מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
callcom
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני כחודש סיפרנו לכם על העברת התקציב של פרסטר מגל אורן BSD לשני משרדים משותפים – פרסום גיל ופרסום בר. עכשיו מסתבר שהזוגיות הצליחה  והם קיבלו תקציב נוסף שטופל עד כה ב’פרסום חן’. חברת  ‘JHK תקשורת’ המשווקת את סלקום למגזר החרדי העבירה לפני החגים את תקציב הפרסום למשרד הזוגי פרסום גיל / בר.
אז שיהיה בהצלחה.

callcom

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. ממש כלאיים!!
    שני משרדי פרסום לא מוכרים במיוחד, מנהלים תקציב משותף?
    ממש ימות המשיח וגר זאב עם כבש…

  2. נחומי, וואלה כל הכבוד. מגיע לך אתה חרוץ ישר והגון.

  3. חוצניק, איפה הצנזורה?….

    (שוב פעם הוא כאן, איזה נקאץ’!! תחסמו אותו כבר!)

  4. שאלוקים ישמור אותי.
    הם לקחו כמדומני חלקים מקמפיינים מוצלחים של מקאן ועשו סלט ערבי.
    .

  5. לא רוצה ללכלך.

    יחד עם זאת..

    הערבוב הזה של מודעות ישנות של סלקום עוד מימי “סלקום ווליום” שהתפרסמו בעיקר במגזר החילוני, נראה זוועה.
    אכן מגיע שאפו למי שעומד מאחורי החיבור הזה, אבל מי שמכיר מעט את ענף הפרסום, אי אפשר לחיות עם משרד פרסום שהוא עובד כמו צ’ולנט.

    גיל הם משרד הפקה ושיווק מוצלח לקד”מ ושאר ירקות, אך אינם משרד פרסום מסודר ואילו הBAR הזה, לפי בירור שעשיתי אינו אלא מאכער ללקוחות מזדמנים וחיבורם למשרדים מזדמנים.

    סורי, אבל קומבינציות כאלה של לקוחות עם משרד כמו גיל, לא יחזיק מעמד כי גיל לא בנויים לכך.

    אדוור..

  6. כולי נרגש מהמגיבים ה”צדיקים” יושבי בתי המדרש בהיכלי הפרסום.

  7. לא מכיר את בר אבל פרסום גיל אכן משרד הפקות ומודעות רחוב בעיקר. גם חלוקת פלאיירים בתיבות דואר. טוב לדעת שהרחיבו את עצמם לכדי “משרד פרסום”. מעניין כמה זמן יחזיקו מעמד, ומכאן, ברכתי הכנה שלוחה להצלחתם בכל אשר יפנו.

  8. בר פרסום חוצות, שייכת לנחום ברנשטיין, ההוא מההפקה המדהימה של מיצובישי.
    אני לקוח שלו שנים, וכל מלה כאן אמת.
    קיבלתי יחס מדהים, מחירים הוגנים, ואפילו פריסת תשלומיםן כשנתקעתי
    נחום תמיד היה ויהיה חבר טוב לפני העסקים
    נכון, הוא משתמש הרבה בשירותיהם של משרדים אחרים כמו גיל תוצאות אפקטיביות ואחרים, אולם המחירים שהוא משיג מהם והיחס ובעיקר התוצאות שווים כל סנט.
    אני לא עובד שלו ולא שותף, פשוט לקוח מרוצה שנצרמים אוזניו מתגובות קנטרניות לא מוצדקות.
    היו שלום, ונסו פעם אחת את בר פרסום של נחומי.

  9. גם פה תוצאות בתמונה (עיין ערך מיצובישי) או ש”בר” לבד פה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן