יצאנו לבדוק מי הם המפרסמים המובילים של חודש יוני בקטגוריית רכב.
1: ביגליס
במקום הראשון בולטת חברת ‘ביגליס’ עם שלוש מודעות מבית היוצר של משרד הפרסום ‘בראשית’. שתי מודעות עוסקות במבצעים חדשים ומודעה שלישית מציגה טיפים חשובים לפני קניית רכב. “השיירה עוברת אל תפספס”, נכתב במודעה הראשונה שמציעה הנחות על מספר דגמים. במודעה השניה ביגליס כבר מתחייבת על המחיר הנמוך ביותר. העיתונים בהם בחרה ביגליס לפרסם הם בעיקר מרכז העניינים ומודעה אחת ביתד והמבשר.
2: הורביץ מכוניות
במקום השני חברת ‘הורביץ מכוניות’ המפרסמת בצורה עצמאית מבצעים והנחות לחודשי הקיץ תחת הכותרת “קיץ 2019”. אנשי הורביץ מכוניות בוחרים לפרסם בשבועונים משפחה ובקהילה.
3: מיצובישי
מיצובישי מפרסמת ימי מכירות באמצעות גיתם, והמודעה הצבעונית מושכת את העין בצבעים העזים שלה. מצאנו את המודעה ביומונים יתד והמודיע ובעיתון משפחה.
4: שמש רכבים
“שמש רכבים” מפרסמת את המודעה המיוחדת באמצעות משרד הפרסום ‘שחור ולבן’. הכותרת “לא בוכים על חלב שנשפך, אבל על כסף שנזרק…” מפארת את המודעה הראשונה, והמודעה השניה פונה לנהגים “לא פראיירים” עם הסלוגן: “לקנות רכב זו לא בעיה, לצאת פראייר זו בעיה”. המודעות מתפרסמות בעיתונים המבשר ומשפחה בלבד.
לסיכום: נראה שבקטגוריית רכב יש עוד לאן לשאוף. אנו רואים פרסום מצומצם יחסית, בעיקר בעיתונים הגדולים, כאשר פרט למשרדי הפרסום בראשית ושחור ולבן, משרדי הפרסום הגדולים לא מצליחים לפנק את העיתונים עם מודעות בתחום הרכב. שיהיה לנו בהצלחה!