השמש קופחת בעוז ומקררי הגלידות ברשתות עובדים שעות נוספות. חלפו להם הימים בהם ריאו הושקה בקול רעש גדול בכשרות בד”צ העדה החרדית והמקפיאים הצהובים מיתגו את רחובות ירושלים ובני ברק. בנוסף, ריאו ופלדמן מוותרות על הקמפיינים החרדים (ריאו מתחרה בזירת המחיר, פלדמן מיתגה את עצמה בציבור הכללי) כך שהשוק נותר פנוי לשטראוס (מבית יוניליוור) ששוכן אחר כבוד במשרד הפרסום מימד ולגלידות נסטלה המיוצגות אחר כבוד בבולטון פוטנציאל.
השנה, כך עושה רושם, רק החבר’ה מבולטון נותנים עבודה. זה התחיל בשנה שעברה עם קמפיין השקה של ‘לה פרוטה’ – שייק פירות על מקל – בצירוף חוברת לילדים שהוקדשה לנושא, בנוסף למודעות התדמית שפיארו את השלגונים והן את הסורבה שמסתתר בקופסאות גלידה. גם השנה הפרסומת של לה פרוטה עושה חשק לשקשייק.
קמפיין נוסף מבית נסטלה עוסק בטילונים ‘אקסטרים’. מודעה מעוצבת כדבעי ומרשימה עם המוצר באופן בולט וטעים תחת הכותרת “איך שלא מסובבים את זה, טעים באקסטרים”. מה שנותר לנו זה לצפות לשאר חברות הגלידות שאולי יבקשו לקנות את לבנו באמצעות קמפיין מגרה ומפתיע.