מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המדורים הקבועים: לראשונה מאז החרם שלא היה, עיתון יומי כותב על התקציב של שפע שוק לתוצאות אפקטיביות. האם זה מבשר לנו משהו חדש? טור אורח מאת פרופ’ עוז אלמוג, ‘מזווית אישית’ ו’ללא הרדמה’ – ניתוח קמפיין שבועי והפעם: קמפיין מפעל הפיס של אפיקים.
לחצו כאן למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. כתוב בצורה שנונה ונעימה לקריאה.

    הניתוח של המודעה של מפעל הפיס מקצועי, למרות שקצת כואב…

    מעניין איך יעבור הסיפור של שפע שוק? חוו דעתכם!

    הימור שלי: בשקט יחסי

  2. חיים כותב יפה כרגיל בסגנון המיוחד שלו.

    אני רק לא מצליח להבין, איך בכל זאת למרות ההשגות הלא ממש מחמיאות על המודעה הם קיבלו ציון של 7.5?

  3. חיים, אתה ממש ממש מצחיק. קוטל את הפרינט של מפעל הפיס בכל לבבך ומציין עד כמה זה גרוע ובכל זאת נותן ציון 7.5 – אולי התכוונת 5.7 והמספרים קפצו? גם המספר הזה גבוה לעמות הביקורת הנוקבת שלך. עזוב מספרים. תתחיל לחלק ביקורת בלי מספר מטעה ומלקק.

  4. ויפה שכתבת על שפע שוק. ממש נועז מצידך. לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן