WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

טוב, לא תאמינו, עכשיו באמצע שאני כותב שנמאס לי לכתוב על מלחמות החלב למהדרין, הטלפון בביתי מצלצל, על הקו נציגת מכון סקרים.
– אפשר לשאול אותך כמה שאלות בנושא צרכנות? היא שואלת
– המממ יילא בא נזרום עם זה, אני אומר.
– מה אתה זוכר מהפרסומת של תנובה / שטראוס?
– איזה מסר הבנת מהפרסומת של תנובה / שטראוס?
– ציין מ 1 עד 10 כמה אתה תעדיף את אחת מהגבינות שטראוס / תנובה / טרה?
ועוד ים שאלות שונות ומשונות על מצבי האישי והתנהלותי הצרכנית ובעיקר – הגבינתית.
14:21 דק’ היא בזבזה מזמני!
אז תדעו לכם שם בגל אורן, בולטון פוטנציאל או כל מי שהזמין את הסקר הזה ש – 0,002% מתוך הסקר ממש לא רלוונטיים. כן, אני יודע לדקלם בע”פ את המסרים של תנובה ושל שטראוס, אני זוכר טוב את הסבא של תנובה או את הסנדוויץ’ הפוטוגני של שטראוס. אני לא הצרכן הקלאסי. אבל טוב נו, אני בטווח הסטטיסטי של טעות הדגימה.

ולקינוח נסיים בשיר. לאחר הג’ינגל של שטראוס הגיע הזמן לג’ינגל של תנובה.
מנהל קריאייטיב: אסף המר
לחן והפקה מוסיקלית: אולפני פורום [קליקי]
קריין: עודד עורף
זמר (אבא): ברוך פרידלנד
זמר (ילד): אביב

[audio:tnuva.mp3]
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. המ…אם לא היית אומרת, איך איינו יודעים…?
    ,:)

  2. תסתכלו ב”מרכז העניינים” מאתמול — מכירות פרסום בשבוע האחרון :
    תנובה — מעל $100.000
    שטראוס — $36.000

    המספרים מדברים בפני עצמם!

    כל הכבוד למאיר גל וצוותו !

  3. אריק המבריק: תסתכלו ב”מרכז העניינים” מאתמול — מכירות פרסום בשבוע האחרון :תנובה — מעל $100.000שטראוס — $36.000המספרים מדברים בפני עצמם!כל הכבוד למאיר גל וצוותו !

    מה הקשר? זה אומר שתנובה פרסמו יותר. כי ככה החליטו בתחילת שנה? כי הם נכנסו ללחץ? כי היה להם כסף מיותר? כי מאיר הצליח לשכנע אותם שבפחות מכך אף אחד לא ישמע עליהם? לא משנה מה, זה לא קשור להצלחה או חוסר הצלחה של מותג.

  4. מאיר.

    כל הכבוד!!!

    אבל עוד דבר אחד, הג’ינגל!
    בחייאת הג’ינגל, זה לא מזכרי לך פרסומת למרפאת שיניים? המנגינה, ההילד שיש לו חור בשן. לא יודע מה. הכל עשה לי חור בראש.. סליחה, בשן.
    טוב, ככה זה שפונים לבריאות!!!

  5. מה שמצחיק פה בבלוג הזה, זה התגובות.
    קבלו כמה ניקים מפגרים לגמרי
    ~ אני – היזהרו מחיקויים ~
    ~ המ.. מירי ~

    כאילו מה נפל עליכם????

    עכשיו לעניין הג’ינגל דווקא אהבתי את של שטראוס יותר משום מה. החדשנות יותר מרגשת אותי. לפחות הם לא מנסים לעבוד עלי שאם אני אקנה גבינת תנובה אני ארגיש את הבית עלאקקקק
    ::::]]]]]

  6. .
    “מדור לדור אנחנו ממשיכים לשמור על בריאות למהדרין”
    כאילו מה?!
    .
    דור לדור יביע קוטג’?!
    ממתי המגזר שומר על בריאות מדורי דורות?!
    ולמה תנובה הישראלית והביתית נכנסת בכלל לזירת הבריאות של שטראוס?
    לא זה ולא זה טעים לי.
    .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן