גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הפרסומת  של  yoplait
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לרגע חשבתי שמדובר באילוסטרציה פנימית, הדלקתי אורות ועדיין לא הבנתי. הבעיה האמיתית מתחילה כשהקורא מנסה להבין את הקשר אל הכתבה המופיעה מאחורי גבו של הפרזנטור היונק. נסיון לשרבט משהו דמוי עיתון באות פרנק-ריל, השאיר את הקורא רק מבולבל יותר… מעתה אמור – הכתבה להמחשה בלבד.

הפרסומת  של  yoplait

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

23 תגובות

  1. נכון. בדרך כלל אני מתיימר להיות פרסומאי. להבין הכל. לדעת הכל. אבל לפעמים קורה -והשבת זה קרה- שאני עומד נבוך מול פרסומות מסויימות ומבקש להבין מה עשיתי רע שאני צריך להתמודד מול דברים כאלה. במקרה כזה אני משתף את משפחתי הנאמנה והמסורה שמנסה ומשתדלת ברגעים קשים להיות לצידי כדי לעזור לי. אם גם הם לא מבינים ולא מצליחים להסביר לי, הם מנחמים אותי ואומרים שהבעיה כנראה אצל מי שיצר את המודעה ולא רק אצלי. כן. השבת זה קרה. הם ניחמו אותי. סליחה שלא התאפקתי. אבל מה זה? הצילו!

  2. דווקא אני אהבתי, אפילו מאוד.
    ואגב דינקיס, “פרזנטור יונק” זו חתיכת גאונות.

  3. אולי האורות = נרות זיכרון, הנחתה רכה למותו שלא בטרם עת של המותג יופלה
    ושמא בחרו להציג מימד גדול על רקע גובהו של עיתון המודיע

  4. לדעתי הם ניסו לתת כתבה שתהיה אקטואלית לחודש זה…
    זה הכל.

    ו.. אהבתי את הרעיון. ותודה למי שנתן להם את ההשראה “MAX IT”

  5. זה רק מראה שאין שם באמת חתיכות פרי…
    יצאו קטנים..

  6. פירסינג: נכון. בדרך כלל אני מתיימר להיות פרסומאי. להבין הכל. לדעת הכל. אבל לפעמים קורה -והשבת זה קרה- שאני עומד נבוך מול פרסומות מסויימות ומבקש להבין מה עשיתי רע שאני צריך להתמודד מול דברים כאלה. במקרה כזה אני משתף את משפחתי הנאמנה והמסורה שמנסה ומשתדלת ברגעים קשים להיות לצידי כדי לעזור לי. אם גם הם לא מבינים ולא מצליחים להסביר לי, הם מנחמים אותי ואומרים שהבעיה כנראה אצל מי שיצר את המודעה ולא רק אצלי. כן. השבת זה קרה. הם ניחמו אותי. סליחה שלא התאפקתי. אבל מה זה? הצילו!

    זה עמוק..
    קח קשית..

  7. אוקי!

    נרעיון לכל מי שלא הצליח להבין זה שאפשר לשתות מרחוק (אפילו מהעמוד השני).
    היה צריך לשנות את הפונט של הכתבה לכל עיתון לפונט המתאים ולא להשתמש בפונט של המודיע לכל העיתונות החרדית!
    משהו לא מובן בפרופורציה שם אולי ניסו שזה ממש דוד ענק כמו בפרסומת השניה של תנובה לאריזה החסכונית!

    בכל אופן לא ברור!

  8. נו, מאיר איפה אתה?
    תחכים אותנו מעט, בכדי שלא נעלה השערות שאפילו אתה לא חשבת עליהם.
    נ.ב. אע”פ שהרעיון לא מובן, המודעה בולטת.
    אך אולי היה עדיף ההיפך.

  9. אחלה רעיון אבל למה דווקא הכתבה הזאת???
    בכל מקרה זה ששמתם לב לפרסומת וניסיתם להבין מה קורה פה
    זה כבר מספיק ואולי זה מה שהם רצו???

  10. 1) שונא להשתמש במילה הזאת אבל- שאפו !
    2) גמני לא הצלחתי להבין מה הרעיון ומה הקשר בכל הפרינט הזה
    3) במוצ”ש, זוגתי תחי’ שואלת אותי : הראית את הפרסומת המוזרה הזאת?
    4) עניתי לה: נסי להיזכר איזה עוד פרסומות ראית השבת בעיתון ? כמה מתוכם היו למוצרי חלב ?
    5) הפרסומת היחידה שהיא הצליחה לזכור לפרטי פרטים היתה כמובן- יופלה (בקוש או בכס…?)

  11. הממ…מי שקורא פרסומות בשבת….שלא יבין.
    בשבת הבאה תקראו תהילים. או פרשת שבוע או ‘צאינהראינה’ או שתשנו קצת….
    אין משהו שלא שם לב למודעה הזו. (בין לחיובי ובין לשלילי) כך שאת החשיפה שלה היא עשתה. ובגדול. (כן. זה גדול!)
    – אני הייתי שמה במקום ‘יופלה שותים עם קש?’ – YYY כמה כיף עם קש!
    – הצל בכף ידו של ‘היונק’ צרם לי מאד. (אפשר להשקיע משהו יותר מדרופ שאדו..)

  12. המ…מה שבטוח, לא שכחנו להדליק ת’אורות…
    ,:)

  13. אני דוקא רוצה לסנגר. מי שקצת מכיר את המדיה המעאפנה שלנו יודע שאי אפשר היה אחרת. מה שאפשרי בקלות בידיעות מעריב והארץ (לעשות גלישה כזו לתוך טקסט טבעי של חדשות‏)‏ הוא בלתי אפשרי בעיתונינו. לכן היו חייבים שם להמציא גם את החדשות עצמם.

    מאידך, עם קצת מאמץ מהסטודיו היה אפשר לעשות את זה מדוייק יותר ואותנטי לכל עיתון לפי הפורמט שלו. והצעה בונה, אם כבר רואים שזה מודבק, שים תוכן שיווקי רלבנטי למוצר.

  14. זה אומר הכל. הם שיחקו אותה.
    זה הרבה מעל ממוצע התגבוות כאן וזה אומר הכל.
    מי אמר ‘שאפו’…

  15. אם המדד לפרסומת שכולם שמו לב, זו ההוכחה להצלחה, אז אפשר גם למרוח את הגביע על כל העמוד ולסמן ב V ענק…
    מודעה גרועה – למותג נפלא. כמה חבל שדווקא המשרד המוצלח הזה, נפל כאן.

  16. נפילה חזקה. ואכן כמו שאמרו קודם– תודה למקאן על ההשראה (מקסימום טעם, מינימום קלוריות).

  17. .
    מדיה קריאטיבית – 70
    הרעיון הקריאטיבי – 20
    bbc בשקלול סופי – 50
    .

  18. וואי ואני כבר חשבתי שקרה לי משהו והיה לי מהזה לא נעים לשאול מה זה

  19. לכל גאוני הפוטושופ שכנראה מתמחים בעיקר בהכנת פלאיירים לבניית ציפורניים, לכל אשפי הקריאייטיב שכנראה טרודים כרגע בפיצוח בריף משיפודי אבי ובניו על האש, לכל מומחי העיצוב שלבטח משרבטים להם כלאחר יד מודעות למוסך סמי חלקי חילוף בע”מ – אני משוכנע שתצליחו להביא את הפריצה שלכם בקרוב מאד… או שלא

    מודעה טובה נקיה תמציתית וקריאייטיבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן