודיע ומשפחה. זה מה שראיתי.
ואכן, מודעה מהממת.
אהבתי את ההבל היופי
וקאדילק? טוב זה רק ללקק את ההבל…
חבל”ז של פרינט!!!
מיד שראיתי את המודעה ידעתי שתעלה אותה.
נחמד לראות שאפילו קאדילק פונים לציבור החרדי אם כי אני חושב שיתד זה לא המדיה הנכונה למותג הזה.
חתיכת פח שעולה כמו בית. תסלחו לי אבל מפגר מי שקונה את הרכב הזה.
מי שאין לו מה לעשות עם הכסף מוזמן לשלוח לי מייל. אני אעזור לו.
והמודעה.. נו.. עוד מודעת רכב נטולת קריאייטיב שנלקחה מן הסתם מהמגזר הכללי.
זה פעם ראשונה לאחר הרבה זמן שבטריו מוציאים קרייטיב טוב.
איפה הועדה הרוחנית לצביון נפש בנותינו כשצריך אותם?
מאיפה ישלמו את הקאדילק?
ממלגת הכולל של הבעל (כולל הכולל ערב)?
מההשלמה של שעתיים בשבוע שיעור טבע בבי”ס?
והנפש מה תהא עליה?
מודעה מקסימה אבל נלקח מהכללי וזה בסדר גמור!
בתמונה שלפנכם מסתתר קריאייטיב
אנא עזרו למצוא אותו
כל הפותר נכונה יזכה בעץ ריחני בשילוב תפילת הדרך לסוסיתא שלו.
(שהוא מת להיפטר ממנה, אבל המשכנתא של הבת חונקת אותו ויש לו עוד אחת בדרך ,,,טוב, זה כבר קשור לפוסט אחר)
בוס: מיד שראיתי את המודעה ידעתי שתעלה אותה.נחמד לראות שאפילו קאדילק פונים לציבור החרדי אם כי אני חושב שיתד זה לא המדיה הנכונה למותג הזה.
נחמד??!!!
בושה!!
בושה שעד עכשיו קאדילאק בכלל התעלמו מהמגזר הקטנצ’יק הזה שיש בו רק קרוב למליון נפשות..
בושה שאנשים כמוך עוד מתרגשים מזה שחברות מסכימות שנאסוף את רסס תקציבי המיליונים האלה.
בושה שצריכים לדבר על זה
בושה.
וואחד הבל…
אבל איזה הבל….
הבל הבל.
ולמה אני רואה כאן פרסומת ל IPOD ?…
זה פרסום לא בשביל שייקנו, אם היה להם צד שמשהוא ישקול זאת לא היה להם בעיה להשקיע מודעת דאבל, זה לתחזק תודעת המונים, ולרייר אפשר גם על זה…
השיקול בבחירת העיתונים קצת מסובך, העשיר הראשון במגזר לא קורא את שלישית העתונים וב20 שעות עבודה שלו עכשיו אין לו זמן לקרוא, הבא אחריו אמנם קורא יתד, אבל הטעם שלו פרוע קצת יותר מקדילק, ובכלל יש משהוא שיודע לקרוא ויש לו טעם שילך על קדי ??
מאת איציק וינברגר :
כ”ז בתשרי ה’תש”ע (15 באוקטובר, 2009) בשעה 13:56
בוס: מיד שראיתי את המודעה ידעתי שתעלה אותה.נחמד לראות שאפילו קאדילק פונים לציבור החרדי אם כי אני חושב שיתד זה לא המדיה הנכונה למותג הזה.
נחמד??!!!
בושה!!
בושה שעד עכשיו קאדילאק בכלל התעלמו מהמגזר הקטנצ’יק הזה שיש בו רק קרוב למליון נפשות..
בושה שאנשים כמוך עוד מתרגשים מזה שחברות מסכימות שנאסוף את רסס תקציבי המיליונים האלה.
בושה שצריכים לדבר על זה
בושה.
מסכים לכל מילה.
אבל המצב היום כידוע שלא סופרים כ”כ את המגזר החרדי.
אי לכך אני שמח שעוד חברה כן שמה לב לפוטנציאל שיש במגזר החרדי.
איציק וינברגר: נחמד??!!!בושה!!בושה שעד עכשיו קאדילאק בכלל התעלמו מהמגזר הקטנצ’יק הזה שיש בו רק קרוב למליון נפשות..בושה שאנשים כמוך עוד מתרגשים מזה שחברות מסכימות שנאסוף את רסס תקציבי המיליונים האלה.בושה שצריכים לדבר על זהבושה.
בהחלט נסחפת.
אבל לטענתך בדבר הבושה, אז הגם שהמגזר הזה אולי לא מאוד קטן, אין חולק על כך שאינו משופע באמצעים כלכליים. ומשכך הם פני הדברים, מותג כמו קדילק לא אמור בכלל לפנות למגזר הזה מאחר וצרכניפ פוטנציאליים של רכב כזה, ישמעו עליו גם מהפרסום הכללי.
ולכן, עצם זה שקדילק, מדוייק יותר היבואן, חושב שיש לו לפנות באופן ממוקד למגזר מעורר התפעלות מצד אחד, ותמיהה על עצם ההגיון שבדבר…
מוכן להמר שאין רכישות כתוצאה מהפרסום של טריו אבל מה זה משנה העיקר שיצא תקציב יאללה לכבוד שבת…….
18 תגובות
שאלה: כמה מקוראי יתד באמת יכולים להרשות לעצמם לקנות קאדילק…
יאללה, נשתמש בכפתור החדש “ציטוט”:
כמה מקוראי יתד של יום שלישי המופץ במאה שלושים אלף עותקים ברחבי הארץ?
יותר מאחד. ואם זה רק אחד, דיים.
ואם זה רק אחד שיילך להתרשם ויחליט בסופו של דבר לדחות את הקנייה “לכשירווח”, גם טוב. כך על פי עניות דעתי.
פשש יפה
המודעה הזו פורסמה גם בערב סוכות בעיתונים המודיע ומשפחה. זה מה שראיתי.
ואכן, מודעה מהממת.
אהבתי את ההבל היופי
וקאדילק? טוב זה רק ללקק את ההבל…
חבל”ז של פרינט!!!
מיד שראיתי את המודעה ידעתי שתעלה אותה.
נחמד לראות שאפילו קאדילק פונים לציבור החרדי אם כי אני חושב שיתד זה לא המדיה הנכונה למותג הזה.
חתיכת פח שעולה כמו בית. תסלחו לי אבל מפגר מי שקונה את הרכב הזה.
מי שאין לו מה לעשות עם הכסף מוזמן לשלוח לי מייל. אני אעזור לו.
והמודעה.. נו.. עוד מודעת רכב נטולת קריאייטיב שנלקחה מן הסתם מהמגזר הכללי.
זה פעם ראשונה לאחר הרבה זמן שבטריו מוציאים קרייטיב טוב.
איפה הועדה הרוחנית לצביון נפש בנותינו כשצריך אותם?
מאיפה ישלמו את הקאדילק?
ממלגת הכולל של הבעל (כולל הכולל ערב)?
מההשלמה של שעתיים בשבוע שיעור טבע בבי”ס?
והנפש מה תהא עליה?
מודעה מקסימה אבל נלקח מהכללי וזה בסדר גמור!
בתמונה שלפנכם מסתתר קריאייטיב
אנא עזרו למצוא אותו
כל הפותר נכונה יזכה בעץ ריחני בשילוב תפילת הדרך לסוסיתא שלו.
(שהוא מת להיפטר ממנה, אבל המשכנתא של הבת חונקת אותו ויש לו עוד אחת בדרך ,,,טוב, זה כבר קשור לפוסט אחר)
נחמד??!!!
בושה!!
בושה שעד עכשיו קאדילאק בכלל התעלמו מהמגזר הקטנצ’יק הזה שיש בו רק קרוב למליון נפשות..
בושה שאנשים כמוך עוד מתרגשים מזה שחברות מסכימות שנאסוף את רסס תקציבי המיליונים האלה.
בושה שצריכים לדבר על זה
בושה.
וואחד הבל…
אבל איזה הבל….
הבל הבל.
ולמה אני רואה כאן פרסומת ל IPOD ?…
זה פרסום לא בשביל שייקנו, אם היה להם צד שמשהוא ישקול זאת לא היה להם בעיה להשקיע מודעת דאבל, זה לתחזק תודעת המונים, ולרייר אפשר גם על זה…
השיקול בבחירת העיתונים קצת מסובך, העשיר הראשון במגזר לא קורא את שלישית העתונים וב20 שעות עבודה שלו עכשיו אין לו זמן לקרוא, הבא אחריו אמנם קורא יתד, אבל הטעם שלו פרוע קצת יותר מקדילק, ובכלל יש משהוא שיודע לקרוא ויש לו טעם שילך על קדי ??
מאת איציק וינברגר :
כ”ז בתשרי ה’תש”ע (15 באוקטובר, 2009) בשעה 13:56
בוס: מיד שראיתי את המודעה ידעתי שתעלה אותה.נחמד לראות שאפילו קאדילק פונים לציבור החרדי אם כי אני חושב שיתד זה לא המדיה הנכונה למותג הזה.
נחמד??!!!
בושה!!
בושה שעד עכשיו קאדילאק בכלל התעלמו מהמגזר הקטנצ’יק הזה שיש בו רק קרוב למליון נפשות..
בושה שאנשים כמוך עוד מתרגשים מזה שחברות מסכימות שנאסוף את רסס תקציבי המיליונים האלה.
בושה שצריכים לדבר על זה
בושה.
מסכים לכל מילה.
אבל המצב היום כידוע שלא סופרים כ”כ את המגזר החרדי.
אי לכך אני שמח שעוד חברה כן שמה לב לפוטנציאל שיש במגזר החרדי.
בהחלט נסחפת.
אבל לטענתך בדבר הבושה, אז הגם שהמגזר הזה אולי לא מאוד קטן, אין חולק על כך שאינו משופע באמצעים כלכליים. ומשכך הם פני הדברים, מותג כמו קדילק לא אמור בכלל לפנות למגזר הזה מאחר וצרכניפ פוטנציאליים של רכב כזה, ישמעו עליו גם מהפרסום הכללי.
ולכן, עצם זה שקדילק, מדוייק יותר היבואן, חושב שיש לו לפנות באופן ממוקד למגזר מעורר התפעלות מצד אחד, ותמיהה על עצם ההגיון שבדבר…
מוכן להמר שאין רכישות כתוצאה מהפרסום של טריו אבל מה זה משנה העיקר שיצא תקציב יאללה לכבוד שבת…….