מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
marcentil
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

גביר. לוידע לא מרגיש לי ביזנס’מן. אבל נו, אולי אני לא מסתובב עם המזומנים המספקים כדי לפתוח חשבון שיכבד אותי מצוין, כן, ממש כמו גביר. עם שעון כיס מוזהב. ב’מת צריך לעשות משהו בנידון.

עדכון: חברון גרנביץ מרביץ תובנות במפרסמי “חשבון הגביר”, קליק לכתבה בחדרי חרדים.

פרסומת חשבון גביר של בנק מרכנתיל

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

18 תגובות

  1. והזוכה בתמונה הגרועה ביותר של השנה מרכנתיל דיסקונט.
    שחצני. מתנשא. פלנר גרוע ביותר ישב שם

  2. הי חברים צריך לומר את האמת, באופן כללי בולטון פונטציאל אינו מנפק קריאיטיב טוב לשום לקוח למעט הבלחות פה ושם הפריט העקבי היחיד במודעות זה ה בס”ד למעלה,
    וכאן כוחו של בריסק שאם מחלקת פלנינג – קריאיטיב עלובה הוא מצליח לקנות עוד ועוד לקוחות, אבל לכל חלום יש סוף ובקצב הזה אני מהמר שבולטון עוד יחטוף מלקוחות שיבינו שקשרים זה לא הכל.

  3. קשרים זה הכל ורק הכל, חוץ מתימחור כמובן

  4. האסוסיאציה הראשונה שלי כשראיתי את המודעה הייתה “רוטשילד”. הגביר היהודי הגדול, השעון היוקרתי מזהב והקרון הזול ברכבת…

  5. אורן, ראיתי את כל המודעות שעשית.
    קריאייטיביות אחת אחת.
    חבל שאין לך קשרים

    הטוקבקיסטים באתר הזה אלופים בללכלך, לא יודע אם זה מקנאה או משנאה, אבל זה מוריד את הרמה של המקום.

    מסופקני אם כל כותבי הלכלוך יודעים מה זה קריאייטיב בכלל

  6. חבר’ה באו נחשוב רגע מהכיוון של גביר..

    זה ששמח שקוראים לו כך.

    ועוד שמח שמכבדים אותו.

    זה שמזיל ריר על כל אגורה

    ושואהב כסף לא ישבע כסף…

    ונבין שזו מודעה מוצלחת!

    גם ההערה בסוף שהבנק לא מתחייב לקבל כל לקוח פונה ישירות לקהל הזה…! ולתאוותם.

  7. גביר אוהב מאוד כבוד!
    אבל ממש לא אוהב שאומרים לו את זה בפנים ועוד איך בפנים
    לכן המודעה כ”כ גרועה! שבא לי להקיא.

  8. מה שמצחיק שאני בחיי לא שמעתי על מילה כזו: גביר.
    בכלל מזכיר לי יותר את ~ דביר ~ מבנק מזרחי.

    והלו, אתה זה שהגבת פה למעלה ~ אורן ~ לפחות תלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב לפני שאתה שופט את איכות הפלנינג של משרד רציני.
    ולא, לא ממש אכפת לי מהם, אבל מעצבן אותי לראות מישהו מלכלך על מישהו אחר בעוד שהוא בעצמו בנאדם ללא טיפת אינטילגינציה.

  9. באופן אישי אני מעריך שמי שישמחו להיות בעלי חשבון גביר הם אשר ספרנוביץ ואברכי הכוללים.

    כשיש לך כסף בחשבון, לא באמת מעניין אותך אם יש לך חשבון גביר או חשבון סטודנט, אלא אם כן אתה צריך תנאים מיוחדים כי אין לך כסף בחשבון..

    גילוי נאות: הכותב מחזיק בחשבון סטודנט.

  10. גביר? שעון כיס? מה אנחנו במאה הארבע עשרה? כנראה שהלקוח לא ביקר היום בכנס, ושמע שהמגזר שלנו מעודכן, ואינטיליגנטי.

    אגב, מצדיע לקמפיין הנפלא של מזרחי שהוזכר כאן למעלה, שהצליח להפוך בתקופה קצרה מותג ארכאי כמו בנק מזרחי לבנק נחשק, שאפילו אני הקטן שקלתי לרגע לערוק אליו.

  11. גיזמו:
    אגב, מצדיע לקמפיין הנפלא של מזרחי שהוזכר כאן למעלה, שהצליח להפוך בתקופה קצרה מותג ארכאי כמו בנק מזרחי לבנק נחשק, שאפילו אני הקטן שקלתי לרגע לערוק אליו.

    ספיישל בשבילך: http://bankintervention.com אותו קמפיין אחד לאחד לבנק אמריקאי!!!!
    לא להאמין…

  12. אפרים: אורן, ראיתי את כל המודעות שעשית.
    קריאייטיביות אחת אחת.
    חבל שאין לך קשרים
    הטוקבקיסטים באתר הזה אלופים בללכלך, לא יודע אם זה מקנאה או משנאה, אבל זה מוריד את הרמה של המקום.
    מסופקני אם כל כותבי הלכלוך יודעים מה זה קריאייטיב בכלל

    סליחה על הבורות,
    אבל מי זה אורן ואיזה מודעות הוא עשה?

  13. אני גם חושב שהמודעה הזו גרועה והשעון לא במקומו. הגבירים של היום זה לא הגבירים של פעם ואם רק תציע להם חשבון סטודנט עם חצי שקל פחות עמלות. הם יקחו. מישהו כבר התייחס לנושא הזה פה אני מבין. ועוד משהו בשולי הנושא. הפלנינג של בולטון בדרך כלל מעולה וגם פה אני לא חושב שטעו בהרבה. מכאן ועד לומר שהפלנינג שלהם לוקה בחסר והקשרים של בריסק הם אלו שעושים ומחזיקים את המשרד במקום הראשון או השני. הדרך רחוקה מאוד. מאוד מאוד.

  14. מה המשותף לאיקאה, שופרסל, מרכנתיל דיסקונט?

  15. לפעם הבאה להכניס דחוף קמצוץ טבק, פוזמקאות, ואברקיים (גיפעפעטע הוייזין בלע”ז)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן